bilde-bulta-pa-labi
PAR PRIEKŠAPMAKSU PAR PĒCAPMAKSU

Došos ceļojumā | Vai ir interneta limits ārzemēs ārpus ES/EEZ?

Katram Zelta Zivtiņa numuram pēc noklusējuma ir uzstādīts interneta izmantošanas limits ārzemēs ārpus ES/EEZ - 60,00 EUR.

Šis limits uzskaita iztērēto naudas summu par internetu ārzemēs, maksājot par katru MB. Tas nozīmē, ja tu savam numuram pieslēdz datu paku, piemēram, Internets Pasaulē 100 MB, vai papildu datus, šī maksa netiek ņemta vērā. Ja sāksi izmantot internetu valstī, kur šis pakalpojums ir par maksu, bez atbilstošas datu pakas, maksimālā summa, līdz kurai tu to vari izmantot, ir 60,00 EUR. Limits paredzēts klientu drošībai ārzemēs ārpus ES/EEZ, lai pasargātu no nesamērīgi liela rēķina.

Limits neattiecās uz izmantoto summu par internetu ārzemēs ES/EEZ valstīs, ja esi izmantojis visu tarifu plānā iekļauto datu apjomu un sāki izmantot internetu, kad tiek maksāts par katru MB.

Sasniedzot limita robežu, internets ārzemēs ārpus ES/EEZ tev tiks atslēgts. Ja pēc tam dosies uz kādu no ES/EEZ valstīm vai mājās uz Latviju, internets atkal darbosies. Ja paliksi ārzemēs ārpus ES/EEZ, tad pieeja internetam tiks atjaunota:
- Nākamajā kalendārajā mēnesī (limits atjaunojas katru mēnesi);
- Ja ar īsziņas palīdzību pieprasīsi limitu palielināt vēl par 60,00 EUR;
- Ja ar īsziņas palīdzību atslēgsi limitu.

Ar īsziņas palīdzību tu savam numuram vari veikt izmaiņās, kas attiecas uz interneta limitu ārzemēs ārpus ES/EEZ valstīm:
- Lai palielinātu limitu vēl par 60,00 EUR – nosūti SMS ar kodu “veldatus” uz 1679;
- Lai atslēgtu limitu - nosūti SMS ar kodu “apturet” uz 1679;
- Lai atjaunotu limitu, kuru esi atslēdzis - nosūti SMS ar kodu “datulimits” uz 1679.  

Esmu ZZ klients

Vēlos pievienoties ZZ

Zvanīšu uz ārzemēm

Izmaksu kontrole

Kredītlimits

Maksājumi

Rēķina saņemšana

Rēķina skaidrojums

Citi pakalpojumi

Internets

SIM karte

SMS

Zvani

Kā sākt lietot Mana ZZ

Mana ZZ iespējas

Mana ZZ lietotnes iespējas

Piegāde

Pirkuma noformēšana interneta veikalā

Drošība

Ierīču apdrošināšana

Ierīču remonts

Ierīču specifikācijas un iespējas

Nozaudēts telefons

SIM karte

Ierīces uz nomaksu

Līgumu veidi un izmaiņas

Pakalpojumu izmantošana

Papildu pakalpojumi

Strīdu izšķiršanas kārtība

  • Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kā papildināt Zelta Zivtiņa karti?
    bilde-palidziba-ligumi

    Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:

  • Kā darbojas automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA?
    bilde-palidziba-ligumi

    Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.


    Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.


    Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.

  • Kā es varu no Zelta Zivtiņas Priekšapmaksas kļūt par Zelta Zivtiņas Pēcapmaksas klientu?
    bilde-palidziba-ligumi

    Vai zināji, ka pāriet no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz Pēcapmaksu var ātrāk, kā aizbraukt no Rīgas līdz Zilupei? Tev pat nevajadzēs mainīt SIM karti! Tieši tā - tu esi tikai 30 minūšu līdz 2 stundu attālumā līdz pakalpojumu apmaksai ar rēķinu! Kas tev jādara? Pāris varianti:

    • Pāris minūšu laikā noformē līgumu Zelta Zivtiņās interneta veikalā. Super vienkārši - izvēlies tarifu plānu, aizpildi nepieciešamo informāciju un viss. Jāpiebilst, ka vajadzēs autorizēties ar internetbanku vai SmartID. 
    • Sazinies ar mums, zvanot uz 1676 (maksa par zvanu 0,13 EUR) vai atstāj savu numuru Zelta Zivtiņas mājaslapā un mēs ar tevi sazināsimies.
    • Apmeklē jebkuru Zelta Zivtiņas un Tele2 centru.
  • Pārgāju no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz pieslēgumu, saņēmu jaunu SIM karti, bet tā nedarbojas.
    bilde-palidziba-ligumi

    Pāreja no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz pieslēgumu notiek 1 dienas laikā. Piemēram, ja šodien parakstīji līgumu un saņēmi jauno SIM karti, tā būs aktīva nākamajā dienā no rīta. Līdz tam vari izmantot savu veco SIM karti. Tiklīdz esošā (vecā) SIM karte pārstās darboties (nav iespējams veikt un saņemt zvanus), nomaini veco SIM karti pret jauno un lieto pakalpojumus jau ar jauno tarifu plānu. Aktivizācijas brīdī saņemsi informatīvu īsziņu.

  • Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
    bilde-palidziba-ligumi

    Iegādājoties jaunu SIM karti, tev tiek izsniegti visi drošības kodi. Tie ir redzami uz plastikāta kartes, no kuras tika izlauzta SIM karte.

    PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem, bet PUK1 un PUK2 kodi no cipariem.

    Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.


    Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:

     

    1. Telefons tev pieprasīs ievadīt PUK1 kodu. PUK1 kodu tu vari apskatīties uz plastikāta kodu kartes, vai arī pašapkalpošanās portālā Mana Zelta Zivtiņa - sadaļā "Mani pakalpojumi". Starp citu, arī PIN kods ir pieejams Mana Zelta Zivtiņa, tajā pašā sadaļā.
    2. Pēc PUK1 koda ievadīšanas, tev būs jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.


    Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mana Zelta Zivtiņa, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim! 

VĒLIES
AR
MUMS PARUNĀT? *

Diennakts informatīvais dienests
Zelta Zivtiņa klientiem* 1676
Zelta Zivtiņa klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* +371 29560676
E-pasts tele2@tele2.lv
* Maksa par savienojumu € 0,13. Zelta Zivtiņa pēcapmaksas tarifu plāniem Seniori 100 MB, 2GB un Bezlimits savienojums bez maksas.
Tehnisku bojājumu, telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem 80000607
Klientiem ārpus Latvijas +371 29560676

O,
noderīgi!

GARANTIJAS REMONTS

Ierīces nodošana garantijas remontā

SŪTĪT SMS

Sūti īsziņu uz ZZ/Tele2 mobilo telefonu

4G TĪKLA ATBALSTS

Pārbaudi vai tava ierīce atbalsta 4G

Atpakaļ

Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.

Servisa centri

Zelta Zivtiņa/Tele2 centri

Ja iekārtai ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem:
TURPINĀT
Pārbaudi ierīces remonta statusu

Ierīces IMEI kods vai remonta numurs ir norādīts uz garantijas remonta pieņemšanas lapas, ko izsniedz servisa centra vai Tele2 centra darbinieks.
Atvainojiet, pēc norādītajiem parametriem informācija nav atrasta!
Īslaicīgas tehniskas problēmas, lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc brīža
PĀRBAUDĪT
Datums:
Servisa kods:
IMEI:
Ierice:
Status:
Serviss pieejams tikai Tele2 tīkla klientiem. Saņemēja telefona numurs sastāv no astoņiem cipariem: 2XXXXXXX. Kā sūtītajs tiks norādīts WEB.
Tele2 nav atbildīgs par ziņas saturu, kas nosūtīta no www.zeltazivtina.lv

+371
143
Atpakaļ
  • Telefonam IMEI kodu noskaidro zvanīšanas režīmā, nospiežot *#06#

  • Planšetei IMEI kods norādīts iestatījumos;

  • Rūterim vai modemam IMEI kods redzams uz ierīces vai iepakojuma.

Nepareizs IMEI kods
Viss kārtībā - Tava ierīce atbalsta 4G!
Tava ierīce neatbalsta 4G!
Īslaicīgas tehniskas problēmas, lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc brīža
PĀRBAUDĪT

4G tīkls pieejams tikai jaunākās paaudzes SIM kartes lietotājiem.

+371
Nepareizs numurs
Viss kārtībā - Tava SIM karte atbalsta 4G!
Tava SIM karte neatbalsta 4G! SIM karti bez maksas vari nomainīt jebkurā Tele2/ZZ centrā.
Īslaicīgas tehniskas problēmas, lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc brīža
PĀRBAUDĪT
Coin
Gribi vēl izdevīgāk?
Nāc uz ZZ Pēcapmaksu!