Pēcapmaksa
Bez interneta šodien grūti, tā ir!
Ja īslaicīgi nepieciešams vairāk interneta telefonā, papildu datus vari pieslēgt no sava telefona, atverot saiti https://dati.zeltazivtina.lv/.
SVARĪGI! Saiti nepieciešams atvērt, ieslēdzot mobilos datus un izslēdzot WiFi. To varēsi izdarīt arī tad, ja būsi izmantojis visu savā tarifu plānā iekļauto datu apjomu.
Nesanāca? Pārbaudi, vai saite ir pareiza. Tā ir jāraksta bez "www." priekšā. Joprojām nekā? Tad nepieciešams iztīrīt kešatmiņu telefona pārlūkā (meklē sava pārlūka iestatījumos) vai atvērt saiti no cita pārlūka, piemēram, Google Chrome, Safari u. c.
Uz savu numuru saņemsi SMS ar kodu, kurš tālāk būs jāievada dati.zeltazivtina.lv lapā, tad papildu internets tiks aktivizēts. Internetu varēsi lietot līdz iztērēsi konkrēto datu apjomu, bet ne ilgāk kā līdz nākamā mēneša pēdējam datumam.
Ja pastāvīgi ir vajadzība pēc vairāk interneta telefonā, atceries, ka vienmēr vari izvēlēties tarifu plānu, kas pilnībā atbildīs taviem interneta lietošanas paradumiem. Tarifu plānu 15 minūšu laikā var nomainīt Mana Zelta Zivtiņa, sadaļā "Mani pakalpojumi".
Datu patēriņu vari kontrolēt, sūtot īsziņā burtu "i" uz numuru 9911 vai apskatot to Mana Zelta Zivtiņa, sadaļā “Patēriņš”.
Bez interneta šodien grūti, tā ir!
Ja īslaicīgi nepieciešams vairāk interneta telefonā, papildu datus vari pieslēgt no sava telefona, atverot saiti https://dati.zeltazivtina.lv/.
SVARĪGI! Saiti nepieciešams atvērt, ieslēdzot mobilos datus un izslēdzot WiFi. To varēsi izdarīt arī tad, ja būsi izmantojis visu savā tarifu plānā iekļauto datu apjomu.
Nesanāca? Pārbaudi, vai saite ir pareiza. Tā ir jāraksta bez "www." priekšā. Joprojām nekā? Tad nepieciešams iztīrīt kešatmiņu telefona pārlūkā (meklē sava pārlūka iestatījumos) vai atvērt saiti no cita pārlūka, piemēram, Google Chrome, Safari u. c.
Uz savu numuru saņemsi SMS ar kodu, kurš tālāk būs jāievada dati.zeltazivtina.lv lapā, tad papildu internets tiks aktivizēts. Internetu varēsi lietot līdz iztērēsi konkrēto datu apjomu, bet ne ilgāk kā līdz nākamā mēneša pēdējam datumam.
Ja pastāvīgi ir vajadzība pēc vairāk interneta telefonā, atceries, ka vienmēr vari izvēlēties tarifu plānu, kas pilnībā atbildīs taviem interneta lietošanas paradumiem. Tarifu plānu 15 minūšu laikā var nomainīt Mana Zelta Zivtiņa, sadaļā "Mani pakalpojumi".
Datu patēriņu vari kontrolēt, sūtot īsziņā burtu "i" uz numuru 9911 vai apskatot to Mana Zelta Zivtiņa, sadaļā “Patēriņš”.
Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:
Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.
Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.
Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.
Vai zināji, ka pāriet no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz Pēcapmaksu var ātrāk, kā aizbraukt no Rīgas līdz Zilupei? Tev pat nevajadzēs mainīt SIM karti! Tieši tā - tu esi tikai 30 minūšu līdz 2 stundu attālumā līdz pakalpojumu apmaksai ar rēķinu! Kas tev jādara? Pāris varianti:
Pāreja no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz pieslēgumu notiek 1 dienas laikā. Piemēram, ja šodien parakstīji līgumu un saņēmi jauno SIM karti, tā būs aktīva nākamajā dienā no rīta. Līdz tam vari izmantot savu veco SIM karti. Tiklīdz esošā (vecā) SIM karte pārstās darboties (nav iespējams veikt un saņemt zvanus), nomaini veco SIM karti pret jauno un lieto pakalpojumus jau ar jauno tarifu plānu. Aktivizācijas brīdī saņemsi informatīvu īsziņu.
Iegādājoties jaunu SIM karti, tev tiek izsniegti visi drošības kodi. Tie ir redzami uz plastikāta kartes, no kuras tika izlauzta SIM karte.
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem, bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
1. Telefons tev pieprasīs ievadīt PUK1 kodu. PUK1 kodu tu vari apskatīties uz plastikāta kodu kartes, vai arī pašapkalpošanās portālā Mana Zelta Zivtiņa - sadaļā "Mani pakalpojumi". Starp citu, arī PIN kods ir pieejams Mana Zelta Zivtiņa, tajā pašā sadaļā.
2. Pēc PUK1 koda ievadīšanas, tev būs jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.
Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mana Zelta Zivtiņa, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim!
Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.
Servisa centri
Zelta Zivtiņa/Tele2 centri
4G tīkls pieejams tikai jaunākās paaudzes SIM kartes lietotājiem.