Pēcapmaksa
Tas atkarīgs no tīkla frekvencēm!
Būtiska lieta, kuru nepieciešams pārbaudīt, pērkot telefonu ārzemēs – kādas tīkla frekvencēs tas strādā. Tas noteikti būs norādīts telefona specifikācijās.
Ja nevari to atrast, iesakām izmantot mājaslapu https://www.gsmarena.com/.
Tele2 pakalpojumus nodrošina šādās tīkla frekvencēs:
2G tīkls - GSM900 un GSM1800;
3G (UMTS) tīkls - B1(2100) un B8(900);
4G (LTE) tīkls - B1(2100), B3(1800), B7(2600) un B20(800).
Ja telefons atbalsta visas šīs frekvences – tev nav par ko uztraukties. Jauno telefonu bez ierobežojumiem varēsi izmantot arī Tele2 tīklā Latvijā.
Ja kāda no tām trūkst, tas nozīmē, ka pakalpojumu kvalitāte var būt ierobežota. Piemēram, ja telefons atbalsta tikai vienu 4G frekvenci un ne visās bāzes stacijās tā tiek izmantota, 4G tīkls tev būs pieejams tikai pie tām bāzes stacijām, kur ir šī konkrētā frekvence. Tas nozīmē, ka telefons pieslēgsies tuvākajai bāzes stacijai, kas atbalsta šo frekvenci un tas var būt pat vairāku kilometru attālumā. Tādā veidā signāls būs vājāks un interneta ātrums zemāks.
Vai zināji, ka 4G tīkla veids ir paredzēts tikai interneta izmantošanai un, lai veiktu zvanus, tavs telefons automātiski izmanto 3G/2G tīklu? Tāpēc, ja telefons, piemēram, neatbalsta nevienu no mūsu nodrošinātajām 3G frekvencēm, tu varēsi veikt zvanus caur 2G tīklu, līdz ar to var atšķirties zvana kvalitāte (netiek izmantota HD voice funkcionalitāte).
Atgādinām, ka mūsu piedāvājumā ir tikai tādas ierīces, kas atbalsta iepriekš minētās tīkla frekvences, lai tu varētu izbaudīt mūsu piedāvātos pakalpojumus maksimālā kvalitātē.
Tas atkarīgs no tīkla frekvencēm!
Būtiska lieta, kuru nepieciešams pārbaudīt, pērkot telefonu ārzemēs – kādas tīkla frekvencēs tas strādā. Tas noteikti būs norādīts telefona specifikācijās.
Ja nevari to atrast, iesakām izmantot mājaslapu https://www.gsmarena.com/.
Tele2 pakalpojumus nodrošina šādās tīkla frekvencēs:
2G tīkls - GSM900 un GSM1800;
3G (UMTS) tīkls - B1(2100) un B8(900);
4G (LTE) tīkls - B1(2100), B3(1800), B7(2600) un B20(800).
Ja telefons atbalsta visas šīs frekvences – tev nav par ko uztraukties. Jauno telefonu bez ierobežojumiem varēsi izmantot arī Tele2 tīklā Latvijā.
Ja kāda no tām trūkst, tas nozīmē, ka pakalpojumu kvalitāte var būt ierobežota. Piemēram, ja telefons atbalsta tikai vienu 4G frekvenci un ne visās bāzes stacijās tā tiek izmantota, 4G tīkls tev būs pieejams tikai pie tām bāzes stacijām, kur ir šī konkrētā frekvence. Tas nozīmē, ka telefons pieslēgsies tuvākajai bāzes stacijai, kas atbalsta šo frekvenci un tas var būt pat vairāku kilometru attālumā. Tādā veidā signāls būs vājāks un interneta ātrums zemāks.
Vai zināji, ka 4G tīkla veids ir paredzēts tikai interneta izmantošanai un, lai veiktu zvanus, tavs telefons automātiski izmanto 3G/2G tīklu? Tāpēc, ja telefons, piemēram, neatbalsta nevienu no mūsu nodrošinātajām 3G frekvencēm, tu varēsi veikt zvanus caur 2G tīklu, līdz ar to var atšķirties zvana kvalitāte (netiek izmantota HD voice funkcionalitāte).
Atgādinām, ka mūsu piedāvājumā ir tikai tādas ierīces, kas atbalsta iepriekš minētās tīkla frekvences, lai tu varētu izbaudīt mūsu piedāvātos pakalpojumus maksimālā kvalitātē.
Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:
Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.
Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.
Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.
Vai zināji, ka pāriet no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz Pēcapmaksu var ātrāk, kā aizbraukt no Rīgas līdz Zilupei? Tev pat nevajadzēs mainīt SIM karti! Tieši tā - tu esi tikai 30 minūšu līdz 2 stundu attālumā līdz pakalpojumu apmaksai ar rēķinu! Kas tev jādara? Pāris varianti:
Pāreja no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz pieslēgumu notiek 1 dienas laikā. Piemēram, ja šodien parakstīji līgumu un saņēmi jauno SIM karti, tā būs aktīva nākamajā dienā no rīta. Līdz tam vari izmantot savu veco SIM karti. Tiklīdz esošā (vecā) SIM karte pārstās darboties (nav iespējams veikt un saņemt zvanus), nomaini veco SIM karti pret jauno un lieto pakalpojumus jau ar jauno tarifu plānu. Aktivizācijas brīdī saņemsi informatīvu īsziņu.
Iegādājoties jaunu SIM karti, tev tiek izsniegti visi drošības kodi. Tie ir redzami uz plastikāta kartes, no kuras tika izlauzta SIM karte.
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem, bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
1. Telefons tev pieprasīs ievadīt PUK1 kodu. PUK1 kodu tu vari apskatīties uz plastikāta kodu kartes, vai arī pašapkalpošanās portālā Mana Zelta Zivtiņa - sadaļā "Mani pakalpojumi". Starp citu, arī PIN kods ir pieejams Mana Zelta Zivtiņa, tajā pašā sadaļā.
2. Pēc PUK1 koda ievadīšanas, tev būs jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.
Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mana Zelta Zivtiņa, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim!
Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.
Servisa centri
Zelta Zivtiņa/Tele2 centri
4G tīkls pieejams tikai jaunākās paaudzes SIM kartes lietotājiem.