bilde-bulta-pa-labi
PAR PRIEKŠAPMAKSU PAR PĒCAPMAKSU

Došos ceļojumā

Esmu ZZ klients | Gribu mainīt tarifu plānu, bet parādās paziņojums, ka man ir neapstrādāti pasūtījumi. Ko tas nozīmē?

Neko ārkārtēju! Šis paziņojums liecina par to, ka vēl tiek apstrādātas kādas izmaiņas, ko esi pieteicis iepriekš. Ja izmaiņas savam numuram esi veicis pēdējās stundas laikā, nepieciešams nedaudz uzgaidīt.
 
Ja neatceries, ka pēdējā laikā būtu pieteicis kādas izmaiņas, tad gan uzreiz sazinies ar mums, rakstot ziņu Mana Zelta Zivtiņa sadaļā "Pastkastīte". Noteikti palīdzēsim!
 
Starp citu – vai zināji, ka Mana Zelta Zivtiņa tu vari apskatīties savu veikto darbību vēsturi sadaļā "Mani dati" "Darbību saraksts"?

Vai informācija bija noderīga?

Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.

Vēlos pievienoties ZZ

Zvanīšu uz ārzemēm

Izmaksu kontrole

Kredītlimits

Maksājumi

Rēķina saņemšana

Rēķina skaidrojums

Citi pakalpojumi

Internets

SIM karte

SMS

Zvani

Kā sākt lietot Mana ZZ

Mana ZZ iespējas

Mana ZZ lietotnes iespējas

Piegāde

Pirkuma noformēšana interneta veikalā

Drošība

Ierīču apdrošināšana

Ierīču remonts

Ierīču specifikācijas un iespējas

Nozaudēts telefons

SIM karte

Ierīces uz nomaksu

Līgumu veidi un izmaiņas

Pakalpojumu izmantošana

Papildu pakalpojumi

Strīdu izšķiršanas kārtība

  • Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kā papildināt Zelta Zivtiņa karti?
    bilde-palidziba-ligumi

    Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:

  • Kā darbojas automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA?
    bilde-palidziba-ligumi

    Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.


    Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.


    Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.

  • Kā es varu pārbaudīt Zelta Zivtiņas kartes atlikumu?
    bilde-palidziba-ligumi

    Ievadi telefonā taustiņu kombināciju *245# un varēsi redzēt gan Zelta Zivtiņas konta atlikumu, gan derīguma termiņu. Trīs dienas pirms derīguma termiņa beigām saņemsi atgādinājuma īsziņu. Tāpat visu par savu Zelta Zivtiņas numuru vari redzēt Mana Zelta Zivtiņa.

  • Kā es varu no Zelta Zivtiņas Priekšapmaksas kļūt par Zelta Zivtiņas Pēcapmaksas klientu?
    bilde-palidziba-ligumi

    Vai zināji, ka pāriet no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz Pēcapmaksu var ātrāk, kā aizbraukt no Rīgas līdz Zilupei? Tev pat nevajadzēs mainīt SIM karti! Tieši tā - tu esi tikai 30 minūšu līdz 2 stundu attālumā līdz pakalpojumu apmaksai ar rēķinu! Kas tev jādara? Pāris varianti:

    • Pāris minūšu laikā noformē līgumu Zelta Zivtiņās interneta veikalā. Super vienkārši - izvēlies tarifu plānu, aizpildi nepieciešamo informāciju un viss. Jāpiebilst, ka vajadzēs autorizēties ar internetbanku vai SmartID. 
    • Sazinies ar mums, zvanot uz 1676 (maksa par zvanu 0,13 EUR) vai atstāj savu numuru Zelta Zivtiņas mājaslapā un mēs ar tevi sazināsimies.
    • Apmeklē jebkuru Zelta Zivtiņas un Tele2 centru.
  • Kā pieslēgt tarifu plānu?
    bilde-palidziba-ligumi

    Pareizi – ar tarifu plānu būs izdevīgāk!


    Ja Tavā Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekams bilances atlikums, tarifu plānu vari pieslēgt:


    Zelta Zivtiņas tarifu plānus vari nopirkt uzreiz veikalā, izvēloties konkrētu tarifu plānu. Pieslēgšana notiks gandrīz tāpat kā kredīta papildināšana (ievadot čekā norādītos ciparus telefonā), bet pēc tam nevajadzēs sūtīt īsziņu, lai pieslēgtu tarifu plānu. Super ērti!


    Ja vēlies dzīvē par pāris raizēm mazāk vai ir apnicis papildināt savu Zelta Zivtiņu pašam un pieslēgt tarifu - tev piemērota būs Zelta Zivtiņa pēcapmaksa. Neiespringsti un maksā vienu mazu rēķinu reiz mēnesī - Zelta Zivtiņa Pēcapmaksa.


    Svarīgi! Lūdzu, ņem vērā, ka vienlaicīgi tu var pieslēgt tikai 1 tarifu plānu.


    Tas nozīmē, ka tu nevari veidot kombinācijas no 2 dažādiem tarifu plāniem, piemēram, Bezlimita sarunas (derīguma termiņš 30 dienas) un Bezlimita dati (derīguma termiņš 7 dienas).


    Tarifu plāniem Bezlimita Sarunas un Maksa par vienībām, ja nepieciešams, vari pieslēgt papildu internetu, pieslēdzot datu paku.


    Visas datu pakas pēc derīguma termiņā beigām pagarinās automātiski uz nākamo termiņu, ja Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekoši līdzekļu. Ja datu paka atslēgsies, piemēram, tādēļ, ka beidzās derīguma termiņš, visas uzkrātās vienības dzēsīsies.

VĒLIES
AR
MUMS PARUNĀT? *

Diennakts informatīvais dienests
Zelta Zivtiņa klientiem* 1676
Zelta Zivtiņa klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* +371 29560676
E-pasts tele2@tele2.lv
* Maksa par savienojumu € 0,13. Zelta Zivtiņa pēcapmaksas tarifu plāniem Seniori 100 MB, 2GB un Bezlimits savienojums bez maksas.
Tehnisku bojājumu, telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem 80000607
Klientiem ārpus Latvijas +371 29560676

O,
noderīgi!

GARANTIJAS REMONTS

Ierīces nodošana garantijas remontā

SŪTĪT SMS

Sūti īsziņu uz ZZ/Tele2 mobilo telefonu

4G TĪKLA ATBALSTS

Pārbaudi vai tava ierīce atbalsta 4G

Atpakaļ

Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.

Servisa centri

Zelta Zivtiņa/Tele2 centri

Ja iekārtai ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem:
TURPINĀT
Pārbaudi ierīces remonta statusu

Ierīces IMEI kods vai remonta numurs ir norādīts uz garantijas remonta pieņemšanas lapas, ko izsniedz servisa centra vai Tele2 centra darbinieks.
Atvainojiet, pēc norādītajiem parametriem informācija nav atrasta!
Īslaicīgas tehniskas problēmas, lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc brīža
PĀRBAUDĪT
Datums:
Servisa kods:
IMEI:
Ierice:
Status:
Serviss pieejams tikai Tele2 tīkla klientiem. Saņemēja telefona numurs sastāv no astoņiem cipariem: 2XXXXXXX. Kā sūtītajs tiks norādīts WEB.
Tele2 nav atbildīgs par ziņas saturu, kas nosūtīta no www.zeltazivtina.lv

+371
143
Atpakaļ
  • Telefonam IMEI kodu noskaidro zvanīšanas režīmā, nospiežot *#06#

  • Planšetei IMEI kods norādīts iestatījumos;

  • Rūterim vai modemam IMEI kods redzams uz ierīces vai iepakojuma.

Nepareizs IMEI kods
Viss kārtībā - Tava ierīce atbalsta 4G!
Tava ierīce neatbalsta 4G!
Īslaicīgas tehniskas problēmas, lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc brīža
PĀRBAUDĪT

4G tīkls pieejams tikai jaunākās paaudzes SIM kartes lietotājiem.

+371
Nepareizs numurs
Viss kārtībā - Tava SIM karte atbalsta 4G!
Tava SIM karte neatbalsta 4G! SIM karti bez maksas vari nomainīt jebkurā Tele2/ZZ centrā.
Īslaicīgas tehniskas problēmas, lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc brīža
PĀRBAUDĪT
Coin
Gribi vēl izdevīgāk?
Nāc uz ZZ Pēcapmaksu!