- Vēlos kļūt par ZZ pēcapmaksas klientu
- Kā es varu kļūt par ZZ Pēcapmaksas klientu?
Priecāsimies, Tevi uzņemt savējo pulkā!
Izvēlies sev piemērotāko Pēcapmaksas tarifu plānu un noslēdz līgumu ZZ mājas lapā vai apmeklē jebkuru ZZ un Tele2 centru. Un turpmāks saņem rēķinu. Tieši tik vienkārši un ērti!
Neskaidrību gadījumā apmeklē ZZ palīdzības sadaļu vai zvani uz mūsu diennakts informatīvo dienestu.
Par ZZ pēcapmaksas klientu vari kļūt, ja esi sasniedzis 18 gadu vecumu. Ja esi jaunāks, pievienojies Zelta Zivtiņas priekšapmaksas pakalpojumu lietotājiem.
Izvēlies sev piemērotāko Pēcapmaksas tarifu plānu un noslēdz līgumu ZZ mājas lapā vai apmeklē jebkuru ZZ un Tele2 centru. Un turpmāks saņem rēķinu. Tieši tik vienkārši un ērti!
Neskaidrību gadījumā apmeklē ZZ palīdzības sadaļu vai zvani uz mūsu diennakts informatīvo dienestu.
Par ZZ pēcapmaksas klientu vari kļūt, ja esi sasniedzis 18 gadu vecumu. Ja esi jaunāks, pievienojies Zelta Zivtiņas priekšapmaksas pakalpojumu lietotājiem.
- Kā es varu pāriet uz ZZ Pēcapmaksu, ja šobrīd lietoju ZZ Priekšapmaksu?
Tas ir pavisam vienkārši! Gaidīsim tevi jebkurā ZZ un Tele2 centrā, kur tiksi pie jaunas SIM kartes, saglabājot esošo numuru un varēsi izvēlēties sev vislabāko ZZ Pēcapmaksas tarifu.
- Mana ZZ
- Kas ir Mana ZZ?
Mana ZZ ir pašapkalpošanās portāls ZZ klientiem. Tas ir ērtākais un ātrākais veids, kā kontrolēt savas mobilo pakalpojumu izmaksas, veikt pakalpojumu izmaiņas un apmaksāt rēķinus.
- Kā reģistrēties Mana ZZ?
Ja līdz šim neesi izmantojis Mana ZZ, Tev nepieciešams reģistrēties. Dodies uz Mana ZZ reģistrēšanās lapu, izvēlies kategoriju Pēcapmaksas lietotājs, ievadi savu telefona numuru un spied Reģistrēties. Uz norādīto telefona numuru saņemsi kodu, kuru būs jāievada Mana ZZ reģistrēšanās lapā. Ievadi kodu un izvēlies savu paroli. Parolei ir jāsastāv vismaz no 6 simboliem (jāsatur ciparus un burtus, piemēram, sniegs17).
- Cik ilgi ir derīgs saņemtais reģistrācijas kods?
Ja kodu, kuru saņem SMS, Mana ZZ reģistrēšanās lapā neievadīsi 15 minūšu laikā, tas nebūs derīgs. Lai pabeigtu reģistrēšanos, izvēlies Atjaunot paroli un saņem kodu vēlreiz.
- Cik reizes var ievadīt saņemto reģistrācija kodu?
Reģistrēšanās kodu vari ievadīt 3 reizes. Pēc 3. neveiksmīgās reizes tas vairs nebūs derīgs un būs jāpieprasa jauns kods.
- Pēcapmaksas tarifi
- Vai izejošie zvani uz 800. un 80. sērijas numuriem ZZ klientiem ir bezmaksa?
Ar ZZ priekšapmaksas un pēcapmaksas tarifu plāniem uz 800. un 80. sērijas numuriem varēsi zvanīt bezmaksas.
- Kā varu nomainīt savu pašreizējo ZZ Pēcapmaksas tarifu plānu pret citu?
Pieteikt citu tarifu plānu ērti un ātri vari pašapkalpošanās portālā Mana ZZ.
- Kā es varu zināt, kādu tarifa plānu es lietoju?
Par savu tarifu plānu vari uzzināt:
- pašapkalpošanās portālā Mana ZZ;
- sūtot īsziņā burtu "i" uz 9911;
- jebkurā ZZ un Tele2 centrā .
- pašapkalpošanās portālā Mana ZZ;
- sūtot īsziņā burtu "i" uz 9911;
- jebkurā ZZ un Tele2 centrā .
- Kā var nomainīt tarifa plānu?
Lai nomainītu tarifu plānu, apmeklē pašapkalpošanās portālu Mana ZZ vai jebkuru ZZ un Tele2 centrā.
Tarifu plānu vari mainīt jebkurā mēneša dienā. Rēķina summa tiks aprēķināta proporcionāli dienu skaitam, kad lietoji konkrēto tarifu plānu.
Tarifu plānu vari mainīt jebkurā mēneša dienā. Rēķina summa tiks aprēķināta proporcionāli dienu skaitam, kad lietoji konkrēto tarifu plānu.
- Kāds ir tarifa plānu piedāvājums?
Saviem klientiem piedāvājam četrus tarifu plānus atkarībā no nepieciešamā interneta lietošanas apjoma. Sīkāk par piedāvājumu iespējams uzzināt sadaļā Tarifa plāni.
- Rēķini
- Kā es saņemšu rēķinu par ZZ Pēcapmaksas pakalpojumiem?
Rēķinu par iepriekšējā mēnesī saņemtajiem ZZ Pēcapmaksas pakalpojumiem saņemsi mēneša sākumā – no 5. līdz 12. datumam. Rēķina apmaksa jāveic līdz 19. datumam. Vari izvēļētie sev ērtako veidu rēķina saņemšanai:
- pašapkalpošanās portālā Mana ZZ;
- e-pastā;
- drukātu un pastkastītē (€ 0.50 mēnesī).
Pieteikt rēķina saņemšanas veida maiņu vari:
- pašapkalpošanās portālā Mana ZZ;
- ZZ un Tele2 centros.
- pašapkalpošanās portālā Mana ZZ;
- e-pastā;
- drukātu un pastkastītē (€ 0.50 mēnesī).
Pieteikt rēķina saņemšanas veida maiņu vari:
- pašapkalpošanās portālā Mana ZZ;
- ZZ un Tele2 centros.
- Kā veikalā nenopirkt liekus saldumus, bet tikai to, kas nepieciešams?
Viltīgs jautājums, saldumi nekad nav lieki! Bet, ja tomēr konču jau ir gana, ej uz veikalu paēdis, jo spontānus pirkumus izdarām tieši tad, kad gribam ēst.
- Kā apmaksāt rēķinu?
Rēķinu vari apmaksāt:
- izmantojot pašapkalpošanās portālu Mana ZZ;
- ZZ un Tele2 centros;
- Narvesen tirdzniecības vietās;
- veikalos Maxima.
Rēķina apmaksa ir jāveic līdz 19. datumam.
Mūsu norēķinu konti ir:
- Luminor Bank LV98RIKO0002010056203
- Banka Citadele LV47PARX0000115401017
- Swedbank LV12HABA0140803321700
- SEB banka LV19UNLA0050001481505
- izmantojot pašapkalpošanās portālu Mana ZZ;
- ZZ un Tele2 centros;
- Narvesen tirdzniecības vietās;
- veikalos Maxima.
Rēķina apmaksa ir jāveic līdz 19. datumam.
Mūsu norēķinu konti ir:
- Luminor Bank LV98RIKO0002010056203
- Banka Citadele LV47PARX0000115401017
- Swedbank LV12HABA0140803321700
- SEB banka LV19UNLA0050001481505
- Kā varu noskaidrot, kādus pakalpojumus šomēnes esmu iegādājies un cik tas izmaksājis?
Detalizēta informācija ir pieejama Mana ZZ.
Informāciju par patērēto pakalpojumu apjomu un kopējo summu uzzināsi, sūtot bezmaksas īsziņu ar burtu i uz 9911.
Informāciju par patērēto pakalpojumu apjomu un kopējo summu uzzināsi, sūtot bezmaksas īsziņu ar burtu i uz 9911.
- Telefoni, garantijas remonts
- Kam jāpievērš uzmanība iegādājoties ierīci ārvalstīs?
Iegādājoties ierīci ārzemēs, Tev ir jāpievērš uzmanība, kādās frekvencēs darbojas attiecīgā ierīce. Dažādās pasaules valstīs frekvences var atšķirties, kā arī ražotāji ierīces konfigurē dažādiem pasaules reģioniem. Ir svarīgi, lai Tevis izvēlētā ierīce atbalsta kādu no šīm frekvencēm: 800 MHz, 900 MHz, 1800 MHz, 2100 MHz vai 2600 MHz.
- Kā sagatavot telefonu darbam?
Mūsdienīga sakaru ierīce piedāvā ne tikai standarta funkcijas, kā zvani un īsziņas, bet arī dažādus citus pakalpojumus. Par visām telefona funkcijām Tu vari iegūt informāciju telefona lietošanas instrukcijā.
Būtiski pievērst uzmanību informācijai, kas tiek uzrādīta uz Tava telefona ekrāna, jo vadoties pēc tās, telefona lietošana būs daudz vienkāršāka.
Atrodoties Latvijas pierobežā, iesakām telefona uzstādījumos iestatīt manuālu operatora izvēli. Dažreiz pierobežā kaimiņvalsts operatora bāzes signāls ir pietiekami stiprs, un, ja operatora izvēle notiek automātiski, Tavs telefons var izveidot savienojumu ar kaimiņvalsts operatoru, radot Tev papildus izmaksas.
Būtiski pievērst uzmanību informācijai, kas tiek uzrādīta uz Tava telefona ekrāna, jo vadoties pēc tās, telefona lietošana būs daudz vienkāršāka.
Atrodoties Latvijas pierobežā, iesakām telefona uzstādījumos iestatīt manuālu operatora izvēli. Dažreiz pierobežā kaimiņvalsts operatora bāzes signāls ir pietiekami stiprs, un, ja operatora izvēle notiek automātiski, Tavs telefons var izveidot savienojumu ar kaimiņvalsts operatoru, radot Tev papildus izmaksas.
- Kā var noskaidrot telefona IMEI kodu?
Ja telefonu iegādājies pie ZZ un Tele2, IMEI kods būs norādīts līgumā kā 15 ciparu kombinācija.
IMEI kods ir rakstīts telefona iekšpusē.
IMEI kodu vari redzēt telefona ekrānā, sastādot taustiņu kombināciju *#06# un zvana taustiņu vai “OK”.
IMEI kods ir rakstīts telefona iekšpusē.
IMEI kodu vari redzēt telefona ekrānā, sastādot taustiņu kombināciju *#06# un zvana taustiņu vai “OK”.
- Kas jāzina par ierīču drošu lietošanu?
Pirms sāc lietot ierīci, rūpīgi izlasi lietošanas instrukcijā sniegto informāciju, jo instrukcijā aprakstīts viss, kas jāzina, lai nodrošinātu drošu uzstādīšanu, izmantošanu un apkopi. Vienmēr lietošanas instrukciju glabā pieejamā vietā, jo var rasties nepieciešamība tajā ielūkoties arī vēlāk.
Lai ierīce Tev kalpotu ilgi, esi saudzīgs un atbildīgs patērētājs. Ierīci izmanto tikai tai paredzētajam mērķim, ievērojot tās ražotāja sniegtos norādījumus, it sevišķi uzmanies no tā, lai ierīce nesaskartos ar mitrumu, uz tās negultos smagums, negadītos kritieni un pats galvenais, nenozaudē to.
Ja radušies kādi traucējumi ierīces darbībā, nekavējies vērsties ražotāja autorizētajā servisa centrā.
Lai ierīce Tev kalpotu ilgi, esi saudzīgs un atbildīgs patērētājs. Ierīci izmanto tikai tai paredzētajam mērķim, ievērojot tās ražotāja sniegtos norādījumus, it sevišķi uzmanies no tā, lai ierīce nesaskartos ar mitrumu, uz tās negultos smagums, negadītos kritieni un pats galvenais, nenozaudē to.
Ja radušies kādi traucējumi ierīces darbībā, nekavējies vērsties ražotāja autorizētajā servisa centrā.
- Ko darīt ja ir nozaudēts telefons?
Ja telefons ir nozaudēts, nepieciešams bloķēt SIM karti un telefonu, lai tos nevarētu izmantot citas personas. Lūdzu, nekavējoties sazinies ar diennakts informatīvo dienestu. Tev būs jānosauc:
- līgumā norādītā parole;
- precīzs telefona modelis.
Ja SIM karti un telefonu atradīsi, nāc uz jebkuru ZZ un Tele2 centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai eID karti), lai bez maksas atbloķētu atrasto SIM karti. Telefona atbloķēšanai būs nepieciešams uzrādīt arī telefona iegādes dokumentus.
Ja SIM karti neatradīsi, jebkurā ZZ un Tele2 centrā, vari iegādāties jaunu SIM karti, saglabājot savu esošo telefona numuru. Jaunas SIM kartes cena ir 5.17 EUR.
- līgumā norādītā parole;
- precīzs telefona modelis.
Ja SIM karti un telefonu atradīsi, nāc uz jebkuru ZZ un Tele2 centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai eID karti), lai bez maksas atbloķētu atrasto SIM karti. Telefona atbloķēšanai būs nepieciešams uzrādīt arī telefona iegādes dokumentus.
Ja SIM karti neatradīsi, jebkurā ZZ un Tele2 centrā, vari iegādāties jaunu SIM karti, saglabājot savu esošo telefona numuru. Jaunas SIM kartes cena ir 5.17 EUR.
- Kas ir ierīces iegādes limits?
Katram mūsu klientam ir noteikts ierīces iegādes limits - summa, kuras robežās Tev ir iespēja iegādāties nomaksas ierīci bez pirmās iemaksas. Ja telefona pilnā vērtība ir mazāka par Tavu ierīces iegādes limitu, tad pirmā iemaksa nav nepieciešama. Ja telefona pilnā vērtība ir lielāka par Tavu ierīces iegādes limitu, nomaksas ierīces iegādes brīdī ir jāiemaksā pirmā iemaksa, kas būs kā daļā, kuru jau esi samaksājis par nomaksas telefonu. Atlikusī starpība tiks sadalīta ikmēneša maksājumos un tiks iekļauta ikmēneša rēķinā.
Iegādājoties ierīci ZZ un Tele2 centrā vai ZZ mājas lapā, automātiski tiks aprēķināts Tavs ierīces iegādes limits un pirmās iemaksas apjoms, ja tāda būs nepieciešama.
Iegādājoties ierīci ZZ un Tele2 centrā vai ZZ mājas lapā, automātiski tiks aprēķināts Tavs ierīces iegādes limits un pirmās iemaksas apjoms, ja tāda būs nepieciešama.
- Vai visas ierīces darbojās 4G tīklā?
Mēs nodrošinām 4G tīklu visiem saviem klientiem, tomēr, 4G tīklā darbosies tikai tās ierīces, kuras atbalsta 4G tīklu un kurās ir ievietota 4G SIM karte.
To, vai Tava ierīce atbalsta 4G tīkla veidu, vari noskaidrot sava telefona instrukcijā.
Papildus, ierīcei ir nepieciešams saņemt no ražotāja programmatūras atjauninājumu, kas atvērs 4G tīkla izmantošanas iespēju.
Ja esi iegādājies 4G ierīci pie mums, tad tas garantē, ka ZZ 4G tīkls Tev būs pieejams.
To, vai Tava ierīce atbalsta 4G tīkla veidu, vari noskaidrot sava telefona instrukcijā.
Papildus, ierīcei ir nepieciešams saņemt no ražotāja programmatūras atjauninājumu, kas atvērs 4G tīkla izmantošanas iespēju.
Ja esi iegādājies 4G ierīci pie mums, tad tas garantē, ka ZZ 4G tīkls Tev būs pieejams.
- Kā pārcelt kontaktus uz jauno telefonu?
Ja vēlies no vecā uz jauno telefonu pārcelt savu kontaktu sarakstu, kameras attēlus un video, kalendārus, īsziņas un citus datus, tev palīdzēs mūsu sagatavotais ceļvedis Android un iOS telefoniem. Datu pārnešanas nianses dažādos Android un iOS telefonu modeļos var atšķirties. Lai datu pārnešana notiktu korekti, ir jābūt uzstādītiem operētājsistēmu pēdējiem atjauninājumiem.
- Kas jāņem vērā, ja vēlos iegādāties telefonu, planšeti vai datoru?
Kur iegādāties:
ZZ mājas lapā vai ZZ un Tele2 centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, vadītāja apliecību vai ID karti).
Pērc uzreiz vai ar nomaksas līgumu:
Pasaules vadošo ražotāju telefonus, datorus un planšetes pie ZZ vari iegādāties uzreiz, apmaksājot pilnu ierīces summu vai ar nomaksu līdz 24 mēnešu periodam, ja esi vai kļūsi par ZZ klientu.
Elastīgais līgums Tavai ērtībai:
Pats nosaki jebkuras ierīces pirmo iemaksu, mēneša maksājumu un līguma ilgumu (3-24 mēneši). Mazākais mēneša maksājums par ierīci ir 0,50 €/mēnesī. Dzīvo elastīgi!
Ierīces iegādes limits:
Katram mūsu klientam ir noteikts ierīces iegādes limits, kura summas apmērā ir iespējams iegādāties nomaksas ierīci bez pirmās iemaksas. Arī tad, ja Tavas izvēlētās ierīces pilnā vērtība ir lielāka par Tavu ierīces iegādes limitu, ir iespēja noformēt nomaksas līgumu. Tādā gadījumā nomaksas līguma slēgšanas laikā, ir nepieciešama pirmā iemaksa, kas ir kā daļa, kuru jau būsi samaksājis par nomaksas telefonu. Atlikusī starpība tiks sadalīta ikmēneša maksājumos.
ZZ mājas lapā vai ZZ un Tele2 centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi, vadītāja apliecību vai ID karti).
Pērc uzreiz vai ar nomaksas līgumu:
Pasaules vadošo ražotāju telefonus, datorus un planšetes pie ZZ vari iegādāties uzreiz, apmaksājot pilnu ierīces summu vai ar nomaksu līdz 24 mēnešu periodam, ja esi vai kļūsi par ZZ klientu.
Elastīgais līgums Tavai ērtībai:
Pats nosaki jebkuras ierīces pirmo iemaksu, mēneša maksājumu un līguma ilgumu (3-24 mēneši). Mazākais mēneša maksājums par ierīci ir 0,50 €/mēnesī. Dzīvo elastīgi!
Ierīces iegādes limits:
Katram mūsu klientam ir noteikts ierīces iegādes limits, kura summas apmērā ir iespējams iegādāties nomaksas ierīci bez pirmās iemaksas. Arī tad, ja Tavas izvēlētās ierīces pilnā vērtība ir lielāka par Tavu ierīces iegādes limitu, ir iespēja noformēt nomaksas līgumu. Tādā gadījumā nomaksas līguma slēgšanas laikā, ir nepieciešama pirmā iemaksa, kas ir kā daļa, kuru jau būsi samaksājis par nomaksas telefonu. Atlikusī starpība tiks sadalīta ikmēneša maksājumos.
- Kā noskaidrot savu telefona numuru?
Savu telefona numuru vari noskaidrot, sastādot telefonā taustiņu kombināciju *116# un nospiežot zvana taustiņu.
- Kā rīkoties, ja SIM karte ir bojāta?
Ja Tava SIM karte ir bojāta, jaunu SIM karti (saglabājot esošo numuru) vari saņemt jebkurā ZZ un Tele2 centrā , līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte).
Maksa par SIM kartes maiņu ir 5.17 EUR.
Maksa par SIM kartes maiņu ir 5.17 EUR.
- Vai ZZ SIM karti, var ievietot dažādos telefonos?
ZZ SIM karti var izmantot arī citos telefonos, tomēr, ņem vērā, ka dažādos telefonos var būt izmantojamas atšķirīga veida un izmēra SIM kartes (Standarta, Micro vai Nano). Informācija, kāda veida SIM karte Tev būs nepieciešama konkrētā telefona izmantošanai, ir pieejama telefona lietošanas instrukcijā.
Ja vēlēsies samainīt savu SIM karti uz cita veida SIM karti, gadīsim Tevi jebkurā ZZ un Tele2 centrā , līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai eID karti). Nomainīt 3G SIM karti pret 4G SIM karti bez maksas var arī jebkurā ZZ un Tele2 centrā vai arī pašapkalpošanās portālā Mana ZZ pieteikt SIM kartes saņemšanu pa pastu.
Pirmo reizi SIM kartes maiņa uz cita veida SIM karti būs bez maksas, citos gadījumos maksa par SIM kartes maiņu ir 5,17 EUR.
SIM kartei ir pievienots arī adapteris kartes izmantošanai citā izmērā. Kad saņemsi SIM karti, adapteri novieto sev zināmā vietā, lai nepieciešamības gadījumā tas būtu pieejams.
Ja vēlēsies samainīt savu SIM karti uz cita veida SIM karti, gadīsim Tevi jebkurā ZZ un Tele2 centrā , līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai eID karti). Nomainīt 3G SIM karti pret 4G SIM karti bez maksas var arī jebkurā ZZ un Tele2 centrā vai arī pašapkalpošanās portālā Mana ZZ pieteikt SIM kartes saņemšanu pa pastu.
Pirmo reizi SIM kartes maiņa uz cita veida SIM karti būs bez maksas, citos gadījumos maksa par SIM kartes maiņu ir 5,17 EUR.
SIM kartei ir pievienots arī adapteris kartes izmantošanai citā izmērā. Kad saņemsi SIM karti, adapteri novieto sev zināmā vietā, lai nepieciešamības gadījumā tas būtu pieejams.
- Kā es varu uzzināt savu PIN un PUK kodu?
Kopā ar jaunu SIM karti, Tu saņem arī plastikāta kodu karti, no kuras SIM karte tika izlauzta. Uz šīs plastikāta kodu kartes ir pieejami visi drošības kodi (PIN un PUK).
Ja plastikāta kodu karti esi pazaudējis, PUK1 kodu vari uzzināt arī:
- pašapkalpošanās portālā Mana ZZ (Mani pakalpojumi > Tarifu plāns),
- zvanot uz diennakts informatīvo dienestu.
Ja plastikāta kodu karti esi pazaudējis, PUK1 kodu vari uzzināt arī:
- pašapkalpošanās portālā Mana ZZ (Mani pakalpojumi > Tarifu plāns),
- zvanot uz diennakts informatīvo dienestu.
- Vai varēšu lietot savu esošo SIM karti, kamēr jauna pa pastu vēl nav atsūtīta?
Jā, varēsiet izmantot pakalpojumus kā līdz šim, jo jauno SIM karti sūtam neaktivizētu. Lai būtu iespējams to sākt lietot, nepieciešams zvanīt uz diennakts informatīvo dienestu un nosaukt:
- telefona numuru;
- līgumā norādīto paroli (tā pieejama mans.tele2.lv sadaļā Mani pakalpojumi);
- pēdējos 5 ciparus, kas norādīti uz jaunās SIM kartes.
Svarīgi! Lai saglabātu telefona grāmatiņas saturu un citus datus no esošās SIM kartes, pirms jaunās 4G SIM kartes aktivizēšanas iesakām tos pārkopēt Jūsu telefonā vai veikt datu sinhronizāciju (piemēram, ar Google kontu vai iCloud), jo jaunajā 4G SIM kartē šie dati nebūs saglabāti.
- telefona numuru;
- līgumā norādīto paroli (tā pieejama mans.tele2.lv sadaļā Mani pakalpojumi);
- pēdējos 5 ciparus, kas norādīti uz jaunās SIM kartes.
Svarīgi! Lai saglabātu telefona grāmatiņas saturu un citus datus no esošās SIM kartes, pirms jaunās 4G SIM kartes aktivizēšanas iesakām tos pārkopēt Jūsu telefonā vai veikt datu sinhronizāciju (piemēram, ar Google kontu vai iCloud), jo jaunajā 4G SIM kartē šie dati nebūs saglabāti.
- Cik maksā SIM kartes maiņa un kur to var veikt?
Saņemt jaunu SIM karti vari tuvākajā ZZ un Tele2 centrā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.
Mainot SIM karti tiks saglabāts Tavs esošais numurs.
Jaunas SIM kartes cena ir € 5.17. Pirmo reizi, mainot parasto SIM karti uz Micro vai Nano SIM karti, kā arī uz 4G SIM karti, maiņa būs bez maksas.
Mainot SIM karti tiks saglabāts Tavs esošais numurs.
Jaunas SIM kartes cena ir € 5.17. Pirmo reizi, mainot parasto SIM karti uz Micro vai Nano SIM karti, kā arī uz 4G SIM karti, maiņa būs bez maksas.
- Kādos gadījumos ierīces remonts ir maksas pakalpojums?
Remonts var būt maksas pakalpojums, ja:
- Ierīcei ir beidzies garantijas remonta termiņš;
- Ierīces darbības traucējumi ir radušies nevis ražotāja dēļ, bet ierīces īpašnieka lietošanas paradumu dēļ. Piemēram, ja nav ievēroti ierīces instrukcijā paredzētie nosacījumi, ja telefonam ir bijusi saskare ar ūdeni, ja ir bojāts vai saspiests telefona ekrāns utml.
- Ierīcei ir beidzies garantijas remonta termiņš;
- Ierīces darbības traucējumi ir radušies nevis ražotāja dēļ, bet ierīces īpašnieka lietošanas paradumu dēļ. Piemēram, ja nav ievēroti ierīces instrukcijā paredzētie nosacījumi, ja telefonam ir bijusi saskare ar ūdeni, ja ir bojāts vai saspiests telefona ekrāns utml.
- Cik ātri tiek veikta ierīces pārbaude un remonts, ja tas ir nepieciešams?
Ierīces vidējais remonta laiks ir 8 darba dienas. Ja telefonu remontā esi nodevis nevis ražotāju autorizētā servisa centrā, bet gan mūsu klientu apkalpošanas centrā, tad remonta laiks var aizņemt vēl pāris darba dienas kurjera piegādes pakalpojumu dēļ.
- Vai un kā mani informēs par garantijas remonta izpildi?
Jā, kad garantijas remonts būs pabeigts, Tev tiks nosūtīta īsziņa ar aicinājumu doties pēc ierīces uz servisa centru, kurā būsi to nodevis.
- Kur var nodot ierīci garantija remontā?
- Ražotāju autorizētā servisa centrā;
- Jebkurā Tele2 centrā - mēs ierīci nogādāsim uz autorizēto servisa centru Tavā vietā. Ņem vērā, ka šajā gadījumā remonta laiks būs ilgāks, jo ir jārēķinās ar telefona nogādāšu uz servisa centru un atpakaļ.
- Jebkurā Tele2 centrā - mēs ierīci nogādāsim uz autorizēto servisa centru Tavā vietā. Ņem vērā, ka šajā gadījumā remonta laiks būs ilgāks, jo ir jārēķinās ar telefona nogādāšu uz servisa centru un atpakaļ.
- Kādi iemesli var būt garantijas remonta atteikumam?
Garantijas remontu var atteikt, ja diagnostikas laikā tiek noskaidrots, ka ierīces darbības traucējumi ir radušies nevis ražotāja dēļ, bet gan ierīces īpašnieka darbības rezultātā. Piemēram, tiek konstatēta mitruma ietekme, telefona korpusa defekti, SIM kartes atveres bojājumi, putekļi telefona iekšpusē u.c.
- Kas nepieciešams, ja vēlos nodot ierīci garantijas remontā?
Nododot ierīci garantijas remontā, nepieciešams ierīces pirkumu apliecinošs dokuments. Nomaksas līgums arī tiek uzskatīts par pirkuma apliecinošu dokumentu. Ja ierīce iegādāta par pilnu cenu (nevis uz nomaksu), ir jāņem līdzi arī garantijas dokuments un čeks.
Efektīvas diagnostikas nolūkos, ierīce garantijas remontā nododama pilnā pirkuma komplektācijā, piemēram, ar lādētāju vai austiņām.
Nodot ierīci garantijas remontā vari:
- Ražotāju autorizētā servisa centrā;
- Jebkurā ZZ un Tele2 centrā - mēs ierīci nogādāsim uz autorizēto servisa centru Tavā vietā. Ņem vērā, ka šajā gadījumā remonta laiks būs ilgāks, jo ir jārēķinās ar telefona nogādāšu uz servisa centru un atpakaļ.
Efektīvas diagnostikas nolūkos, ierīce garantijas remontā nododama pilnā pirkuma komplektācijā, piemēram, ar lādētāju vai austiņām.
Nodot ierīci garantijas remontā vari:
- Ražotāju autorizētā servisa centrā;
- Jebkurā ZZ un Tele2 centrā - mēs ierīci nogādāsim uz autorizēto servisa centru Tavā vietā. Ņem vērā, ka šajā gadījumā remonta laiks būs ilgāks, jo ir jārēķinās ar telefona nogādāšu uz servisa centru un atpakaļ.
- Kā noskaidrot ierīces garantijas remonta statusu?
Garantijas remonta statusam visērtāk vari sekot līdzi remonta servisa mājaslapā.
Kad garantijas remonts būs pabeigts, nosūtīsim Tev īsziņu ar aicinājumu doties pēc ierīces uz centru, kurā būsi to nodevis. Informēsim Tevi arī gadījumos, ja ierīce pārsūtīta uz citu servisu, veikts nepieciešamo detaļu pasūtījums, remonta izmaksu saskaņošanas gadījumā u.c.
Kad garantijas remonts būs pabeigts, nosūtīsim Tev īsziņu ar aicinājumu doties pēc ierīces uz centru, kurā būsi to nodevis. Informēsim Tevi arī gadījumos, ja ierīce pārsūtīta uz citu servisu, veikts nepieciešamo detaļu pasūtījums, remonta izmaksu saskaņošanas gadījumā u.c.
- Kā vēlreiz izmantot tukšos iepakojumus?
Vienkārši nodod pārstrādei tukšos plastmasas un stikla iepakojumus un tev pat nenojaušot tie atgriezīsies pie tevis jaunā formā - pārstrādāti un svaigi.
- Papildu pakalpojumi
- Kas ir zvanu pāradresācija un kā to pieslēgt vai atslēgt?
Zvanu pāradresācija ir pakalpojums, kas ļauj pāradresēt zvanu saņemšanu no Tava telefona numura uz jebkuru citu Latvijas fiksēto vai mobilo tālruņa numuru.
Zvanu pāradresācijas pakalpojums ir pieejams visiem klientiem automātiski, un Tev ir iespēja to pieslēgt vai atslēgt jebkurā laikā.
Pāradresācijas veidi:
- Ienākošo zvanu pāradresācija, ja numurs ir aizņemts;
- Ienākošo zvanu pāradresācija, ja numurs neatbild;
- Ienākošo zvanu pāradresācija, ja mobilais telefons ir izslēgts vai atrodas ārpus uztveršanas zonas.
Zvanu pāradresācijas pakalpojumu var pieslēgt gan telefona iestatījumos, gan telefonā, sastādot simbolu kombināciju. Sīkāk šeit.
Zvanu pāradresācijas pakalpojums ir pieejams visiem klientiem automātiski, un Tev ir iespēja to pieslēgt vai atslēgt jebkurā laikā.
Pāradresācijas veidi:
- Ienākošo zvanu pāradresācija, ja numurs ir aizņemts;
- Ienākošo zvanu pāradresācija, ja numurs neatbild;
- Ienākošo zvanu pāradresācija, ja mobilais telefons ir izslēgts vai atrodas ārpus uztveršanas zonas.
Zvanu pāradresācijas pakalpojumu var pieslēgt gan telefona iestatījumos, gan telefonā, sastādot simbolu kombināciju. Sīkāk šeit.
- Kā ierobežot iespēju lietot paaugstinātas maksas pakalpojumus, sarunas un SMS?
Ja vēlies ierobežot paaugstinātās maksas pakalpojumu pieejamību, piedāvājam to bloķēšanu. Paaugstinātās maksas pakalpojumu bloķēšana liegs iespēju no Tava numura:
- zvanīt uz visiem Latvijā reģistrētajiem numuriem, kas sākas ar ciparu 9,
- lietot visus paaugstinātās maksas īsziņu pakalpojumus un sūtīt MMS ziņas.
Paaugstinātās maksas pakalpojumu bloķēšana neattiecas uz informatīvo dienestu speciālās maksas numuriem, kā, piemēram, 1188 un 11844.
Nobloķēt paaugstinātas maksas pakalpojumus var:
- jebkurā ZZ un Tele2 centrā , ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi, vadītāja apliecību vai eID karti);
- zvanot uz diennakts informatīvo dienestu. Maksa par paaugstinātās maksas pakalpojumu bloķēšanu ir 3.44 EUR, un tā tiek iekļauta ZZ rēķinā.
- zvanīt uz visiem Latvijā reģistrētajiem numuriem, kas sākas ar ciparu 9,
- lietot visus paaugstinātās maksas īsziņu pakalpojumus un sūtīt MMS ziņas.
Paaugstinātās maksas pakalpojumu bloķēšana neattiecas uz informatīvo dienestu speciālās maksas numuriem, kā, piemēram, 1188 un 11844.
Nobloķēt paaugstinātas maksas pakalpojumus var:
- jebkurā ZZ un Tele2 centrā , ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi, vadītāja apliecību vai eID karti);
- zvanot uz diennakts informatīvo dienestu. Maksa par paaugstinātās maksas pakalpojumu bloķēšanu ir 3.44 EUR, un tā tiek iekļauta ZZ rēķinā.
- Ka rīkoties lai zvana saņēmējam neuzrādītos zvanītāja numurs?
Ja nevēlies, lai zvana saņēmējs sava telefona ekrānā redz Tavu telefona numuru, aktivizē pakalpojumu Numura noteikšanas aizliegums:
- ienākot Mana ZZ;
- jebkurā ZZ un Tele2 centrā, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi, vadītāja apliecību vai ieīd karti).
Pēc pirmās aktivizēšanas varēsi to pieslēgt un atslēgt pats pēc nepieciešamības šādos veidos:
- sava telefona uzstādījumos;
- pirms katra zvana, numura priekšā sastādot kombināciju #31# pēc kuras seko telefona numurs.
Pakalpojums tiek pieslēgts bez maksas.
- ienākot Mana ZZ;
- jebkurā ZZ un Tele2 centrā, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi, vadītāja apliecību vai ieīd karti).
Pēc pirmās aktivizēšanas varēsi to pieslēgt un atslēgt pats pēc nepieciešamības šādos veidos:
- sava telefona uzstādījumos;
- pirms katra zvana, numura priekšā sastādot kombināciju #31# pēc kuras seko telefona numurs.
Pakalpojums tiek pieslēgts bez maksas.
- Kā var zināt, ka numurs uz kuru zvanu ir paaugstinātas maksas?
Lai noskaidrotu, vai par zvanu tiks piemērota papildu maksa:
- īpašās tarifikācijas numuri Latvijā;
- apmeklē www.numuri.lv un pārbaudi numuru, uz kuru vēlies zvanīt. Papildu maksa netiks piemērota, ja izvēlētais numurs ir reģistrēts Tele2, LMT, Bite, Amigo vai Lattelecom tīklā.
- īpašās tarifikācijas numuri Latvijā;
- apmeklē www.numuri.lv un pārbaudi numuru, uz kuru vēlies zvanīt. Papildu maksa netiks piemērota, ja izvēlētais numurs ir reģistrēts Tele2, LMT, Bite, Amigo vai Lattelecom tīklā.
- Kā pārreģistrēt numuru no juridiskas personas uz privātpersonu?
Ja Tavs numurs ir reģistrēts uz juridisku personu, un vēlies to pārreģistrēt uz sava vārda, aicinām Tevi doties uz mūsu ZZ un Tele2 centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pase, vadītāja apliecība vai eID karte) un uzņēmuma izsniegtu pilnvara, kurā uzņēmuma pārstāvis ir norādījis, ka Tu esi pilnvarots veikt konkrētā numura pārreģistrāciju uz sava vārda.
Pārreģistrācija no juridiskas personas uz fizisku personu ir bezmaksas pakalpojums. Par mēnesi, kurā tiek veikta pārreģistrācija, mēs sagatavosim divus rēķinus. Pirmo rēķinu saņems uzņēmums par abonēšanas maksu un izmantotajiem pakalpojumiem līdz pārreģistrācijas veikšanai. Otru rēķinu saņems jaunais numura īpašnieks, un tajā tiks iekļauta abonēšanas maksa un izmantotie pakalpojumi pēc pārreģistrācijas veikšanas.
Pārreģistrācija no juridiskas personas uz fizisku personu ir bezmaksas pakalpojums. Par mēnesi, kurā tiek veikta pārreģistrācija, mēs sagatavosim divus rēķinus. Pirmo rēķinu saņems uzņēmums par abonēšanas maksu un izmantotajiem pakalpojumiem līdz pārreģistrācijas veikšanai. Otru rēķinu saņems jaunais numura īpašnieks, un tajā tiks iekļauta abonēšanas maksa un izmantotie pakalpojumi pēc pārreģistrācijas veikšanas.
- Kā iepirkuma maisus veikli pārvērst mistkastes maisos?
Laiks atbrīvoties no plastmasas maisiem! Iepirkumu maisus ārā nemet - vismaz ne tukšus. Ievieto maisu mistkastē un piešķir tam jaunu dzīvi. Turpini to līdz esi atbrīvojies no visiem maisiem un turpmāk uz veikalu dodies ar ērtu, vairākkārt lietojamu auduma maisiņu.
- Ka pārreģistrēt numuru no fiziskas personas uz citu fizisku personu?
Pārreģistrēt numuru no vienas fiziskas personas uz citu fizisku personu ir iespējams, dodoties gan esošajam, gan jaunajam numura īpašniekam uz mūsu ZZ un Tele2 centru . Gan esošajam, gan jaunajam klientam ir jāņem līdzi savs personu apliecinošs dokuments (pase, vadītāja apliecība vai eID karte).
Maksa par pārreģistrāciju ir 6.89 EUR, un tā tiek iekļauta jaunā klienta pirmajā rēķinā. Par mēnesi, kurā tiek veikta pārreģistrācija, mēs sagatavosim divus rēķinus. Pirmo rēķinu saņems esošais klients par abonēšanas maksu un izmantotajiem pakalpojumiem līdz pārreģistrācijas veikšanai. Otru rēķinu saņems jaunais numura īpašnieks, un tajā tiks iekļauta abonēšanas maksa un izmantotie pakalpojumi pēc pārreģistrācijas veikšanas.
Maksa par pārreģistrāciju ir 6.89 EUR, un tā tiek iekļauta jaunā klienta pirmajā rēķinā. Par mēnesi, kurā tiek veikta pārreģistrācija, mēs sagatavosim divus rēķinus. Pirmo rēķinu saņems esošais klients par abonēšanas maksu un izmantotajiem pakalpojumiem līdz pārreģistrācijas veikšanai. Otru rēķinu saņems jaunais numura īpašnieks, un tajā tiks iekļauta abonēšanas maksa un izmantotie pakalpojumi pēc pārreģistrācijas veikšanas.
- Kā pārreģistrēt numuru no fiziskas personas uz juridisku personu?
Lai pārreģistrētu numuru no fiziskas personas uz juridisku personu, esošajam klientam un uzņēmuma pārstāvim jādodas uz ZZ un Tele2 centru vai arī Biznesa Klientu nodaļu.
Fiziskajai personai (esošajam numura īpašniekam) līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments (pase, vadītāja apliecība vai eID karte), bet uzņēmuma pārstāvim - uzņēmuma dokumenti.
Fiziskajai personai (esošajam numura īpašniekam) līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments (pase, vadītāja apliecība vai eID karte), bet uzņēmuma pārstāvim - uzņēmuma dokumenti.
- Kā var noskaidrot kāds ir termiņš manam līgumam ar ZZ?
Līguma termiņš tiek noteikts nomaksas ierīcēm un akcijas piedāvājumiem. Līguma termiņu vari uzzināt:
- pašapkalpošanās portālā Mana ZZ;
- jebkurā ZZ un Tele2 centrā.
- pašapkalpošanās portālā Mana ZZ;
- jebkurā ZZ un Tele2 centrā.
- Kā pieslēgt izmaksu kontroles pakalpojumus?
ZZ pēcapmaksa lietotājiem piedāvājam šādus izmaksu kontroles pakalpojumus:
- lietošanas limits - ja lietosi šo pakalpojumu, vienmēr tiksi brīdināts ar īsziņu, kad sasniegsi 70% un 100% no noteiktā limita;
- tērēšanas limits - šis pakalpojums būs piemērots, ja vēlies, lai tiek ierobežota pakalpojumu darbība, sasniedzot noteiktu summu, un novērsta tekošās bilances palielināšanās.
Izmaksu kontroles pakalpojumus var pieslēgt:
- jebkurā ZZ un Tele2 centrā, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi, vadītāja apliecību vai eID karti);
- zvanot uz diennakts informatīvo dienestu .
- lietošanas limits - ja lietosi šo pakalpojumu, vienmēr tiksi brīdināts ar īsziņu, kad sasniegsi 70% un 100% no noteiktā limita;
- tērēšanas limits - šis pakalpojums būs piemērots, ja vēlies, lai tiek ierobežota pakalpojumu darbība, sasniedzot noteiktu summu, un novērsta tekošās bilances palielināšanās.
Izmaksu kontroles pakalpojumus var pieslēgt:
- jebkurā ZZ un Tele2 centrā, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi, vadītāja apliecību vai eID karti);
- zvanot uz diennakts informatīvo dienestu .
- Kā nomainīt tarifa plānu?
Vienu reizi mēnesī vari brīvi mainīt sev piemērotāku tarifu plānu, izņemot gadījumus, kad konkrēta piedāvājuma/ kampaņas ietveros esi piekritis ierobežotiem tarifu maiņas nosacījumiem konkrētam periodam.
Tarifu plānu vari mainīt vienā no šiem veidiem:
- Mana ZZ sadaļā Mani pakalpojumi, "Mainīt tarifu";
- jebkurā ZZ un Tele2 centrā, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi, vadītāja apliecību vai ID karti).
Tarifu plānu vari mainīt vienā no šiem veidiem:
- Mana ZZ sadaļā Mani pakalpojumi, "Mainīt tarifu";
- jebkurā ZZ un Tele2 centrā, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi, vadītāja apliecību vai ID karti).
- Kā atslēgt internetu telefonā?
Internetu atslēgt vari pats, nomainot iestatījumus savā telefonā (Iestatījumi > Datu lietojums > Mobilie dati). Precīzas norādes meklē sava telefona lietošanas instrukcijā.
Ja Tavā telefonā tādas iespējas nav, piedāvājam bloķēt interneta lietošanu. Pakalpojuma cena € 3,44, ja vēlies to pasūtīt,sazinies ar mums vai nāc uz ZZ un Tele2 centriem, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti).
Ja Tavā telefonā tādas iespējas nav, piedāvājam bloķēt interneta lietošanu. Pakalpojuma cena € 3,44, ja vēlies to pasūtīt,sazinies ar mums vai nāc uz ZZ un Tele2 centriem, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti).
- Kas jāņem vērā atrodoties Krievijas vai Baltkrievijas pierobežā?
Ja atrodies Krievijas un Baltkrievijas pierobežā, iesakām Tev telefona uzstādījumos pie operatora izvēles atzīmēt manuālo operatora izvēli, izvēloties Tele2 Latvija, jo pierobežā var būt pieejams arī mūsu sadarbības partneru – viesabonēšanas operatoru sakaru tīkls. Šis padoms Tev ļaus izvairīties no situācijas, kad telefonā uzstādītās automātiskās operatora izvēles dēļ notiek pieslēgšanās viesabonēšanas operatora tīklam un izmantotie pakalpojumi tiek tarificēti atbilstoši viesabonēšanas tarifikācijai.
Ar aktuālajiem tarifa plāniem sazinies un lieto internetu EEZ valstīs tāpat kā mājās.
Ar aktuālajiem tarifa plāniem sazinies un lieto internetu EEZ valstīs tāpat kā mājās.
- Kā pārreģistrēt numuru no juridiskas personas uz citu juridisku personu?
Lai pārreģistrētu numuru no vienas juridiskas personas uz citu juridisku personu, ir nepieciešama:
- Pilnvara no esošā uzņēmuma pārstāvja, kurā ir norādīta atļauja pārreģistrēt numuru. Pilnvarā ir jānorāda arī tā uzņēmuma nosaukums, uz kuru ir nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju;
- Tā uzņēmuma dokumenti, uz kuru nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju.
Lai veiktu pārreģistrāciju, aicinām doties uz jebkuru mūsu ZZ un Tele2 centru vai Biznesa Klientu nodaļu.
Par mēnesi, kurā tiek veikta pārreģistrācija, mēs sagatavosim divus rēķinus. Pirmo rēķinu saņems uzņēmums, no kura numurs tika pārreģistrēts. Rēķinā iekļausim samaksu par abonēšanu un izmantotajiem pakalpojumiem līdz pārreģistrācijas veikšanai. Otru rēķinu saņems jaunais numura īpašnieks, un tajā tiks iekļauta abonēšanas maksa un izmantotie pakalpojumi pēc pārreģistrācijas veikšanas.
- Pilnvara no esošā uzņēmuma pārstāvja, kurā ir norādīta atļauja pārreģistrēt numuru. Pilnvarā ir jānorāda arī tā uzņēmuma nosaukums, uz kuru ir nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju;
- Tā uzņēmuma dokumenti, uz kuru nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju.
Lai veiktu pārreģistrāciju, aicinām doties uz jebkuru mūsu ZZ un Tele2 centru vai Biznesa Klientu nodaļu.
Par mēnesi, kurā tiek veikta pārreģistrācija, mēs sagatavosim divus rēķinus. Pirmo rēķinu saņems uzņēmums, no kura numurs tika pārreģistrēts. Rēķinā iekļausim samaksu par abonēšanu un izmantotajiem pakalpojumiem līdz pārreģistrācijas veikšanai. Otru rēķinu saņems jaunais numura īpašnieks, un tajā tiks iekļauta abonēšanas maksa un izmantotie pakalpojumi pēc pārreģistrācijas veikšanas.