Pēcapmaksa
Katram Zelta Zivtiņa numuram pēc noklusējuma ir uzstādīts interneta izmantošanas limits ārzemēs ārpus ES/EEZ - 60,00 EUR.
Šis limits uzskaita iztērēto naudas summu par internetu ārzemēs, maksājot par katru MB. Tas nozīmē, ja tu savam numuram pieslēdz datu paku, piemēram, Internets Pasaulē 100 MB, vai papildu datus, šī maksa netiek ņemta vērā. Ja sāksi izmantot internetu valstī, kur šis pakalpojums ir par maksu, bez atbilstošas datu pakas, maksimālā summa, līdz kurai tu to vari izmantot, ir 60,00 EUR. Limits paredzēts klientu drošībai ārzemēs ārpus ES/EEZ, lai pasargātu no nesamērīgi liela rēķina.
Limits neattiecās uz izmantoto summu par internetu ārzemēs ES/EEZ valstīs, ja esi izmantojis visu tarifu plānā iekļauto datu apjomu un sāki izmantot internetu, kad tiek maksāts par katru MB.
Sasniedzot limita robežu, internets ārzemēs ārpus ES/EEZ tev tiks atslēgts. Ja pēc tam dosies uz kādu no ES/EEZ valstīm vai mājās uz Latviju, internets atkal darbosies. Ja paliksi ārzemēs ārpus ES/EEZ, tad pieeja internetam tiks atjaunota:
- Nākamajā kalendārajā mēnesī (limits atjaunojas katru mēnesi);
- Ja ar īsziņas palīdzību pieprasīsi limitu palielināt vēl par 60,00 EUR;
- Ja ar īsziņas palīdzību atslēgsi limitu.
Ar īsziņas palīdzību tu savam numuram vari veikt izmaiņās, kas attiecas uz interneta limitu ārzemēs ārpus ES/EEZ valstīm:
- Lai palielinātu limitu vēl par 60,00 EUR – nosūti SMS ar kodu “veldatus” uz 1679;
- Lai atslēgtu limitu - nosūti SMS ar kodu “apturet” uz 1679;
- Lai atjaunotu limitu, kuru esi atslēdzis - nosūti SMS ar kodu “datulimits” uz 1679.
Katram Zelta Zivtiņa numuram pēc noklusējuma ir uzstādīts interneta izmantošanas limits ārzemēs ārpus ES/EEZ - 60,00 EUR.
Šis limits uzskaita iztērēto naudas summu par internetu ārzemēs, maksājot par katru MB. Tas nozīmē, ja tu savam numuram pieslēdz datu paku, piemēram, Internets Pasaulē 100 MB, vai papildu datus, šī maksa netiek ņemta vērā. Ja sāksi izmantot internetu valstī, kur šis pakalpojums ir par maksu, bez atbilstošas datu pakas, maksimālā summa, līdz kurai tu to vari izmantot, ir 60,00 EUR. Limits paredzēts klientu drošībai ārzemēs ārpus ES/EEZ, lai pasargātu no nesamērīgi liela rēķina.
Limits neattiecās uz izmantoto summu par internetu ārzemēs ES/EEZ valstīs, ja esi izmantojis visu tarifu plānā iekļauto datu apjomu un sāki izmantot internetu, kad tiek maksāts par katru MB.
Sasniedzot limita robežu, internets ārzemēs ārpus ES/EEZ tev tiks atslēgts. Ja pēc tam dosies uz kādu no ES/EEZ valstīm vai mājās uz Latviju, internets atkal darbosies. Ja paliksi ārzemēs ārpus ES/EEZ, tad pieeja internetam tiks atjaunota:
- Nākamajā kalendārajā mēnesī (limits atjaunojas katru mēnesi);
- Ja ar īsziņas palīdzību pieprasīsi limitu palielināt vēl par 60,00 EUR;
- Ja ar īsziņas palīdzību atslēgsi limitu.
Ar īsziņas palīdzību tu savam numuram vari veikt izmaiņās, kas attiecas uz interneta limitu ārzemēs ārpus ES/EEZ valstīm:
- Lai palielinātu limitu vēl par 60,00 EUR – nosūti SMS ar kodu “veldatus” uz 1679;
- Lai atslēgtu limitu - nosūti SMS ar kodu “apturet” uz 1679;
- Lai atjaunotu limitu, kuru esi atslēdzis - nosūti SMS ar kodu “datulimits” uz 1679.
Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:
Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.
Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.
Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.
Vai zināji, ka pāriet no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz Pēcapmaksu var ātrāk, kā aizbraukt no Rīgas līdz Zilupei? Tev pat nevajadzēs mainīt SIM karti! Tieši tā - tu esi tikai 30 minūšu līdz 2 stundu attālumā līdz pakalpojumu apmaksai ar rēķinu! Kas tev jādara? Pāris varianti:
Pāreja no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz pieslēgumu notiek 1 dienas laikā. Piemēram, ja šodien parakstīji līgumu un saņēmi jauno SIM karti, tā būs aktīva nākamajā dienā no rīta. Līdz tam vari izmantot savu veco SIM karti. Tiklīdz esošā (vecā) SIM karte pārstās darboties (nav iespējams veikt un saņemt zvanus), nomaini veco SIM karti pret jauno un lieto pakalpojumus jau ar jauno tarifu plānu. Aktivizācijas brīdī saņemsi informatīvu īsziņu.
Iegādājoties jaunu SIM karti, tev tiek izsniegti visi drošības kodi. Tie ir redzami uz plastikāta kartes, no kuras tika izlauzta SIM karte.
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem, bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
1. Telefons tev pieprasīs ievadīt PUK1 kodu. PUK1 kodu tu vari apskatīties uz plastikāta kodu kartes, vai arī pašapkalpošanās portālā Mana Zelta Zivtiņa - sadaļā "Mani pakalpojumi". Starp citu, arī PIN kods ir pieejams Mana Zelta Zivtiņa, tajā pašā sadaļā.
2. Pēc PUK1 koda ievadīšanas, tev būs jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.
Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mana Zelta Zivtiņa, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim!
Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.
Servisa centri
Zelta Zivtiņa/Tele2 centri
4G tīkls pieejams tikai jaunākās paaudzes SIM kartes lietotājiem.