Pēcapmaksa
Drošības nolūkos iesakām bloķēt SIM karti, ja tā ir pazaudēta vai arī nevēlies, lai kāds to varētu izmantot.
SIM kartes darbību vari nobloķēt caur Mana Zelta Zivtiņa, sadaļā "Mani pakalpojumi" - "Bloķēt SIM karti". Starp citu, turpat varēsi arī atbloķēt SIM karti, ja būs vēlāk nepieciešams (nozaudētā SIM karte tiks atrasta vai tml.).
Vari arī ar mums sazināties, zvanot uz Tele2/Zelta Zivtiņa Pēcapmaksa info (1600 / 29560600) vai apmeklējot jebkuru Tele2/Zelta Zivtiņa centru.
Ņem vērā, ka SIM kartes bloķēšana nepārtrauc tavu noslēgto līgumu ar Zelta Zivtiņa. Tev lietošanā izsniegtais numurs joprojām ir aktīvs, līdz ar to tiek aprēķināta arī abonēšanas maksas. Lai atjaunotu numura darbību, tev nepieciešama jauna SIM karte. Ka to izdarīt, skaties šeit.
Ja vēlies pārtraukt līgumu ar savu numuru vai saglabāt to uz kādu laiku, jo neplāno to izmantot, noteikti sazinies ar mums un mēs palīdzēsim atrast tieši tev piemērotāko risinājumu.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN kodu un nezini PUK1 kodu, atbildi atradīsi šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Drošības nolūkos iesakām bloķēt SIM karti, ja tā ir pazaudēta vai arī nevēlies, lai kāds to varētu izmantot.
SIM kartes darbību vari nobloķēt caur Mana Zelta Zivtiņa, sadaļā "Mani pakalpojumi" - "Bloķēt SIM karti". Starp citu, turpat varēsi arī atbloķēt SIM karti, ja būs vēlāk nepieciešams (nozaudētā SIM karte tiks atrasta vai tml.).
Vari arī ar mums sazināties, zvanot uz Tele2/Zelta Zivtiņa Pēcapmaksa info (1600 / 29560600) vai apmeklējot jebkuru Tele2/Zelta Zivtiņa centru.
Ņem vērā, ka SIM kartes bloķēšana nepārtrauc tavu noslēgto līgumu ar Zelta Zivtiņa. Tev lietošanā izsniegtais numurs joprojām ir aktīvs, līdz ar to tiek aprēķināta arī abonēšanas maksas. Lai atjaunotu numura darbību, tev nepieciešama jauna SIM karte. Ka to izdarīt, skaties šeit.
Ja vēlies pārtraukt līgumu ar savu numuru vai saglabāt to uz kādu laiku, jo neplāno to izmantot, noteikti sazinies ar mums un mēs palīdzēsim atrast tieši tev piemērotāko risinājumu.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN kodu un nezini PUK1 kodu, atbildi atradīsi šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:
Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.
Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.
Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.
Ievadi telefonā taustiņu kombināciju *245# un varēsi redzēt gan Zelta Zivtiņas konta atlikumu, gan derīguma termiņu. Trīs dienas pirms derīguma termiņa beigām saņemsi atgādinājuma īsziņu. Tāpat visu par savu Zelta Zivtiņas numuru vari redzēt Mana Zelta Zivtiņa.
Pareizi – ar tarifu plānu būs izdevīgāk!
Ja Tavā Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekams bilances atlikums, tarifu plānu vari pieslēgt:
Zelta Zivtiņas tarifu plānus vari nopirkt uzreiz veikalā, izvēloties konkrētu tarifu plānu. Pieslēgšana notiks gandrīz tāpat kā kredīta papildināšana (ievadot čekā norādītos ciparus telefonā), bet pēc tam nevajadzēs sūtīt īsziņu, lai pieslēgtu tarifu plānu. Super ērti!
Ja vēlies dzīvē par pāris raizēm mazāk vai ir apnicis papildināt savu Zelta Zivtiņu pašam un pieslēgt tarifu - tev piemērota būs Zelta Zivtiņa pēcapmaksa. Neiespringsti un maksā vienu mazu rēķinu reiz mēnesī - Zelta Zivtiņa Pēcapmaksa.
Svarīgi! Lūdzu, ņem vērā, ka vienlaicīgi tu var pieslēgt tikai 1 tarifu plānu.
Tas nozīmē, ka tu nevari veidot kombinācijas no 2 dažādiem tarifu plāniem, piemēram, Bezlimita sarunas (derīguma termiņš 30 dienas) un Bezlimita dati (derīguma termiņš 7 dienas).
Tarifu plāniem Bezlimita Sarunas un Maksa par vienībām, ja nepieciešams, vari pieslēgt papildu internetu, pieslēdzot datu paku.
Visas datu pakas pēc derīguma termiņā beigām pagarinās automātiski uz nākamo termiņu, ja Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekoši līdzekļu. Ja datu paka atslēgsies, piemēram, tādēļ, ka beidzās derīguma termiņš, visas uzkrātās vienības dzēsīsies.
Interneta lietošanas izmaksas Eiropas Ekonomiskajā zonā (EEZ) būs atkarīgas no izvēlētā tarifu plāna. Vairāk par savu tarifu plānu un iekļautajiem pakalpojumiem vari noskaidrot šeit.
Ja plāno doties uz valsti, kas nav iekļauta EEZ, maksa būs atkarīga no konkrētās valsts, uz kuru dosies. Informācija par tarifiem ārzemēs pieejama šeit. Lai interneta izmantošana ārpus EEZ būtu izdevīgāka, tu vari pieslēgt kādu no datu pakām.
Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.
Servisa centri
Zelta Zivtiņa/Tele2 centri