bilde-bulta-pa-labi
PAR PRIEKŠAPMAKSU PAR PĒCAPMAKSU

Došos ceļojumā

Esmu ZZ klients

Vēlos pievienoties ZZ

Zvanīšu uz ārzemēm

Izmaksu kontrole

Kredītlimits

Maksājumi

Rēķina saņemšana

Rēķina skaidrojums

  • Internets datorā un planšetē

  • Izmantoju internetu telefonā | Nopirku jaunu telefonu, kas jādara, lai sāktu lietot internetu?

    Apsveicam ar jauno pirkumu!

    Ja esi iegādājies telefonu pie Tele2 un telefona ražotājs ir paredzējis, ka ar ierīci var izmantot internetu, problēmām nevajadzētu būt. Šo informāciju noteikti atradīsi telefona lietošanas instrukcijā.

    Sāc ar to, ka pārbaudi, vai telefonā ir ieslēgti mobilie dati. Par to liecinās uzraksts telefona ekrānā pie tīkla joslas. Ja uzrādās – izmanto 2G. Ja parādās 3G, H+ vai H – tad šobrīd izmanto 3G tīklu. Savukārt, ja uzrādās LTE – tad telefons darbojas jaudīgajā 4G tīklā. Ja sava telefona tīkla joslā (parasti telefona augšpusē) neredzi nevienu no šiem simboliem, iespējams, vajag ieslēgt mobilos datus. To vari izdarīt telefona iestatījumos. 


    Vēl joprojām nevari ielādēt nevienu lapu vai atvērt lietotni? Pārbaudi, vai telefonā ir korekti norādīti interneta iestatījumi. Tos atradīsi ierīces iestatījumos un šī sadaļa var būt nosaukta “Piekļuves punkti”. Interneta uzstādījumiem ir jābūt šādiem:

    • Interneta piekļuves punkts (APN): internet.tele2.lv
    • Lietotājvārds (ID): wap
    • Parole: wap

    Ja trūkst kādas informācijas vai tā ir ievadīta nepareizi, izlabo. Pēc tam, lai iestatījumus saglabātu, ierastā procedūra – izslēdz un ieslēdz telefonu.

     

    Tāpat vari atjaunot interneta iestatījumus (General Reset Reset Network Settings).


    Joprojām nestrādā?

     

    Noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mana Zelta Zivtiņa, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem (mūsu konti vienmēr būs norādīti lapas pašā apakšā, tajā melnajā joslā) vai arī raksti e-pastu uz tele2@tele2.lv

    Vai informācija bija noderīga?

    Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.

  • Vēlos uzzināt vairāk par tīkla pārklājumu

Internets datorā un planšetē

Izmantoju internetu telefonā | Nopirku jaunu telefonu, kas jādara, lai sāktu lietot internetu?

Apsveicam ar jauno pirkumu!

Ja esi iegādājies telefonu pie Tele2 un telefona ražotājs ir paredzējis, ka ar ierīci var izmantot internetu, problēmām nevajadzētu būt. Šo informāciju noteikti atradīsi telefona lietošanas instrukcijā.

Sāc ar to, ka pārbaudi, vai telefonā ir ieslēgti mobilie dati. Par to liecinās uzraksts telefona ekrānā pie tīkla joslas. Ja uzrādās – izmanto 2G. Ja parādās 3G, H+ vai H – tad šobrīd izmanto 3G tīklu. Savukārt, ja uzrādās LTE – tad telefons darbojas jaudīgajā 4G tīklā. Ja sava telefona tīkla joslā (parasti telefona augšpusē) neredzi nevienu no šiem simboliem, iespējams, vajag ieslēgt mobilos datus. To vari izdarīt telefona iestatījumos. 


Vēl joprojām nevari ielādēt nevienu lapu vai atvērt lietotni? Pārbaudi, vai telefonā ir korekti norādīti interneta iestatījumi. Tos atradīsi ierīces iestatījumos un šī sadaļa var būt nosaukta “Piekļuves punkti”. Interneta uzstādījumiem ir jābūt šādiem:

  • Interneta piekļuves punkts (APN): internet.tele2.lv
  • Lietotājvārds (ID): wap
  • Parole: wap

Ja trūkst kādas informācijas vai tā ir ievadīta nepareizi, izlabo. Pēc tam, lai iestatījumus saglabātu, ierastā procedūra – izslēdz un ieslēdz telefonu.

 

Tāpat vari atjaunot interneta iestatījumus (General Reset Reset Network Settings).


Joprojām nestrādā?

 

Noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mana Zelta Zivtiņa, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem (mūsu konti vienmēr būs norādīti lapas pašā apakšā, tajā melnajā joslā) vai arī raksti e-pastu uz tele2@tele2.lv

Vai informācija bija noderīga?

Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.

Vēlos uzzināt vairāk par tīkla pārklājumu

Citi pakalpojumi

Internets

SIM karte

SMS

Zvani

Kā sākt lietot Mana ZZ

Mana ZZ iespējas

Mana ZZ lietotnes iespējas

Piegāde

Pirkuma noformēšana interneta veikalā

Drošība

Ierīču apdrošināšana

Ierīču remonts

Ierīču specifikācijas un iespējas

Nozaudēts telefons

SIM karte

Ierīces uz nomaksu

Līgumu veidi un izmaiņas

Pakalpojumu izmantošana

Papildu pakalpojumi

Strīdu izšķiršanas kārtība

  • Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kā papildināt Zelta Zivtiņa karti?
    bilde-palidziba-ligumi

    Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:

  • Kā darbojas automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA?
    bilde-palidziba-ligumi

    Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.


    Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.


    Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.

  • Kā es varu pārbaudīt Zelta Zivtiņas kartes atlikumu?
    bilde-palidziba-ligumi

    Ievadi telefonā taustiņu kombināciju *245# un varēsi redzēt gan Zelta Zivtiņas konta atlikumu, gan derīguma termiņu. Trīs dienas pirms derīguma termiņa beigām saņemsi atgādinājuma īsziņu. Tāpat visu par savu Zelta Zivtiņas numuru vari redzēt Mana Zelta Zivtiņa.

  • Kā pieslēgt tarifu plānu?
    bilde-palidziba-ligumi

    Pareizi – ar tarifu plānu būs izdevīgāk!


    Ja Tavā Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekams bilances atlikums, tarifu plānu vari pieslēgt:


    Zelta Zivtiņas tarifu plānus vari nopirkt uzreiz veikalā, izvēloties konkrētu tarifu plānu. Pieslēgšana notiks gandrīz tāpat kā kredīta papildināšana (ievadot čekā norādītos ciparus telefonā), bet pēc tam nevajadzēs sūtīt īsziņu, lai pieslēgtu tarifu plānu. Super ērti!


    Ja vēlies dzīvē par pāris raizēm mazāk vai ir apnicis papildināt savu Zelta Zivtiņu pašam un pieslēgt tarifu - tev piemērota būs Zelta Zivtiņa pēcapmaksa. Neiespringsti un maksā vienu mazu rēķinu reiz mēnesī - Zelta Zivtiņa Pēcapmaksa.


    Svarīgi! Lūdzu, ņem vērā, ka vienlaicīgi tu var pieslēgt tikai 1 tarifu plānu.


    Tas nozīmē, ka tu nevari veidot kombinācijas no 2 dažādiem tarifu plāniem, piemēram, Bezlimita sarunas (derīguma termiņš 30 dienas) un Bezlimita dati (derīguma termiņš 7 dienas).


    Tarifu plāniem Bezlimita Sarunas un Maksa par vienībām, ja nepieciešams, vari pieslēgt papildu internetu, pieslēdzot datu paku.


    Visas datu pakas pēc derīguma termiņā beigām pagarinās automātiski uz nākamo termiņu, ja Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekoši līdzekļu. Ja datu paka atslēgsies, piemēram, tādēļ, ka beidzās derīguma termiņš, visas uzkrātās vienības dzēsīsies.

  • Cik maksās internets ārzemēs?
    bilde-palidziba-ligumi

    Interneta lietošanas izmaksas Eiropas Ekonomiskajā zonā (EEZ) būs atkarīgas no izvēlētā tarifu plāna. Vairāk par savu tarifu plānu un iekļautajiem pakalpojumiem vari noskaidrot šeit.

    Ja plāno doties uz valsti, kas nav iekļauta EEZ, maksa būs atkarīga no konkrētās valsts, uz kuru dosies. Informācija par tarifiem ārzemēs pieejama šeit. Lai interneta izmantošana ārpus EEZ būtu izdevīgāka, tu vari pieslēgt kādu no datu pakām.

VĒLIES
AR
MUMS PARUNĀT? *

Diennakts informatīvais dienests
Zelta Zivtiņa klientiem* 1676, 1600
Zelta Zivtiņa klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* +371 29560676
E-pasts tele2@tele2.lv
* Maksa par savienojumu € 0,13. Zelta Zivtiņa pēcapmaksas tarifu plāniem Seniori 100 MB, 2 GB un Bezlimits savienojums bez maksas.
Tehnisku bojājumu, telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem 80000607
Klientiem ārpus Latvijas +371 29560676

O,
noderīgi!

GARANTIJAS REMONTS

Ierīces nodošana garantijas remontā

SŪTĪT SMS

Sūti īsziņu uz ZZ/Tele2 mobilo telefonu

Atpakaļ

Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.

Servisa centri

Zelta Zivtiņa/Tele2 centri

Ja iekārtai ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem:
TURPINĀT
Pārbaudi ierīces remonta statusu

Ierīces IMEI kods vai remonta numurs ir norādīts uz garantijas remonta pieņemšanas lapas, ko izsniedz servisa centra vai Tele2 centra darbinieks.
Atvainojiet, pēc norādītajiem parametriem informācija nav atrasta!
Īslaicīgas tehniskas problēmas, lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc brīža
PĀRBAUDĪT
Datums:
Servisa kods:
IMEI:
Ierice:
Status:
Serviss pieejams tikai Tele2 tīkla klientiem. Saņemēja telefona numurs sastāv no astoņiem cipariem: 2XXXXXXX. Kā sūtītajs tiks norādīts WEB.
Tele2 nav atbildīgs par ziņas saturu, kas nosūtīta no www.zeltazivtina.lv

+371
143
Coin
Gribi vēl izdevīgāk?
Nāc uz ZZ Pēcapmaksu!