Pēcapmaksa
Kavēta rēķinu maksu sāksim aprēķināt, ja kavēsi rēķina apmaksu vairāk par 5 dienām.
Piemērs kavēta rēķina maksas aprēķinam:
Tava rēķina summa ir 9,99 EUR. Šajā mēnesī tavu maksājumu saņēmām 29. datumā. Tas nozīmē, ka rēķina apmaksu tu kavēji pilnas 9 dienas (dienu, kad saņēmām maksājumu, neskaitīsim iekšā).
Tālāk aprēķins, kas būs iekļauts arī nākamā rēķina analīzē –
0,5 % par katru kavēto dienu no kavētās maksājuma summas (9,99 EUR) = 0,005 x 9,99 = 0,05 (par katru kavēto dienu). 0,05 x 9 = 0,45 EUR. Tātad nākamajā rēķinā papildus kopējam rēķinam būs iekļauta arī kavēta rēķina maksa 0,45 EUR.
Kas notiks, ja rēķinu samaksāšu nākamajā mēnesī?
Kavēta rēķina maksa tiks aprēķināta līdz pēdējai mēneša dienai un iekļauta nākamajā rēķinā. Par jaunā mēneša dienām – aiznākamajā rēķinā.
Svarīgi! Kavēta rēķina maksu pārtrauksim aprēķināt, tiklīdz saņemsim maksājumu, nevis kopš brīža, kad tu to esi veicis. Piemēram, Latvijas pastā veiktos maksājumus mēs saņemam tikai pēc 3 darba dienām. Uzzini vairāk: Veicu maksājumu, vai to saņēmāt?
Atgādinām, ka rēķinā par janvārī izmantotajiem pakalpojumiem, kuru saņēmi februārī, mēs iekļāvām informāciju par izmaiņām no 09.03.2020.
No 09.03.2020. ir izmaiņas rēķinu apmaksas procesā. Sākot ar šo datumu Zelta Zivtiņa aprēķinās kavēta rēķina maksu 0,5 % apmērā par katru kavēto dienu. Līdz ar izmaiņām mainīsies Abonēšanas noteikumu punkts 3.6.
Līdz 09.03.2020. abonēšanas noteikumu punkts 3.6. ir šāds:
3.6. Ja Abonents rēķinā, norādītajā termiņā un apjomā nesamaksā paredzētos maksājumus, Zelta Zivtiņa ir tiesības pieprasīt līgumsodu 0,2 % apmērā no nesamaksātās summas par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10 % no kavētā maksājuma summas.
No 09.03.2020. šāds:
3.6. Ja Abonents kavē rēķinā iekļauto maksājumu samaksas termiņu, tad Zelta Zivtiņa ir tiesības piemērot līgumsodu 0,5 % apmērā no kavētās maksājumu summas (turpmāk saukts arī “Kavēta rēķina maksa") par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10 % no pamatparāda (kavētā maksājuma summas).
Vai informācija bija noderīga?
Vai informācija bija noderīga?
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Kavēta rēķinu maksu sāksim aprēķināt, ja kavēsi rēķina apmaksu vairāk par 5 dienām.
Piemērs kavēta rēķina maksas aprēķinam:
Tava rēķina summa ir 9,99 EUR. Šajā mēnesī tavu maksājumu saņēmām 29. datumā. Tas nozīmē, ka rēķina apmaksu tu kavēji pilnas 9 dienas (dienu, kad saņēmām maksājumu, neskaitīsim iekšā).
Tālāk aprēķins, kas būs iekļauts arī nākamā rēķina analīzē –
0,5 % par katru kavēto dienu no kavētās maksājuma summas (9,99 EUR) = 0,005 x 9,99 = 0,05 (par katru kavēto dienu). 0,05 x 9 = 0,45 EUR. Tātad nākamajā rēķinā papildus kopējam rēķinam būs iekļauta arī kavēta rēķina maksa 0,45 EUR.
Kas notiks, ja rēķinu samaksāšu nākamajā mēnesī?
Kavēta rēķina maksa tiks aprēķināta līdz pēdējai mēneša dienai un iekļauta nākamajā rēķinā. Par jaunā mēneša dienām – aiznākamajā rēķinā.
Svarīgi! Kavēta rēķina maksu pārtrauksim aprēķināt, tiklīdz saņemsim maksājumu, nevis kopš brīža, kad tu to esi veicis. Piemēram, Latvijas pastā veiktos maksājumus mēs saņemam tikai pēc 3 darba dienām. Uzzini vairāk: Veicu maksājumu, vai to saņēmāt?
Atgādinām, ka rēķinā par janvārī izmantotajiem pakalpojumiem, kuru saņēmi februārī, mēs iekļāvām informāciju par izmaiņām no 09.03.2020.
No 09.03.2020. ir izmaiņas rēķinu apmaksas procesā. Sākot ar šo datumu Zelta Zivtiņa aprēķinās kavēta rēķina maksu 0,5 % apmērā par katru kavēto dienu. Līdz ar izmaiņām mainīsies Abonēšanas noteikumu punkts 3.6.
Līdz 09.03.2020. abonēšanas noteikumu punkts 3.6. ir šāds:
3.6. Ja Abonents rēķinā, norādītajā termiņā un apjomā nesamaksā paredzētos maksājumus, Zelta Zivtiņa ir tiesības pieprasīt līgumsodu 0,2 % apmērā no nesamaksātās summas par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10 % no kavētā maksājuma summas.
No 09.03.2020. šāds:
3.6. Ja Abonents kavē rēķinā iekļauto maksājumu samaksas termiņu, tad Zelta Zivtiņa ir tiesības piemērot līgumsodu 0,5 % apmērā no kavētās maksājumu summas (turpmāk saukts arī “Kavēta rēķina maksa") par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10 % no pamatparāda (kavētā maksājuma summas).
Vai informācija bija noderīga?
Vai informācija bija noderīga?
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:
Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.
Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.
Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.
Ievadi telefonā taustiņu kombināciju *245# un varēsi redzēt gan Zelta Zivtiņas konta atlikumu, gan derīguma termiņu. Trīs dienas pirms derīguma termiņa beigām saņemsi atgādinājuma īsziņu. Tāpat visu par savu Zelta Zivtiņas numuru vari redzēt Mana Zelta Zivtiņa.
Pareizi – ar tarifu plānu būs izdevīgāk!
Ja Tavā Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekams bilances atlikums, tarifu plānu vari pieslēgt:
Zelta Zivtiņas tarifu plānus vari nopirkt uzreiz veikalā, izvēloties konkrētu tarifu plānu. Pieslēgšana notiks gandrīz tāpat kā kredīta papildināšana (ievadot čekā norādītos ciparus telefonā), bet pēc tam nevajadzēs sūtīt īsziņu, lai pieslēgtu tarifu plānu. Super ērti!
Ja vēlies dzīvē par pāris raizēm mazāk vai ir apnicis papildināt savu Zelta Zivtiņu pašam un pieslēgt tarifu - tev piemērota būs Zelta Zivtiņa pēcapmaksa. Neiespringsti un maksā vienu mazu rēķinu reiz mēnesī - Zelta Zivtiņa Pēcapmaksa.
Svarīgi! Lūdzu, ņem vērā, ka vienlaicīgi tu var pieslēgt tikai 1 tarifu plānu.
Tas nozīmē, ka tu nevari veidot kombinācijas no 2 dažādiem tarifu plāniem, piemēram, Bezlimita sarunas (derīguma termiņš 30 dienas) un Bezlimita dati (derīguma termiņš 7 dienas).
Tarifu plāniem Bezlimita Sarunas un Maksa par vienībām, ja nepieciešams, vari pieslēgt papildu internetu, pieslēdzot datu paku.
Visas datu pakas pēc derīguma termiņā beigām pagarinās automātiski uz nākamo termiņu, ja Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekoši līdzekļu. Ja datu paka atslēgsies, piemēram, tādēļ, ka beidzās derīguma termiņš, visas uzkrātās vienības dzēsīsies.
Interneta lietošanas izmaksas Eiropas Ekonomiskajā zonā (EEZ) būs atkarīgas no izvēlētā tarifu plāna. Vairāk par savu tarifu plānu un iekļautajiem pakalpojumiem vari noskaidrot šeit.
Ja plāno doties uz valsti, kas nav iekļauta EEZ, maksa būs atkarīga no konkrētās valsts, uz kuru dosies. Informācija par tarifiem ārzemēs pieejama šeit. Lai interneta izmantošana ārpus EEZ būtu izdevīgāka, tu vari pieslēgt kādu no datu pakām.
Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.
Servisa centri
Zelta Zivtiņa/Tele2 centri