Pēcapmaksa
Ja būsi pilnībā izmantojis savu pakalpojumu kredītlimitu, piemēram, 100 EUR, visiem taviem numuriem var tikt ierobežoti pakalpojumi. Ja tas jau ir noticis, lai atjaunotu pakalpojumu darbību, nepieciešams apmaksāt izmantotos pakalpojumus vismaz 20% no noteiktā pakalpojumu kredītlimita. Sīkāk par to, kā iemaksāt avansu, lasi šeit.
PIEMĒRS: Tavs kredītlimits ir 100 EUR. Parasti tavs rēķins par visiem numuriem ir 60 EUR. Mēneša pirmajā datumā tu saņem īsziņu, tavs pakalpojumu kredītlimits ir pilnībā izmantots. Šobrīd tev nav apmaksāts rēķins 60 EUR apmērā, kuru saņēmi pagājušajā mēnesī.
SKAIDROJUMS: Šobrīd tava klienta numura kopējā bilance ir 120 EUR (kavētais rēķins un jaunais rēķins 60 EUR), kas pārsniedz tavu kredītlimitu 100 EUR. Zelta Zivtiņa norēķinu sistēmās rēķins tiek izgatavots katra mēneša pirmajā datumā, izsūtīts 6. – 7. datumā un samaksas termiņš ir 19. datums.
RISINĀJUMS: Lai atjaunotu pakalpojumu darbību, nepieciešams apmaksāt izmantotos pakalpojumus 20% apmēra no noteiktā kredītlimita, kas šajā piemērā ir:
20 EUR (jo izmantoti 20 EUR virs pakalpojumu kredītlimita) + 20 EUR (20% no pakalpojumu kredītlimita) = 40 EUR.
Tātad, lai atjaunotu pakalpojumu darbību, nepieciešams veikt maksājumu par vismaz 40 EUR. Šajā gadījumā, vari apmaksāt kavēto rēķinu 60 EUR un pakalpojumu darbība būs atjaunota, tiklīdz mēs saņemsim maksājumu.
Ja gadījumā šobrīd tev nav iespējas veikt maksājumu, pēc tava pieprasījuma mēs varam izskatīt iespēju palielināt pakalpojumu kredītlimitu. Lai pieteiktu pakalpojumu kredītlimita palielināšanu, sazinies ar mums, rakstot ziņu Zelta Zivtiņa, sadāļā "Pastkastīte" vai zvanot uz Zelta Zivtiņa info tālruni 1676. Piezvanīt mums varēsi arī tad, ja pakalpojumi tev ir ierobežoti un atradīsies Latvijā. Ja esi ārzemēs vai vēlies zvanīt no cita operatora numura, vari zvanīt uz numuru +371 29560600.
Vai informācija bija noderīga?
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Ja būsi pilnībā izmantojis savu pakalpojumu kredītlimitu, piemēram, 100 EUR, visiem taviem numuriem var tikt ierobežoti pakalpojumi. Ja tas jau ir noticis, lai atjaunotu pakalpojumu darbību, nepieciešams apmaksāt izmantotos pakalpojumus vismaz 20% no noteiktā pakalpojumu kredītlimita. Sīkāk par to, kā iemaksāt avansu, lasi šeit.
PIEMĒRS: Tavs kredītlimits ir 100 EUR. Parasti tavs rēķins par visiem numuriem ir 60 EUR. Mēneša pirmajā datumā tu saņem īsziņu, tavs pakalpojumu kredītlimits ir pilnībā izmantots. Šobrīd tev nav apmaksāts rēķins 60 EUR apmērā, kuru saņēmi pagājušajā mēnesī.
SKAIDROJUMS: Šobrīd tava klienta numura kopējā bilance ir 120 EUR (kavētais rēķins un jaunais rēķins 60 EUR), kas pārsniedz tavu kredītlimitu 100 EUR. Zelta Zivtiņa norēķinu sistēmās rēķins tiek izgatavots katra mēneša pirmajā datumā, izsūtīts 6. – 7. datumā un samaksas termiņš ir 19. datums.
RISINĀJUMS: Lai atjaunotu pakalpojumu darbību, nepieciešams apmaksāt izmantotos pakalpojumus 20% apmēra no noteiktā kredītlimita, kas šajā piemērā ir:
20 EUR (jo izmantoti 20 EUR virs pakalpojumu kredītlimita) + 20 EUR (20% no pakalpojumu kredītlimita) = 40 EUR.
Tātad, lai atjaunotu pakalpojumu darbību, nepieciešams veikt maksājumu par vismaz 40 EUR. Šajā gadījumā, vari apmaksāt kavēto rēķinu 60 EUR un pakalpojumu darbība būs atjaunota, tiklīdz mēs saņemsim maksājumu.
Ja gadījumā šobrīd tev nav iespējas veikt maksājumu, pēc tava pieprasījuma mēs varam izskatīt iespēju palielināt pakalpojumu kredītlimitu. Lai pieteiktu pakalpojumu kredītlimita palielināšanu, sazinies ar mums, rakstot ziņu Zelta Zivtiņa, sadāļā "Pastkastīte" vai zvanot uz Zelta Zivtiņa info tālruni 1676. Piezvanīt mums varēsi arī tad, ja pakalpojumi tev ir ierobežoti un atradīsies Latvijā. Ja esi ārzemēs vai vēlies zvanīt no cita operatora numura, vari zvanīt uz numuru +371 29560600.
Vai informācija bija noderīga?
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:
Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.
Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.
Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.
Ievadi telefonā taustiņu kombināciju *245# un varēsi redzēt gan Zelta Zivtiņas konta atlikumu, gan derīguma termiņu. Trīs dienas pirms derīguma termiņa beigām saņemsi atgādinājuma īsziņu. Tāpat visu par savu Zelta Zivtiņas numuru vari redzēt Mana Zelta Zivtiņa.
Pareizi – ar tarifu plānu būs izdevīgāk!
Ja Tavā Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekams bilances atlikums, tarifu plānu vari pieslēgt:
Zelta Zivtiņas tarifu plānus vari nopirkt uzreiz veikalā, izvēloties konkrētu tarifu plānu. Pieslēgšana notiks gandrīz tāpat kā kredīta papildināšana (ievadot čekā norādītos ciparus telefonā), bet pēc tam nevajadzēs sūtīt īsziņu, lai pieslēgtu tarifu plānu. Super ērti!
Ja vēlies dzīvē par pāris raizēm mazāk vai ir apnicis papildināt savu Zelta Zivtiņu pašam un pieslēgt tarifu - tev piemērota būs Zelta Zivtiņa pēcapmaksa. Neiespringsti un maksā vienu mazu rēķinu reiz mēnesī - Zelta Zivtiņa Pēcapmaksa.
Svarīgi! Lūdzu, ņem vērā, ka vienlaicīgi tu var pieslēgt tikai 1 tarifu plānu.
Tas nozīmē, ka tu nevari veidot kombinācijas no 2 dažādiem tarifu plāniem, piemēram, Bezlimita sarunas (derīguma termiņš 30 dienas) un Bezlimita dati (derīguma termiņš 7 dienas).
Tarifu plāniem Bezlimita Sarunas un Maksa par vienībām, ja nepieciešams, vari pieslēgt papildu internetu, pieslēdzot datu paku.
Visas datu pakas pēc derīguma termiņā beigām pagarinās automātiski uz nākamo termiņu, ja Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekoši līdzekļu. Ja datu paka atslēgsies, piemēram, tādēļ, ka beidzās derīguma termiņš, visas uzkrātās vienības dzēsīsies.
Interneta lietošanas izmaksas Eiropas Ekonomiskajā zonā (EEZ) būs atkarīgas no izvēlētā tarifu plāna. Vairāk par savu tarifu plānu un iekļautajiem pakalpojumiem vari noskaidrot šeit.
Ja plāno doties uz valsti, kas nav iekļauta EEZ, maksa būs atkarīga no konkrētās valsts, uz kuru dosies. Informācija par tarifiem ārzemēs pieejama šeit. Lai interneta izmantošana ārpus EEZ būtu izdevīgāka, tu vari pieslēgt kādu no datu pakām.
Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.
Servisa centri
Zelta Zivtiņa/Tele2 centri