Nāc, kur izdevīgāk Chevron up Chevron down
Iesūti savu numuru un saņem labāko piedāvājumu!
Inactive radio Active radio
Apliecinu, ka esmu iepazinies ar Privātuma politiku un vēlos, lai Tele2 ar mani sazinās, zvanot uz numuru, kuru norādīju. Lai noslēgtu līgumu, Tev jābūt PILNGADĪGAM un šī numura īpašniekam.
Līgumi un noteikumi
NOTEIKUMI PAR SASKARSMES PRASĪBĀM ZZ KLIENTU CENTROS
  1. Tele2 ir tiesības neapkalpot Klientu, ja Klients ir alkohola reibumā, toksisko vai narkotisko vielu iedarbības stāvoklī, kā arī citos gadījumos, kad Klienta darbība/ bezdarbība rada šaubas par spēju pārstāvēt sevi un rīkoties ar savu mantu vai uzvedība ir nepiedienīga un traucē Tele2 klientu centra darbu un apdraud apkārtējo drošību.
  2. Ja Tele2 centrā klients uzvedas agresīvi, izaicinoši, aizskaroši, neievēro vispārējās pieklājības un ētikas normas, provocē uz konfliktsituāciju, fotografē un filmē Tele2 centra darbiniekus, telpas un pārējos klientus, Tele2 centra darbinieks brīdina, ka klienta uzvedība ir nepieļaujama un var pārtraukt saskarsmi ar klientu, ja nepieciešams, pieaicinot apsardzi vai policiju.
  3. Klienta pretenzijas par skaidras naudas izmaksu, tai skaitā par izsniegtās naudas summas apmēru, naudaszīmju īstumu, kvalitāti un tml., tiek izskatītas tikai tādā gadījumā, ja pretenzijas tiek izteiktas darījuma veikšanas laikā un Tele2 centra darbinieka klātbūtnē. Iebildumu necelšana noteiktajā kārtībā tiek uzskatīta par klusējot izteiktu piekrišanu darījuma nosacījumiem.
  4. Tele2 patur tiesības atteikt vai izbeigt sadarbību arī citos šajos noteikumos neminētajos gadījumos, ja pastāv apdraudējums Tele2 personālam vai tiesiskajām interesēm.
Coin
Gribi vēl izdevīgāk?
Nāc uz ZZ Pēcapmaksu!