Pēcapmaksa
1. Noteikumos lietotie termini
Mēs vai Tele2 – sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Tele2”, reģistrācijas Nr.40003272854, adrese: Dēļu iela 5, Rīga, LV-1004, Latvija, tīmekļvietnes adrese: www.tele2.lv, e-pasts: tele2@tele2.lv, kontakttālrunis: +37129560600.
Jūs, Jums vai Klients – fiziska persona, juridiska persona vai juridisks veidojums, kas izmanto Tele2 elektroniskos sakaru pakalpojumus.
Noteikumi – šie Tele2 elektronisko sakaru pakalpojumu labticīgas lietošanas noteikumi.
Pakalpojumi – mūsu sniegtie vai piedāvātie elektronisko sakaru pakalpojumi.
Papildmaksa – maksa par mūsu sniegtajiem Pakalpojumiem, kas tiek piemērota, ja Klients brīdinājuma noteiktajā termiņā nav pārtraucis prettiesisku vai nelabticīgu Pakalpojumu izmantošanu.
Klienta tiesības saņemt drošus un kvalitatīvus elektronisko sakaru pakalpojumus ir Tele2 prioritāte! Tele2 elektronisko sakaru pakalpojumi - zvani, īsziņas, datu pārraide un citi pakalpojumi - ir paredzēti klientu savstarpējai saziņai. Pakalpojumus nav paredzēts izmantot komercdarbības veikšanai vai citiem mērķiem, kas nav saistīti ar personas saziņas vajadzību nodrošināšanu. Tādēļ mēs ik dienu pārliecināmies, lai Pakalpojumu godīgas izmantošanas prakse tiktu nodrošināta un veicināta. Mēs rūpīgi uzraugām, lai atsevišķu Pakalpojumu galalietotāju krāpnieciskas, negodīgas vai netipiskas rīcības dēļ Jums netiktu ierobežota elektronisko sakaru pakalpojumu pieejamība un netiktu ietekmēta Pakalpojumu kvalitāte. Tāpat mēs rūpējamies, lai datu pārraides pakalpojums Jums būtu vienmēr pieejams un drošs.
2. Pakalpojumu prettiesiskas vai nelabticīgas izmantošanas pazīmes
Par prettiesisku vai nelabticīgu uzskatāma tāda elektronisko sakaru pakalpojumu izmantošana, kas atbilst kāda no šādām pazīmēm:
2.1. izsaukumu (zvanu) veikšana, saņemšana, vai to maršrutēšana, izmantojot Klientam paredzētu Pakalpojumu vai numuru, ja šo darbību dēļ rodas nelietderīga vai mākslīga noslodze, kas var izpausties arī kā vienveidīgi izsaukumi galalietotājiem neraksturīgā apjomā vai savienojuma ilgumā, ko rada Latvijā vai ārvalstīs esošs galalietotājs vai pieslēguma punktam pievienota iekārta;
2.2. ziņojumu (īsziņas vai multivides īsziņas) nosūtīšana, saņemšana, vai to maršrutēšana, izmantojot Klientam paredzētu Pakalpojumu vai numuru, ja šo darbību dēļ rodas nelietderīga vai mākslīga noslodze, kas var izpausties kā vienveidīgi ziņojumi galalietotājiem neraksturīgā apjomā, ko rada Latvijā vai ārvalstīs esošs galalietotājs vai pieslēguma punktam pievienota iekārta (piemēram, nosūtīto īsziņu skaits vairākkārtīgi pārsniedz saņemto īsziņu skaitu);
2.3. izsaukumu (zvanu) vai ziņojumu (īsziņas vai multivides īsziņas) mērķis nav bijis – klientu savstarpēja saziņa;
2.4. Klientam paredzētā Pakalpojuma vai lietošanā nodotā numura izmantošana komercdarbības veikšanai, komercpaziņojumu sūtīšanai, reklāmai, vai citām līdzīgām darbībām, kas nav saziņa (piemēram, ziņojumu sūtīšana par precēm/pakalpojumiem, to akcijām vai speciālajiem piedāvājumiem, lai veicinātu tirdzniecības aktivitātes; atgādinājuma īsziņu nosūtīšana par vizīti pie ārsta u.tml.);
2.5. Klients izmanto Pakalpojuma saņemšanas veidam un nosacījumiem neatbilstošu galiekārtu;
2.6. Pakalpojuma, lietošanā nodotā numura un/vai SIM kartes izmantošana tālākai Pakalpojumu sniegšanai, tālākpārdošanai vai signāla pārraidei;
2.7. Pakalpojuma izmantošana ar mērķi gūt papildu labumu, piemēram, ieņēmumus no Tele2 vai cita sakaru operatora, pretēji to lietošanas mērķim – sazināties;
2.8. Klients, izmantojot Pakalpojumu vai piešķirto numuru, veic citas darbības, kas ir aizliegtas Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas noteikumos, tiesību aktos, un/vai pārkāpj Klientam saistošos noteikumus.
3. Darbības klientu interešu aizsardzībai konstatējot prettiesiskas vai nelabticīgas izmantošanas gadījumus
Ja Tele2 konstatē, ka sniegtie Pakalpojumi tiek izmantoti prettiesiski vai nelabticīgi, Tele2 var veikt šādas darbības:
3.1. sazināties ar Klientu, izteikt brīdinājumu un aicināt nekavējoties pārtraukt prettiesisku vai nelabticīgu Pakalpojumu izmantošanu;
3.2. noteikt īslaicīgus ierobežojumus Pakalpojumu lietošanai;
3.3. ja brīdinājumā noteiktajā termiņā nav novērsta prettiesiska vai nelabticīga Pakalpojumu izmantošana, tad papildus 3.1. un/vai 3.2. punktā minētajām darbībām, Tele2 ir tiesības vienpusēji grozīt līguma noteikumus un piemērot Papildmaksu. Tele2 informē Klientu par līguma grozījumiem ne vēlāk kā vienu mēnesi iepriekš pirms to stāšanās spēkā. Šāda informācija tiks sniegta elektroniski – ievietojot pašapkalpošanās portālā Mans Tele2 vai Mana ZZ, nosūtot uz Klienta norādīto e-pasta adresi vai ar īsziņu uz Klienta pieslēguma numuru. Paziņojumā Tele2 norāda līguma grozījumu saturu, Papildmaksas piemērošanas nosacījumus un Papildmaksas apmēru.
3.4. pārtraukt Pakalpojumu sniegšanu.
Noteikumu 3. daļu nepiemēro, ja Klients izvēlējies individuāli pielāgotu Pakalpojumu (piemēram, pakalpojums masveida īsziņu sūtīšanai) vai tarifa plānu, kas paredzēts komercdarbības veikšanai.
4. Drošs datu pārraides pakalpojums
Nolūkā nodrošināt Pakalpojumu stabilu un netraucētu funkcionēšanu, kā arī, lai datu pārraides pakalpojums Jums būtu drošs, reģistrējot pazīmes par neraksturīgiem savienojumiem, mēs nosūtīsim informatīvu paziņojumu, lai pasargātu Jūs no iespējams nevajadzīga datu apjoma patēriņa.
Redakcija: 2025. gada 1. jūnijs.