Līgumi un noteikumi
Atpakaļ
ZZ BANKA NOTEIKUMI

1. Vispārējie noteikumi

1.1. Vietne – http://manazz.lv (tālāk tekstā – Mana ZZ) ir SIA “Tele2” (PVN reģ. Nr. LV40003272854, juridiskā adrese: Dēļu iela 5, LV-1004, Rīga, Latvija, tālrunis: +371 67060069, e-pasts: info@tele2.lv) uzturēta attālinātas pašapkalpošanās un iepirkšanās sistēma, kas Klientam nodrošina iespēju izmantot pakalpojumus saskaņā ar Tele2 pašapkalpošanās portālu, lietotņu un mājaslapas lietošanas noteikumiem.
1.2. Klients – persona, kurai ir vismaz viens pieslēguma numurs Tele2 tīklā ( Zelta Zivtiņa priekšapmaksa un/vai Zelta Zivtiņa pēcapmaksa) un kurš izmanto Mana ZZ.
1.3. Pirms Klients veic pakalpojumu pirkumu (turpmāk – Darījums) Mana ZZ, tai ir pienākums iepazīties ar šiem ZZ Banka noteikumiem.

2. Darījuma līgumiskās saistības un cena

2.1. Klientam ir pienākums iepazīties ar izvēlētā pakalpojuma aprakstu www.zeltazivtina.lv un http://manazz.lv. Darījuma veikšanas brīdī, Klients apliecina, ka ar šo informāciju ir iepazinies un ka izvēlētais pakalpojums atbilst viņa izvirzītajām prasībām.
2.2. Klients ar Darījuma veikšanas brīdi piekrīt pakalpojuma cenai, kas ir norādīta ieskaitot nodokļus.
2.3. Par Darījuma apstrādi netiek piemērota papildus maksa.

3. Darījuma veikšana, apmaksa, saņemšana un atcelšana

3.1. Lai izmantotu noteikumos norādītos priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa pakalpojumus, Klientam ir jābūt pašapkalpošanās portāla Mana ZZ (http://manazz.lv) lietotājam. Klients veicot maksājumu kartes reģistrāciju Mana ZZ kontā, piesaista to turpmākai pakalpojumu apmaksai.
3.2. Klients apliecina, ka Darījuma veikšanai norādītie dati (vārds un uzvārds, adrese, maksājumu kartes informācija un citi pieprasītie dati) ir patiesi un precīzi. Citu personu datu izmantošana un norādīšana ir sodāma rīcība saskaņā ar spēkā esošo tiesību aktu noteikumiem.
3.3. Klients piekrīt Darījuma veikšanai nepieciešamo personas datu apstrādei.
3.4. Darījumu veikšanai ZZ bankā Klients veic vienreizēju maksājumu kartes reģistrāciju. Turpmāku Darījumu veikšanai nav nepieciešama atkārtota kartes reģistrācija. Klients Darījumu veikšanas periodiskumu un kārtību organizē, izmantojot attiecīgos Mana ZZ pašapkalpošanās portāla uzstādījumus. Klientam ir iespēja jebkurā brīdī mainīt norādīto maksājuma kartes informāciju vai dzēst to pavisam.
3.5. Tele2 nodrošina ar maksājumu karti veikto Darījumu vēstures glabāšanu līdz 3 mēnešiem Mana ZZ pašapkalpošanās portāla kontā.
3.6. Samaksu par Darījumu Klients veic ar derīgu Latvijā izdotu norēķinu karti – Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, American Express, norēķinoties EUR valūtā.
3.7. Klients dienā var veikt vairākus Darījumus. Viena Darījuma maksimālā vērtība ir 20.00 EUR. Klientam ir iespējams veikt tādu Darījumu skaitu, kuru kopējā summa nepārsniedz Klienta Mana ZZ pašapkalpošanās portālā norādīto mēneša limitu (10.00, 25.00, 50.00, 100.00 EUR).

4. Piegādes noteikumi

4.1. Pēc Darījuma veikšanas, Klients tiek informēts ar īsziņu un paziņojumu Mana ZZ pašapkalpošanās portālā par Darījuma statusu un izpildi. Veikto Darījumu pārskats ir pieejams klienta kontā Mana ZZ pašapkalpošanās portālā.
4.2. Darījuma izpilde tiek veikta 20 min laikā no pieteikuma iesniegšanas brīža.
4.3. Tehnisku problēmu gadījumā Darījuma izpilde var kavēties līdz 4 (četrām) stundām vai citā Tele2 informatīvajā paziņojumā norādītajā termiņā.
4.4. Iesniegtā Darījuma izpilde nav iespējama un netiek nodrošināta, piemēram, ja klienta kartes kontā nav pietiekoši naudas līdzekļi Darījuma apmaksai, reģistrētā maksājumu karte ir kļuvusi nederīga, nepareizi ievadīta maksājuma kartes informācija u.tml.
4.5. Nesekmīga Darījuma izpildes gadījumā, rezervētā Darījuma summa tiek atjaunota reģistrētas kartes norēķinu kontā 24 h laikā.

5. Pretenziju iesniegšanas kārtība

5.1. Klients var pieteikt pretenziju par pakalpojumu, vēršoties Tele2 Klientu apkalpošanas centros, rakstot e-pastu info@tele2.lv, zvanot uz uzziņu tālruni 1676, rakstot vēstuli Mana ZZ pastkastītē.
5.2. Tele2 izskata un sniedz atbildi uz Klienta pretenziju 30 (trīsdesmit) dienu laikā no pretenziju saņemšanas brīža, ja vien attiecīgajā jautājumā nav nepieciešama papildus apstākļu noskaidrošana.
5.3. Ar atteikuma tiesībām var iepazīties šeit.

6. Datu drošība

6.1. Klienta pienākums ir rūpīgi glabāt un nepieļaut Mana ZZ konta paroles izpaušanu. Klients ir atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies saistībā ar piekļuves informācijas Mana ZZ kontam izpaušanu trešajām pusēm.
6.2. Darījuma izpildei nepieciešamo norēķinu kartes maksājuma apstrādi un datu drošību nodrošina AS LHV Paytech (reģ.Nr.12280690, adrese Tartu mnt 2, Kesklinna linnaosa, 10145 Tallina, Harju maakond). Tele2 nav pieejama informācija par maksājumu karti. Tele2 tikai saņem informāciju par veiksmīgi/neveiksmīgi veiktu maksājuma transakciju.
6.3. Mana ZZ datu pārraides drošībai Internetā tiek izmantots šifrēts sakaru protokols (Secure Sockets Layer).