bilde-bulta-pa-labi
PAR PRIEKŠAPMAKSU PAR PĒCAPMAKSU

Došos ceļojumā

Esmu ZZ klients

Vēlos pievienoties ZZ

Zvanīšu uz ārzemēm

Izmaksu kontrole

Kredītlimits

Maksājumi

Rēķina saņemšana

Rēķina skaidrojums

Citi pakalpojumi

Internets

SIM karte

SMS

Zvani

Kā sākt lietot Mana ZZ

Mana ZZ iespējas

Mana ZZ lietotnes iespējas

Piegāde

Pirkuma noformēšana interneta veikalā

Drošība

Ierīču apdrošināšana

Ierīču remonts

Ierīču specifikācijas un iespējas

Nozaudēts telefons

SIM karte

Ierīces uz nomaksu

Līgumu veidi un izmaiņas | Vēlos pārslēgt savu numuru uz citu cilvēku/uzņēmumu.

Ja tavs numurs ir pie Tele2/Zelta Zivtiņa pēcapmaksā un vēlies to nodot citam cilvēkam vai uzņēmumam, tev jāveic pārreģistrācija.

  • Iepriekš pieslēgtie papildpakalpojumi un atlaides netiek saglabātas.
  • Pārreģistrācija netiek veikta, ja ir parāds, vai nav apmaksāts tekošais rēķins pēc mēneša 19. datuma.
  • Ja šobrīd numuram, kuru vēlies pārreģistrēt, ir līgumsaistības par ierīci uz nomaksu, būs jāsamaksā ierīces atlikusī vērtība, ņemot vērā arī piešķirto atlaidi, ja tāda tika piemērota līguma slēgšanas brīdī. To vari izdarīt tikai uz vietas Tele2/Zelta Zivtiņa centrā.
  • Par mēnesi, kurā tiek veikta pārreģistrācija, mēs sagatavosim divus rēķinus atbilstoši izmantotajām dienām. Pirmo rēķinu saņems esošais numura īpašnieks par periodu līdz pārreģistrācijas dienai. Rēķinā būs iekļauta abonēšanas maksa, ierīces atlikusī vērtība, ja numuram bija spēkā līgumsaistības par ierīci, kā arī maksa par izmantotajiem pakalpojumiem. Otru rēķinu saņems jaunais numura īpašnieks, un tajā būs iekļauta abonēšanas maksa un izmantotie pakalpojumi pēc pārreģistrācijas veikšanas.
  • Pārreģistrāciju vari veikt tikai Tele2 tīklā. Ja numuru vēlies pārcelt, piemēram, no sava privātpersonas Tele2 konta uz cita klienta vārdu, kas ir cita operatora klients, tev vispirms nepieciešams pāriet ar savu numuru (uz sava vārda) pie cita operatora un tad veikt pārreģistrāciju.

Ir 4 veidi, kā var pārreģistrēt numuru.


1. No privātpersonas uz privātpersonu:


Esošais numura īpašnieks nosūta iesniegumu par pārreģistrāciju Mans Tele2 sadaļā Pastkastīte > Rakstīt ziņu. Iesniegumā nepieciešams norādīt jaunā numura īpašnieka vārdu, uzvārdu un personas kodu. Tiklīdz saņemsim iesniegumu, nosūtīsim tev apstiprinājumu Mans Tele2 un īsziņu uz numuru, kuru vēlies pārreģistrēt. Pēc īsziņas saņemšanas jaunajam numuram īpašniekam 30 dienu laikā nepieciešams ierasties kādā no Tele2 centriem, lai parakstītu pārreģistrācijas līgumu. Līdzi jāpaņem personu apliecinošs dokuments (pase vai eID karte).

vai
 

Gan esošajam, gan jaunajam numura īpašniekam kopā jāatnāk uz kādu no mūsu Tele2/Zelta Zivtiņa centriem, abiem līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu.


Ģimenes piedāvājumu10 GB Ģimenei vai Internets Bezlimits ģimenei – ietvaros numuru apvienošana vienā kontā ir bez maksas. Citos gadījumos maksa par pārreģistrāciju ir 6,89 EUR.


2. No privātpersonas uz uzņēmumu:


Lai pārreģistrētu numuru no privātpersonas uz uzņēmumu, esošajam klientam un uzņēmuma pārstāvim jādodas uz Tele2/Zelta Zivtiņa centru vai arī Biznesa klientu apkalpošanas centru.

Esošajam numura īpašniekam līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments (pase vai eID karte), bet uzņēmuma paraksttiesīgajai personai – uzņēmuma reģistrācijas apliecības oriģināls (ja tāda ir izsniegta), personu apliecinošu dokuments un uzņēmuma zīmogs (ja tāds tiek izmantots).

Ja līgumu dosies slēgt persona, kurai uzņēmumā nav paraksttiesības, tad šai personai ir nepieciešama pilnvara.

Pārreģistrācija no privātpersonas uz uzņēmumu ir bez maksas.

3. No uzņēmuma uz privātpersonu:

 


Ja tavs numurs ir reģistrēts uz uzņēmumu un vēlies to pārreģistrēt uz sava vārda, nāc uz jebkuru Tele2/Zelta Zivtiņa centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte) un uzņēmuma izsniegtu pilnvaru, kurā uzņēmuma pārstāvis ir norādījis, ka tu esi pilnvarots veikt konkrētā numura pārreģistrāciju uz sava vārda.

Pārreģistrācija no uzņēmuma uz privātpersonu ir bez maksas.

4. No uzņēmuma uz uzņēmumu:

 


Lai pārreģistrētu numuru no uzņēmuma uz uzņēmumu, abu uzņēmumu pārstāvjiem jādodas uz Tele2/Zelta Zivtiņa centru vai arī Biznesa klientu apkalpošanas centru.

Lai pārreģistrētu numuru no viena uzņēmuma uz citu, ir nepieciešama pilnvara no esošā uzņēmuma pārstāvja, kurā ir norādīta atļauja pārreģistrēt numuru. Pilnvarā ir jānorāda arī tā uzņēmuma nosaukums, uz kuru ir nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju. Vēl nepieciešami tā uzņēmuma dokumenti, uz kuru nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju. Paraksttiesīgai personai līdzi jāņem uzņēmuma reģistrācijas apliecības oriģināls (ja tāda ir izsniegta), personu apliecinošs dokuments un uzņēmuma zīmogs (ja tāds tiek izmantots).

Ja līgumu dosies slēgt persona, kurai uzņēmumā nav paraksttiesības, tad šai personai ir nepieciešama pilnvara.

Pārreģistrācija no uzņēmuma uz uzņēmumu ir bez maksas.

Vai informācija bija noderīga?

Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.

Pakalpojumu izmantošana

Papildu pakalpojumi

Strīdu izšķiršanas kārtība

  • Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kā papildināt Zelta Zivtiņa karti?
    bilde-palidziba-ligumi

    Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:

  • Kā darbojas automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA?
    bilde-palidziba-ligumi

    Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.


    Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.


    Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.

  • Kā es varu pārbaudīt Zelta Zivtiņas kartes atlikumu?
    bilde-palidziba-ligumi

    Ievadi telefonā taustiņu kombināciju *245# un varēsi redzēt gan Zelta Zivtiņas konta atlikumu, gan derīguma termiņu. Trīs dienas pirms derīguma termiņa beigām saņemsi atgādinājuma īsziņu. Tāpat visu par savu Zelta Zivtiņas numuru vari redzēt Mana Zelta Zivtiņa.

  • Kā pieslēgt tarifu plānu?
    bilde-palidziba-ligumi

    Pareizi – ar tarifu plānu būs izdevīgāk!


    Ja Tavā Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekams bilances atlikums, tarifu plānu vari pieslēgt:


    Zelta Zivtiņas tarifu plānus vari nopirkt uzreiz veikalā, izvēloties konkrētu tarifu plānu. Pieslēgšana notiks gandrīz tāpat kā kredīta papildināšana (ievadot čekā norādītos ciparus telefonā), bet pēc tam nevajadzēs sūtīt īsziņu, lai pieslēgtu tarifu plānu. Super ērti!


    Ja vēlies dzīvē par pāris raizēm mazāk vai ir apnicis papildināt savu Zelta Zivtiņu pašam un pieslēgt tarifu - tev piemērota būs Zelta Zivtiņa pēcapmaksa. Neiespringsti un maksā vienu mazu rēķinu reiz mēnesī - Zelta Zivtiņa Pēcapmaksa.


    Svarīgi! Lūdzu, ņem vērā, ka vienlaicīgi tu var pieslēgt tikai 1 tarifu plānu.


    Tas nozīmē, ka tu nevari veidot kombinācijas no 2 dažādiem tarifu plāniem, piemēram, Bezlimita sarunas (derīguma termiņš 30 dienas) un Bezlimita dati (derīguma termiņš 7 dienas).


    Tarifu plāniem Bezlimita Sarunas un Maksa par vienībām, ja nepieciešams, vari pieslēgt papildu internetu, pieslēdzot datu paku.


    Visas datu pakas pēc derīguma termiņā beigām pagarinās automātiski uz nākamo termiņu, ja Zelta Zivtiņas kontā ir pietiekoši līdzekļu. Ja datu paka atslēgsies, piemēram, tādēļ, ka beidzās derīguma termiņš, visas uzkrātās vienības dzēsīsies.

  • Cik maksās internets ārzemēs?
    bilde-palidziba-ligumi

    Interneta lietošanas izmaksas Eiropas Ekonomiskajā zonā (EEZ) būs atkarīgas no izvēlētā tarifu plāna. Vairāk par savu tarifu plānu un iekļautajiem pakalpojumiem vari noskaidrot šeit.

    Ja plāno doties uz valsti, kas nav iekļauta EEZ, maksa būs atkarīga no konkrētās valsts, uz kuru dosies. Informācija par tarifiem ārzemēs pieejama šeit. Lai interneta izmantošana ārpus EEZ būtu izdevīgāka, tu vari pieslēgt kādu no datu pakām.

VĒLIES
AR
MUMS PARUNĀT? *

Diennakts informatīvais dienests
Zelta Zivtiņa klientiem* 1676, 1600
Zelta Zivtiņa klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* +371 29560676
E-pasts tele2@tele2.lv
* Maksa par savienojumu € 0,13. Zelta Zivtiņa pēcapmaksas tarifu plāniem Seniori 100 MB, 2 GB un Bezlimits savienojums bez maksas.
Tehnisku bojājumu, telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem 80000607
Klientiem ārpus Latvijas +371 29560676

O,
noderīgi!

GARANTIJAS REMONTS

Ierīces nodošana garantijas remontā

SŪTĪT SMS

Sūti īsziņu uz ZZ/Tele2 mobilo telefonu

Atpakaļ

Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.

Servisa centri

Zelta Zivtiņa/Tele2 centri

Ja iekārtai ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem:
TURPINĀT
Pārbaudi ierīces remonta statusu

Ierīces IMEI kods vai remonta numurs ir norādīts uz garantijas remonta pieņemšanas lapas, ko izsniedz servisa centra vai Tele2 centra darbinieks.
Atvainojiet, pēc norādītajiem parametriem informācija nav atrasta!
Īslaicīgas tehniskas problēmas, lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc brīža
PĀRBAUDĪT
Datums:
Servisa kods:
IMEI:
Ierice:
Status:
Serviss pieejams tikai Tele2 tīkla klientiem. Saņemēja telefona numurs sastāv no astoņiem cipariem: 2XXXXXXX. Kā sūtītajs tiks norādīts WEB.
Tele2 nav atbildīgs par ziņas saturu, kas nosūtīta no www.zeltazivtina.lv

+371
143
Coin
Gribi vēl izdevīgāk?
Nāc uz ZZ Pēcapmaksu!