Pēcapmaksa
Ja pirmajā mēneša datumā saņem īsziņu par to, ka ir sasniegts tavs pakalpojumu kredītlimits, tas nozīmē, ka esi izmantojis pakalpojumus tādā apmēra, kas pārsniedz tavam klienta numuram noteikto pakalpojumu kredītlimitu. Šādi var notikt, ja pagājušajā mēnesī esi izmantojis pakalpojumus par papildu maksu, kas nav iekļauti tavā vai citu numuru tarifu plānā, piemēram, internets ārzemēs ārpus ES/EEZ, paaugstinātas maksas pakalpojumi (autostāvvietas apmaksa, pirkumi Google Play utt.), starptautiskie zvani u.c.
Lai atjaunotu pakalpojumu darbību, nepieciešams apmaksāt vismaz 20% no izmantotajiem pakalpojumiem, kas tiks novirzīta uz jaunā rēķina apmaksu. Tādā veidā summa par izmantotajiem pakalpojumiem būs tava kredītlimita robežās.
Mēneša sākumā jaunais rēķins vēl nav pieejams un tiek izgatavots, tomēr tev ir iespēja noskaidrot jaunā rēķina summu Mana Zelta Zivtiņa, sadaļā "Rēķini". Parasti rēķins ar pievienotu detalizētu izdruku par izmantotajiem pakalpojumiem ir pieejams sākot ar 6. - 7. mēneša datumu.
Ja pirmajā mēneša datumā saņem īsziņu par to, ka ir sasniegts tavs pakalpojumu kredītlimits, tas nozīmē, ka esi izmantojis pakalpojumus tādā apmēra, kas pārsniedz tavam klienta numuram noteikto pakalpojumu kredītlimitu. Šādi var notikt, ja pagājušajā mēnesī esi izmantojis pakalpojumus par papildu maksu, kas nav iekļauti tavā vai citu numuru tarifu plānā, piemēram, internets ārzemēs ārpus ES/EEZ, paaugstinātas maksas pakalpojumi (autostāvvietas apmaksa, pirkumi Google Play utt.), starptautiskie zvani u.c.
Lai atjaunotu pakalpojumu darbību, nepieciešams apmaksāt vismaz 20% no izmantotajiem pakalpojumiem, kas tiks novirzīta uz jaunā rēķina apmaksu. Tādā veidā summa par izmantotajiem pakalpojumiem būs tava kredītlimita robežās.
Mēneša sākumā jaunais rēķins vēl nav pieejams un tiek izgatavots, tomēr tev ir iespēja noskaidrot jaunā rēķina summu Mana Zelta Zivtiņa, sadaļā "Rēķini". Parasti rēķins ar pievienotu detalizētu izdruku par izmantotajiem pakalpojumiem ir pieejams sākot ar 6. - 7. mēneša datumu.
Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:
Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.
Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.
Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.
Vai zināji, ka pāriet no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz Pēcapmaksu var ātrāk, kā aizbraukt no Rīgas līdz Zilupei? Tev pat nevajadzēs mainīt SIM karti! Tieši tā - tu esi tikai 30 minūšu līdz 2 stundu attālumā līdz pakalpojumu apmaksai ar rēķinu! Kas tev jādara? Pāris varianti:
Pāreja no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz pieslēgumu notiek 1 dienas laikā. Piemēram, ja šodien parakstīji līgumu un saņēmi jauno SIM karti, tā būs aktīva nākamajā dienā no rīta. Līdz tam vari izmantot savu veco SIM karti. Tiklīdz esošā (vecā) SIM karte pārstās darboties (nav iespējams veikt un saņemt zvanus), nomaini veco SIM karti pret jauno un lieto pakalpojumus jau ar jauno tarifu plānu. Aktivizācijas brīdī saņemsi informatīvu īsziņu.
Iegādājoties jaunu SIM karti, tev tiek izsniegti visi drošības kodi. Tie ir redzami uz plastikāta kartes, no kuras tika izlauzta SIM karte.
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem, bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
1. Telefons tev pieprasīs ievadīt PUK1 kodu. PUK1 kodu tu vari apskatīties uz plastikāta kodu kartes, vai arī pašapkalpošanās portālā Mana Zelta Zivtiņa - sadaļā "Mani pakalpojumi". Starp citu, arī PIN kods ir pieejams Mana Zelta Zivtiņa, tajā pašā sadaļā.
2. Pēc PUK1 koda ievadīšanas, tev būs jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.
Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mana Zelta Zivtiņa, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim!
Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.
Servisa centri
Zelta Zivtiņa/Tele2 centri
4G tīkls pieejams tikai jaunākās paaudzes SIM kartes lietotājiem.