Pēcapmaksa
Kavēta rēķinu maksu sāksim aprēķināt, ja kavēsi rēķina apmaksu vairāk par 5 dienām.
Piemērs kavēta rēķina maksas aprēķinam:
Tava rēķina summa ir 9,99 EUR. Šajā mēnesī tavu maksājumu saņēmām 29. datumā. Tas nozīmē, ka rēķina apmaksu tu kavēji pilnas 9 dienas (dienu, kad saņēmām maksājumu, neskaitīsim iekšā).
Tālāk aprēķins, kas būs iekļauts arī nākamā rēķina analīzē –
0,5 % par katru kavēto dienu no kavētās maksājuma summas (9,99 EUR) = 0,005 x 9,99 = 0,05 (par katru kavēto dienu). 0,05 x 9 = 0,45 EUR. Tātad nākamajā rēķinā papildus kopējam rēķinam būs iekļauta arī kavēta rēķina maksa 0,45 EUR.
Kas notiks, ja rēķinu samaksāšu nākamajā mēnesī?
Kavēta rēķina maksa tiks aprēķināta līdz pēdējai mēneša dienai un iekļauta nākamajā rēķinā. Par jaunā mēneša dienām – aiznākamajā rēķinā.
Svarīgi! Kavēta rēķina maksu pārtrauksim aprēķināt, tiklīdz saņemsim maksājumu, nevis kopš brīža, kad tu to esi veicis. Piemēram, Latvijas pastā veiktos maksājumus mēs saņemam tikai pēc 3 darba dienām. Uzzini vairāk: Veicu maksājumu, vai to saņēmāt?
Atgādinām, ka rēķinā par janvārī izmantotajiem pakalpojumiem, kuru saņēmi februārī, mēs iekļāvām informāciju par izmaiņām no 09.03.2020.
No 09.03.2020. ir izmaiņas rēķinu apmaksas procesā. Sākot ar šo datumu Zelta Zivtiņa aprēķinās kavēta rēķina maksu 0,5 % apmērā par katru kavēto dienu. Līdz ar izmaiņām mainīsies Abonēšanas noteikumu punkts 3.6.
Līdz 09.03.2020. abonēšanas noteikumu punkts 3.6. ir šāds:
3.6. Ja Abonents rēķinā, norādītajā termiņā un apjomā nesamaksā paredzētos maksājumus, Zelta Zivtiņa ir tiesības pieprasīt līgumsodu 0,2 % apmērā no nesamaksātās summas par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10 % no kavētā maksājuma summas.
No 09.03.2020. šāds:
3.6. Ja Abonents kavē rēķinā iekļauto maksājumu samaksas termiņu, tad Zelta Zivtiņa ir tiesības piemērot līgumsodu 0,5 % apmērā no kavētās maksājumu summas (turpmāk saukts arī “Kavēta rēķina maksa") par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10 % no pamatparāda (kavētā maksājuma summas).
Vai informācija bija noderīga?
Kavēta rēķinu maksu sāksim aprēķināt, ja kavēsi rēķina apmaksu vairāk par 5 dienām.
Piemērs kavēta rēķina maksas aprēķinam:
Tava rēķina summa ir 9,99 EUR. Šajā mēnesī tavu maksājumu saņēmām 29. datumā. Tas nozīmē, ka rēķina apmaksu tu kavēji pilnas 9 dienas (dienu, kad saņēmām maksājumu, neskaitīsim iekšā).
Tālāk aprēķins, kas būs iekļauts arī nākamā rēķina analīzē –
0,5 % par katru kavēto dienu no kavētās maksājuma summas (9,99 EUR) = 0,005 x 9,99 = 0,05 (par katru kavēto dienu). 0,05 x 9 = 0,45 EUR. Tātad nākamajā rēķinā papildus kopējam rēķinam būs iekļauta arī kavēta rēķina maksa 0,45 EUR.
Kas notiks, ja rēķinu samaksāšu nākamajā mēnesī?
Kavēta rēķina maksa tiks aprēķināta līdz pēdējai mēneša dienai un iekļauta nākamajā rēķinā. Par jaunā mēneša dienām – aiznākamajā rēķinā.
Svarīgi! Kavēta rēķina maksu pārtrauksim aprēķināt, tiklīdz saņemsim maksājumu, nevis kopš brīža, kad tu to esi veicis. Piemēram, Latvijas pastā veiktos maksājumus mēs saņemam tikai pēc 3 darba dienām. Uzzini vairāk: Veicu maksājumu, vai to saņēmāt?
Atgādinām, ka rēķinā par janvārī izmantotajiem pakalpojumiem, kuru saņēmi februārī, mēs iekļāvām informāciju par izmaiņām no 09.03.2020.
No 09.03.2020. ir izmaiņas rēķinu apmaksas procesā. Sākot ar šo datumu Zelta Zivtiņa aprēķinās kavēta rēķina maksu 0,5 % apmērā par katru kavēto dienu. Līdz ar izmaiņām mainīsies Abonēšanas noteikumu punkts 3.6.
Līdz 09.03.2020. abonēšanas noteikumu punkts 3.6. ir šāds:
3.6. Ja Abonents rēķinā, norādītajā termiņā un apjomā nesamaksā paredzētos maksājumus, Zelta Zivtiņa ir tiesības pieprasīt līgumsodu 0,2 % apmērā no nesamaksātās summas par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10 % no kavētā maksājuma summas.
No 09.03.2020. šāds:
3.6. Ja Abonents kavē rēķinā iekļauto maksājumu samaksas termiņu, tad Zelta Zivtiņa ir tiesības piemērot līgumsodu 0,5 % apmērā no kavētās maksājumu summas (turpmāk saukts arī “Kavēta rēķina maksa") par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10 % no pamatparāda (kavētā maksājuma summas).
Vai informācija bija noderīga?
Ir vairāki veidi - izvēlies sev ērtāko:
Automātiskā tarifa aktivizācija jeb ATA nodrošina iepriekšējā tarifa automātisku pieslēgšanu uzreiz pēc Zelta Zivtiņas konta papildināšanas. Viss notiks automātiski, ja Zelta Zivtiņas kontā būs pietiekoši naudas līdzekļu, lai iegādātos tarifu.
Piemēram, ja iepriekš lietoji tarifu Bezlimita Sarunas, tam beidzās derīguma termiņš, bet tavā Zelta Zivtiņas kontā ir 2,50 EUR, tavam numuram automātiski pieslēgsim tarifu Bezlimita Sarunas uz dienu. Ja papildināsi savu Zelta Zivtiņas kontu nākamo 45 dienu laikā par summu, kas Zelta Zivtiņas atlikumā nodrošina vismaz 6,49 EUR, tev vairs nekas nav jādara. Iepriekšējo tarifu Bezlimita Sarunas pieslēgsim automātiski tavā vietā.
Ja tomēr nevēlies, lai pieslēdzam tarifu tavā vietā, ATA vari atslēgt Mana Zelta Zivtiņa vai nosūtot īsziņu ar tekstu STOPATA uz 1616. Atslēgt šo pakalpojumu vari tikai pēc tam, kad ir bijusi neveiksmīga automātiskā tarifa pieslēgšana.
Vai zināji, ka pāriet no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz Pēcapmaksu var ātrāk, kā aizbraukt no Rīgas līdz Zilupei? Tev pat nevajadzēs mainīt SIM karti! Tieši tā - tu esi tikai 30 minūšu līdz 2 stundu attālumā līdz pakalpojumu apmaksai ar rēķinu! Kas tev jādara? Pāris varianti:
Pāreja no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz pieslēgumu notiek 1 dienas laikā. Piemēram, ja šodien parakstīji līgumu un saņēmi jauno SIM karti, tā būs aktīva nākamajā dienā no rīta. Līdz tam vari izmantot savu veco SIM karti. Tiklīdz esošā (vecā) SIM karte pārstās darboties (nav iespējams veikt un saņemt zvanus), nomaini veco SIM karti pret jauno un lieto pakalpojumus jau ar jauno tarifu plānu. Aktivizācijas brīdī saņemsi informatīvu īsziņu.
Iegādājoties jaunu SIM karti, tev tiek izsniegti visi drošības kodi. Tie ir redzami uz plastikāta kartes, no kuras tika izlauzta SIM karte.
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem, bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
1. Telefons tev pieprasīs ievadīt PUK1 kodu. PUK1 kodu tu vari apskatīties uz plastikāta kodu kartes, vai arī pašapkalpošanās portālā Mana Zelta Zivtiņa - sadaļā "Mani pakalpojumi". Starp citu, arī PIN kods ir pieejams Mana Zelta Zivtiņa, tajā pašā sadaļā.
2. Pēc PUK1 koda ievadīšanas, tev būs jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.
Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mana Zelta Zivtiņa, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim!
Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Zelta Zivtiņa/Tele2 centros.
Servisa centri
Zelta Zivtiņa/Tele2 centri
4G tīkls pieejams tikai jaunākās paaudzes SIM kartes lietotājiem.