bilde-bulta-pa-labi
PAR PRIEKŠAPMAKSU PAR PĒCAPMAKSU

Došos ceļojumā

Esmu ZZ klients

Vēlos pievienoties ZZ

Zvanīšu uz ārzemēm

Izmaksu kontrole

Kredītlimits

Maksājumi

Rēķina saņemšana

Rēķina skaidrojums

Citi pakalpojumi

Internets

SIM karte

SMS

Zvani

Kā sākt lietot Mana ZZ

Mana ZZ iespējas

Mana ZZ lietotnes iespējas

Piegāde

Pirkuma noformēšana interneta veikalā

Drošība

Ierīču apdrošināšana

Ierīču remonts

Ierīču specifikācijas un iespējas

Nozaudēts telefons

SIM karte

Ierīces uz nomaksu

Līgumu veidi un izmaiņas

Pakalpojumu izmantošana

Papildu pakalpojumi

Strīdu izšķiršanas kārtība

  • Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kā papildināt Zelta Zivtiņa karti?
    bilde-palidziba-ligumi

    Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:

  • Kā darbojas automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA?
    bilde-palidziba-ligumi

    Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.


    Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.


    Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.

  • Kā es varu pārbaudīt Zelta Zivtiņas kartes atlikumu?
    bilde-palidziba-ligumi

    Ievadi telefonā taustiņu kombināciju *245# un varēsi redzēt gan Zelta Zivtiņas konta atlikumu, gan derīguma termiņu. Trīs dienas pirms derīguma termiņa beigām saņemsi atgādinājuma īsziņu. Tāpat visu par savu Zelta Zivtiņas numuru vari redzēt Mana Zelta Zivtiņa.

  • Kā pieslēgt tarifu plānu?
    bilde-palidziba-ligumi

    Pareizi – ar tarifu plānu būs izdevīgāk!


    Ja Tavā Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekams bilances atlikums, tarifu plānu vari pieslēgt:


    Zelta Zivtiņas tarifu plānus vari nopirkt uzreiz veikalā, izvēloties konkrētu tarifu plānu. Pieslēgšana notiks gandrīz tāpat kā kredīta papildināšana (ievadot čekā norādītos ciparus telefonā), bet pēc tam nevajadzēs sūtīt īsziņu, lai pieslēgtu tarifu plānu. Super ērti!


    Ja vēlies dzīvē par pāris raizēm mazāk vai ir apnicis papildināt savu Zelta Zivtiņu pašam un pieslēgt tarifu - tev piemērota būs Zelta Zivtiņa pēcapmaksa. Neiespringsti un maksā vienu mazu rēķinu reiz mēnesī - Zelta Zivtiņa Pēcapmaksa.


    Svarīgi! Lūdzu, ņem vērā, ka vienlaicīgi tu var pieslēgt tikai 1 tarifu plānu.


    Tas nozīmē, ka tu nevari veidot kombinācijas no 2 dažādiem tarifu plāniem, piemēram, Bezlimita sarunas (derīguma termiņš 30 dienas) un Bezlimita dati (derīguma termiņš 7 dienas).


    Tarifu plāniem Bezlimita Sarunas un Maksa par vienībām, ja nepieciešams, vari pieslēgt papildu internetu, pieslēdzot datu paku.


    Visas datu pakas pēc derīguma termiņā beigām pagarinās automātiski uz nākamo termiņu, ja Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekoši līdzekļu. Ja datu paka atslēgsies, piemēram, tādēļ, ka beidzās derīguma termiņš, visas uzkrātās vienības dzēsīsies.

  • Kā es varu no Zelta Zivtiņas Priekšapmaksas kļūt par Zelta Zivtiņas Pēcapmaksas klientu?
    bilde-palidziba-ligumi

    Vai zināji, ka pāriet no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz Pēcapmaksu var ātrāk, kā aizbraukt no Rīgas līdz Zilupei? Tev pat nevajadzēs mainīt SIM karti! Tieši tā - tu esi tikai 30 minūšu līdz 2 stundu attālumā līdz pakalpojumu apmaksai ar rēķinu! Kas tev jādara? Pāris varianti:

    • Pāris minūšu laikā noformē līgumu Zelta Zivtiņās interneta veikalā. Super vienkārši - izvēlies tarifu plānu, aizpildi nepieciešamo informāciju un viss. Jāpiebilst, ka vajadzēs autorizēties ar internetbanku vai SmartID. 
    • Sazinies ar mums, zvanot uz 1676 (maksa par zvanu 0,13 EUR) vai atstāj savu numuru Zelta Zivtiņas mājaslapā un mēs ar tevi sazināsimies.
    • Apmeklē jebkuru Zelta Zivtiņas un Tele2 centru.
report-about-problem-image
Ievadi numuru, kuram ir traucējumi
+371
Pastāsti mums, kas noticis?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lai mēs ātrāk varētu šo atrisināt, lūdzu, atbildi uz pāris jautājumiem.
Vai citiem Tele2 klientiem tuvumā arī tāda pati situācija?
Vai mēģināji izslēgt un ieslēgt ierīci?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Ievadi numuru, kuram ir traucējumi
+371
Pastāsti mums, kas noticis?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lai mēs ātrāk varētu šo atrisināt, lūdzu, atbildi uz pāris jautājumiem.
Vai citiem Tele2 klientiem tuvumā arī tāda pati situācija?
Vai mēģināji izslēgt un ieslēgt ierīci?
Vai mēģināji manuāli pieslēgties citam operatoram?
Vai mēģināji pārslēgt tīkla režīmu, piemēram, no 4G uz 3G vai 2G?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Ievadi numuru, kuram ir traucējumi
+371
Pastāsti mums, kas noticis?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lai mēs ātrāk varētu šo atrisināt, lūdzu, atbildi uz pāris jautājumiem.
Vai citiem Tele2 klientiem tuvumā arī tāda pati situācija?
Vai mēģināji izslēgt un ieslēgt rūteri?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Ievadi savu Tele2 numuru
+371
Izvēlies pakalpojumu, kuru neizdodas pieslēgt
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lūdzu, norādi nepieciešamo informāciju:
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Ievadi savu Tele2 numuru
+371
Izvēlies pakalpojumu, kuru neizdodas atslēgt
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lūdzu, norādi nepieciešamo informāciju:
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Ievadi savu Tele2 numuru
+371
Izvēlies situāciju, kura atbilst tev
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lūdzu, norādi nepieciešamo informāciju:
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Ievadi savu Tele2 numuru
+371
Vai citiem Tele2 klientiem tuvumā arī tāda pati situācija?
Vai mēģināji izslēgt un ieslēgt ierīci?
Vai mēģināji manuāli pieslēgties citam operatoram?
Vai mēģināji pārslēgt tīkla režīmu, piemēram, no 4G uz 3G vai 2G?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lūdzu, norādi nepieciešamo informāciju:
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Neskaidrības ar
Ievadi savu Tele2 numuru
+371
Pastāsti mums, kas noticis?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lūdzu, norādi nepieciešamo informāciju:
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Ievadi savu Tele2 numuru
+371
Pastāsti mums, kas noticis?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lūdzu, norādi nepieciešamo informāciju:
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Vēlos pārreģistrēt savu numuru uz
Lūdzu, norādi pārreģistrācijai nepieciešamo informāciju
+371
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lūdzu, norādi informāciju par cilvēku, uz kura vārda vēlies pārreģistrēt numuru
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lūdzu, norādi pārreģistrācijai nepieciešamo informāciju
+371
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lūdzu, norādi informāciju par uzņēmumu, uz kuru vēlies pārreģistrēt numuru
+371
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lūdzu, norādi nepieciešamo informāciju, lai varam izskatīt iespēju pagarināt rēķina samaksas termiņu?
+371
Lūdzu, ņem vērā, ka neatkarīgi no tā, vai rēķina samaksas termiņš ir pagarināts, tiks aprēķināta kavēta rēķina maksa. Kas ir kavēta rēķina maksa un kādas izmaiņas gaidāmas no 09.03.2020.?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lūdzu, norādi nepieciešamo informāciju:
+371
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
+371
Sava numura PUK2 kodu vari apskatīties uz plastikāta, no kura izlauzi SIM karti. i
Man neizdodās pieslēgt
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
+371
Sava numura PUK2 kodu vari apskatīties uz plastikāta, no kura izlauzi SIM karti. i
Kādā veidā mēģini veikt papildināšanu?
Kļūdaini maksājumi parasti automātiski tiek atgriezti 24 stundu laikā. Ja pagājis ilgāks laiks, tad atsūti mums maksājuma uzdevumu no internetbankas uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv, norādot numuru, kuru vēlējies papildināt.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lai varam ātrāk visu atrisināt, atbildi uz pāris jautājumiem:
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
+371
Sava numura PUK2 kodu vari apskatīties uz plastikāta, no kura izlauzi SIM karti. i
Precizē savu jautājumu
Varbūt atbilde uz tavu jautājumu ir šeit ?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lai varam ātrāk visu atrisināt, atbildi uz pāris jautājumiem:
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
+371
Sava numura PUK2 kodu vari apskatīties uz plastikāta, no kura izlauzi SIM karti. i
Precizē, kas tieši nedarbojas
Varbūt atbilde uz tavu jautājumu ir šeit ?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lai varam ātrāk visu atrisināt, atbildi uz pāris jautājumiem:
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
+371
Sava numura PUK2 kodu vari apskatīties uz plastikāta, no kura izlauzi SIM karti. i
Precizē, kas tieši nedarbojas
Varbūt atbilde uz tavu jautājumu ir šeit?
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Lai varam ātrāk visu atrisināt, atbildi uz pāris jautājumiem:
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Paldies! Gandrīz galā - lūdzu, norādi savu kontaktinformāciju, lai varam tevi informēt par risinājumu.
+371
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
two hands together
PALDIES!
TAVS PIETEIKUMS IR NOSŪTĪTS.
Tuvākajā laikā sazināsimies ar tevi privāti, izmantojot norādīto kontaktinformāciju. Atbildam katru dienu 8.00 – 23.00

VĒLIES
AR
MUMS PARUNĀT? *

Diennakts informatīvais dienests
Zelta Zivtiņa klientiem* 1676, 1600
Zelta Zivtiņa klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* +371 29560676
E-pasts tele2@tele2.lv
* Maksa par savienojumu € 0,13. Zelta Zivtiņa pēcapmaksas tarifu plāniem Seniori 100 MB, 2 GB un Bezlimits savienojums bez maksas.
Tehnisku bojājumu, telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem 80000607
Klientiem ārpus Latvijas +371 29560676

O,
noderīgi!

GARANTIJAS REMONTS

Ierīces nodošana garantijas remontā

SŪTĪT SMS

Sūti īsziņu uz ZZ/Tele2 mobilo telefonu

4G TĪKLA ATBALSTS

Pārbaudi vai tava ierīce atbalsta 4G

Atpakaļ

Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.

Servisa centri

Zelta Zivtiņa/Tele2 centri

Ja iekārtai ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem:
TURPINĀT
Pārbaudi ierīces remonta statusu

Ierīces IMEI kods vai remonta numurs ir norādīts uz garantijas remonta pieņemšanas lapas, ko izsniedz servisa centra vai Tele2 centra darbinieks.
Atvainojiet, pēc norādītajiem parametriem informācija nav atrasta!
Īslaicīgas tehniskas problēmas, lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc brīža
PĀRBAUDĪT
Datums:
Servisa kods:
IMEI:
Ierice:
Status:
Serviss pieejams tikai Tele2 tīkla klientiem. Saņemēja telefona numurs sastāv no astoņiem cipariem: 2XXXXXXX. Kā sūtītajs tiks norādīts WEB.
Tele2 nav atbildīgs par ziņas saturu, kas nosūtīta no www.zeltazivtina.lv

+371
143
Atpakaļ
  • Telefonam IMEI kodu noskaidro zvanīšanas režīmā, nospiežot *#06#

  • Planšetei IMEI kods norādīts iestatījumos;

  • Rūterim vai modemam IMEI kods redzams uz ierīces vai iepakojuma.

Nepareizs IMEI kods
Viss kārtībā - Tava ierīce atbalsta 4G!
Tava ierīce neatbalsta 4G!
Īslaicīgas tehniskas problēmas, lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc brīža
PĀRBAUDĪT

4G tīkls pieejams tikai jaunākās paaudzes SIM kartes lietotājiem.

+371
Nepareizs numurs
Viss kārtībā - Tava SIM karte atbalsta 4G!
Tava SIM karte neatbalsta 4G! SIM karti bez maksas vari nomainīt jebkurā Tele2/ZZ centrā.
Īslaicīgas tehniskas problēmas, lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc brīža
PĀRBAUDĪT
Coin
Gribi vēl izdevīgāk?
Nāc uz ZZ Pēcapmaksu!