PĒRC TELE2 VEIKALOS MOBILO TELEFONU, PLANŠETDATORU VAI DATORU UN APDROŠINI PRET

Ierīču apdrošināšana pret
bojājumiem
  • Ekrāna bojājumi
  • Korpusa bojājumi
  • Šķidruma nodarītie zaudējumi
Ierīču apdrošināšana pret
bojājumiem un zādzību
  • Ekrāna bojājumi
  • Korpusa bojājumi
  • Šķidruma nodarītie zaudējumi
  • Zādzība ar ielaušanos vai laupīšana
  • Iespēja izvēlēties nulles pašrisku

Neatkarīgi no tā, cik esi samaksājis par savu ierīci (telefonu, planšeti vai datoru), pastāv dažādi riski, kas saistīti ar ierīces lietošanu. Piemēram:

  • saplīst ekrāna stikls (ražotāja garantijas visbiežāk darbojas neilgu laiku, nesedz ekrāna skrāpējumus un neparedz fotokameras remontu);
  • ierīci nav iespējams salabot;
  • ierīci ir nozadzis kāds nelabvēlis;
  • iemūžinot interesantākos dzīves mirkļus atpūtas laikā, telefons iekrīt ūdenī.

Šajos un līdzīgos gadījumos Tev palīdzēs ZZ sadarbībā ar AAS “Balta”, ja ierīcei būsi iegādājies apdrošināšanu.
Piedāvājam divu veidu programmas: 

  • pret bojājumiem (ierīcei tiks veikts remonts vai aizvietota ar identisku jaunu ierīci);
  • pret bojājumiem un zādzību ar ielaušanos vai laupīšana (tiks nodrošināta jauna ierīce).

Programmai ar paplašināto riska segumu piedāvājam Latvijā unikālu iespēju - izvēlēties aizsardzību ar nulles pašrisku un neveikt līdzmaksājumu ierīces remonta vai zādzības gadījumā.

Apdrošināšanu var iegādāties jaunai ierīcei.
Apdrošinot ierīci, AAS “Balta” palīdzēs atgriezties ierastajā dzīves ritmā iespējami īsā laika posmā un ar minimāliem tēriņiem! Apdrošināšana pieejama kopā ar ierīces iegādi ZZ e-veikalā un ZZ centros

  • var apdrošināt mobilo telefonu, planšetdatoru, datoru un viedpulksteni;
  • ierīci var apdrošināt pret bojājumiem un zādzību ar ielaušanos vai laupīšanu no slēgtām telpām vai uzbrukuma laikā, bet pazaudēšanas risks netiek apdrošināts;
  • iespēja izvēlēties apdrošināšanu bez līdzmaksājuma (ar nulles pašrisku);
  • apdrošināšana spēkā jebkurā pasaules valstī;
  • ierīces pirkuma brīdī, pakalpojums pieejams ZZ  interneta veikalā un ZZ centros;
  • var apdrošināt ierīci sev vai citai personai;
  • pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskām personām;
  • pakalpojums pieejams arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie ZZ;
  • maksa par apdrošināšanu tiks iekļauta ZZ rēķinā;
  • apdrošināšana ir spēkā, kamēr klients pats nav uzteicis apdrošināšanas līgumu, apmeklējot ZZ centru vai portālā mana.zeltazivtina.lv, un kamēr klients veic apdrošināšanas ikmēneša maksājumus;
  • nav minimālā saistību perioda, maksimālais periods – 36 mēneši;
  • atlīdzību var saņemt par četriem apdrošināšanas gadījumiem;
  • pēc atlīdzības pieteikšanas, tiek piešķirta maiņas ierīce.
ZZ nepiedāvā apdrošināt ierīces, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 1799,99.

Pakalpojuma pilnie noteikumi Nr.1402.702 ierīcēm, kuras iegādātas līdz 2019.gada 14.augusta, atrodami​  šeit.
Šie noteikumi piesardzīgi definē zādzības gadījumu, paredzot apdrošināšanas atlīdzību tikai tad, ja notika laupīšana uzbrukuma laikā, zādzība no slēgtām telpām vai zādzība ar ielaušanos. Klientiem, kam apdrošināšanas attiecības regulē noteikumi Nr. 1402.702 pašrisks pirmajam apdrošināšanas gadījumam tiek samazināts par 50%, ja izpildās šādi nosacījumi:
a) ierīcei ir sasists ekrāns, salūzis korpuss vai konstatēts cits bojājums;
b) bojājums iestājas pēc 12 mēnešiem no apdrošināšanas līguma sākuma;
c) klientam nav parādu ZZ.


Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.703 ierīcēm, kuras iegādātas no 2019.gada 15.augusta, atrodami​  šeit
Šie noteikumi paplašina zādzības jēdzienu, paredzot apdrošināšanas atlīdzību arī tad, ja telefonu izņem no kabatas sabiedriskajā transportā, ja telefons nolaupīts bez miesas bojājumu nodarīšanas vai bez draudu izteikšanas. Klientiem, kam apdrošināšanas attiecības regulē noteikumi Nr. 1402.703, netiek piemērota atlaide pašriskam pirmajam apdrošināšanas gadījumam, tomēr ir iespēja izvēlēties nulles pašrisku programmai ar paplašināto riska segumu.
 
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments, kas atjaunots 2019.gada 15.augustā, atrodams šeit.
 
Pakalpojuma pilnie noteikumi ierīcēm, kuras iegādātas no 2017.gada 1.augusta, atrodami​  šeit.
Cenu kategorijas 1.* 2. 3. 4. 5. 
Cena telefonam, planšetei, datoram bez atlaidēm, EUR Līdz 199,99 200,00-399,99 400,00-699,99 700,00-1199,99 1200,00-1799,99
Apdrošināšana pret bojājumiem / EUR mēnesī

Pašrisks**
2,49

40,00
3,99

70,00
6,99

100,00
9,99

140,00
12,99

160,00
Apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību / EUR mēnesī
Pašrisks**
3.48

40,00
4,98

70,00
7,98

100,00
10,98

140,00
13,98

160,00
Apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību ar nulles pašrisku, EUR mēnesī
Pašrisks**
5,48

0,00
8,98

0,00
12,98

0,00
16,98

0,00
20,98

0,00

* 1. grupā tiek apdrošinātas ierīces, kuru ražotājs ir Huawei, Samsung, Sony, Nokia vai HTC.
** Pašrisks tiek piemērots iestajoties apdrošināšanas gadījumam. 
Tele2 nepiedāvā apdrošināt ierīces, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 1799,99.
 

Ja ir iestājies apdrošināšanas gadījums (ierīces bojājums, zādzība), piesaki apdrošināšanas atlīdzību ātri un ērti sev izdevīgā laikā un vietā, ienākot interneta vietnē www.balta.lv/tele2-atlidzibas vai zvanot pa tālruni +371 67533375 darba laikā. Par apdrošināšanas gadījumu jāpaziņo apdrošinātājam divu darba dienu laikā.

Pēc atlīdzības pieteikšanas, tiek piešķirta maiņas ierīce.

Pēc tam bojājuma gadījumā nogādājiet sabojāto ierīci MTTC servisa pieņemšanas vietās vai tuvākajā ZZ centrā. Obligāti norādi, ka Tavai ierīcei ir apdrošināšana. Zādzības gadījumā būs nepieciešamas pēc Balta pieprasījuma nosūtīt izziņu no policijas.

Pirms atjaunotās ierīces izsniegšanas, ir jāsamaksā pašrisks saskaņā ar Servisa partnera SIA “MTTC Latvija“ nosacījumiem.