TARIFI, TELEFONI UN PAKALPOJUMI
Jūsu tiesības saņemt drošus un kvalitatīvus mobilo sakaru pakalpojumus ir mūsu prioritāte! Tādēļ ik dienu pārliecināmies, lai pakalpojumu godīgas izmantošanas prakse tiktu nodrošināta un veicināta. To darām rūpīgi uzraugot, lai atsevišķu lietotāju krāpnieciskas , negodīgas vai netipiskas rīcības dēļ Jums netiktu ierobežota mobilo sakaru pakalpojumu pieejamība un neciestu kvalitāte.
Pakalpojumu godīgas izmantošanas pamatprincipi
Zelta Zivtiņas mobilo sakaru pakalpojumi (zvani, SMS, datu pārraide, MMS, epasti un citi) ir paredzēti, lai nodrošinātu klientu savstarpējo saziņu.
Zelta Zivtiņas mobilo sakaru tīklā nodrošinātos pakalpojumus nav paredzēts izmantot komercdarbības veikšanai vai citiem mērķiem, kas nav saistīti ar personu saziņas vajadzību nodrošināšanu vai var traucēt citiem klientiem saņemt kvalitatīvus elektronisko sakaru pakalpojumus.
Zelta Zivtiņa sakaru pakalpojumu prettiesiskas vai nelabticīgas izmantošanas pazīmes
Par prettiesisku vai nelabticīgu uzskatāma tāda mobilo sakaru pakalpojumu izmantošana, kas atbilst kādai no šādām pazīmēm
Darbības klientu interešu aizsardzībai konstatējot prettiesiskas vai nelabticīgas izmantošanas gadījumus
Ja konstatējam, ka sniegtie mobilo sakaru pakalpojumi tiek izmantoti prettiesiski vai nelabticīgi, mēs paturam tiesības spert šādus soļus:
Brīdinām, ka gadījumā, ja Zelta Zivtiņas elektronisko sakaru pakalpojumi tiek izmantoti veidā, kas neatbilst pakalpojumu labticīgas izmantošanas noteikumiem, tad, pārtraucot šādu pakalpojumu izmantošanu, veiktie maksājumi netiks atmaksāti. Zelta Zivtiņas mobilo sakaru pakalpojumi darbojas Tele2 mobilo sakaru tīklā.