1. Līguma priekšmets
1.1. Tele2 Abonentam pārdod un Abonents pērk elektronisko sakaru ierīci, tai skaitā ierīci ar digitāliem elementiem, turpmāk - Ierīce.
2. Preces cena un norēķinu kārtība
2.1. Abonents norēķinu par Ierīci veic Līgumā noteiktajā apmērā un kārtībā. Ierīces ikmēneša maksājumu Tele2 iekļauj Abonenta kārtējā rēķinā par Tele2 sniegtajiem elektronisko sakaru pakalpojumiem (turpmāk – Pakalpojumi). Abonents veic maksājumu par Ierīci rēķinā norādītajā termiņā.
2.2. Gadījumā, ja Abonents rēķinu nav saņēmis parastajā laikā un kārtībā, tas nav attaisnojošs iemesls kavētiem vai neveiktiem maksājumiem. Informāciju par maksājumiem var saņemt, zvanot uz informatīvo tālruni 1600 vai 29560600, vai Tele2 klientu apkalpošanas centros, pašapkalpošanas portālā Mans Tele2 vai Mana Zelta Zivtiņa.
2.3. Ierīces nomaksas periodā Abonentam ir Ierīces lietojuma tiesības. Pēc Ierīces kopējās vērtības samaksas Abonents iegūst Ierīces īpašuma tiesības.
3. Ierīces ar digitāliem elementiem atjauninājumu piegāde
3.1. Lai nodrošinātu Ierīces atbilstību Līguma noteikumiem, Abonenta Ierīcei regulāri tiek piegādāti programmatūras un drošības atjauninājumi, kurus Abonentam ir pienākums instalēt (lejupielādēt) Ierīcē.
3.2. Lai saņemtu atjauninājumus un veiktu to lejupielādi, Ierīcē ir jābūt aktivizētai atjauninājumu saņemšanas funkcijai. Informācija par atjauninājumu funkcijas aktivizēšanu ir pieejama Ierīces ražotāja instrukcijā, kas ir iekļauta Ierīces iepakojumā.
3.3. Ja Abonents nav instalējis Ierīcē atjauninājumus atbilstoši ražotāja instrukcijā norādītajām prasībām, tad Tele2 nav atbildīgs par Ierīces neatbilstību, kuru rada attiecīgā atjauninājuma trūkums.
4. Tele2 tiesības un pienākumi
4.1. Ja Ierīce tiek nodota Abonentam Līguma parakstīšanas brīdī. Abonenta paraksts uz Līguma apliecina Ierīces saņemšanu. Ja Līgumu noslēdz, izmantojot elektroniskos sakaru līdzekļus, Ierīce tiek uzskatīta par nodotu Abonentam ar tās piegādes brīdī.
4.2. Tele2 garantē Abonentam Ierīces atbilstību ražotāja garantijām un standartiem. Garantijas saistības neattiecas uz defektiem, kas radušies Ierīces nepareizas lietošanas un glabāšanas rezultātā, kā arī attiecībā uz vispārēju Ierīces nolietojumu tās ekspluatācijas laikā.
4.3. Ja Abonents kavē Līgumā noteikto maksājumu saistību izpildi vairāk nekā 2 mēnešus, Tele2 ir tiesības bloķēt attiecīgās Ierīces IMEI kodu, iepriekš nosūtot par to rakstveida brīdinājumu.
4.4. Tele2 ir tiesības Abonenta datus un informāciju par kavētajiem maksājumiem nodot trešajām personām ar mērķi veidot kredītvēstures datu bāzi, iekļaujot tajā Abonenta datus, veikt parāda piedziņu un/vai cedēt, kā arī nodot un izmantot informāciju kredītvērtējuma veidošanai, ja Abonents savlaicīgi neveic Līgumā norādītos maksājumus. Abonentam ir pienākums kompensēt Tele2 izdevumus, kas saistīti ar juridiskajiem pakalpojumiem, tiesvedību un citiem ar parāda atgūšanu saistītiem izdevumiem.
5. Abonenta tiesības un pienākumi
5.1. Abonentam ir pienākums savlaicīgi veikt Līgumā noteiktos maksājumus, neatkarīgi no tā, vai Ierīci izmantojis Abonents vai cita persona, kurai Abonents to nodevis lietošanā, un veikt pirmo iemaksu par Ierīci, ja tāda ir paredzēta.
5.2. Ja Abonents kavē rēķinā iekļauto maksājumu samaksas termiņu, tad Tele2 ir tiesības piemērot līgumsodu 0,5 % apmērā no kavētās maksājumu summas par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10 % no kavētā maksājuma summas.
5.3. Abonenta pienākums ir nodrošināt Līguma sadaļā “Piezīmes ierīcei” norādītā Tele2 pieslēguma numura izmantošanu visā Līguma darbības laikā.
5.4. Abonentam ir tiesības jebkurā laikā pilnībā samaksāt Ierīces kopējo vērtību pirms Līgumā noteiktā termiņa.
6. Līguma darbības izbeigšana
6.1. Tele2 ir tiesības nekavējoties izbeigt Līgumu un pieprasīt visu Līguma saistību izpildi, nosūtot Abonentam gala rēķinu, šādos gadījumos:
6.1.1. ja Abonentam Pakalpojumu sniegšana ir pārtraukta kavētu maksājumu dēļ un, neskatoties uz brīdinājumiem, maksājumi nav veikti noteiktajos termiņos;
6.1.2. ja Abonents ir atzīts par maksātnespējīgu;
6.1.3. ja tiek izbeigtas līgumsaistības par Līguma sadaļā “Piezīmes ierīcei” norādītā Tele2 pieslēguma numura izmantošanu (izņemot gadījumus, kad pieslēguma numurs, Pusēm vienojoties, aizstāts ar citu pieslēguma numuru).
6.2. Jebkurā Līguma pirmstermiņa izbeigšanas gadījumā, Abonentam ir pienākums samaksāt Ierīces atlikušo vērtību. Ierīces atlikušo vērtību aprēķina Ierīces ikmēneša maksājumu reizinot ar maksājumu skaitu, kas atlicis līdz Līguma darbības termiņa beigām.
6.3. Ja Abonents izvēlējies tādu speciālo piedāvājumu saskaņā ar kuru atlaide tiek piešķirta tikai Ierīces ikmēneša maksājumiem, tad Līguma pirmstermiņa izbeigšanas gadījumā, Abonentam ir pienākums samaksāt Tele2 Ierīces atlikušo vērtību bez atlaides, kas tiek aprēķināta no Līgumā norādītās Ierīces kopējās vērtības.
6.4. Pēc Līguma izbeigšanas visas Abonenta neizpildītās saistības paliek spēkā līdz to pilnīgai izpildei.
7. Citi noteikumi
7.1. Tele2 neatbild par Līguma saistību neizpildi vai nepienācīgu izpildi, ja tās cēlonis ir nepārvarama vara. Par nepārvaramas varas apstākļiem šī Līguma izpratnē ir uzskatāmi apstākļi, kas ir ārpus Tele2 kontroles un traucē Tele2 pildīt saistības, piemēram, dabas katastrofas, trešo personu prettiesiska rīcība, elektroapgādes traucējumi, eksplozijas un ugunsgrēki, streiki, traucējumi citos elektronisko sakaru tīklos, valsts un pašvaldību iestāžu noteiktie aizliegumi, ierobežojumi un cita rīcība.
7.2. Abonents apliecina, ka viņš pirms Līguma parakstīšanas ir novērtējis Ierīces derīgumu un atbilstību, un viņam ir pieejama visa nepieciešamā informācija par Ierīces kvalitāti, norēķinu kārtību, Līguma izpildi un atbildību.
7.3. Tele2 veic Abonenta personas datu apstrādi, nolūkā noslēgt Līgumu un izpildīt ar to uzņemtās saistības. Personas datu apstrādi Tele2 veic saskaņā ar “Privātuma politiku”, kas ir neatņemama šī Līguma sastāvdaļa un ir pieejama tīmekļvietnē www.tele2.lv. Datu pārzinis ir SIA “Tele2”, reģistrācijas Nr. LV40003272854; juridiskā adrese Dēļu iela 5, LV-1004, Rīga, Latvija.
7.4. Līgums stājas spēkā ar tā parakstīšanas brīdi, vai brīdī, kad Tele2 ir saņēmis Abonenta apstiprinājumu, kas sniegts ar elektronisko sakaru līdzekļu starpniecību, un Abonenta veikto pirmo iemaksu par Ierīci, ja Tele2 tādu pieprasījis. Līgums ir spēkā līdz visu Līgumā paredzēto maksājumu vai citu saistību izpildei.
7.5. Visas domstarpības, kas saistītas ar Līgumu, Abonents un Tele2 risina sarunu ceļā. Ja vienošanos nav iespējams panākt, tad Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
Redakcija: 2025. gada 7. maijs.