1.1. Vietne –
http://manazz.lv (tālāk tekstā – Mana ZZ) ir SIA “Tele2” (PVN reģ. Nr.
LV40003272854, juridiskā adrese: Dēļu iela 5, LV-1004, Rīga, Latvija, tālrunis: +371
67060069, e-pasts:
info@tele2.lv) uzturēta attālinātas pašapkalpošanās un iepirkšanās
sistēma, kas Klientam nodrošina iespēju izmantot pakalpojumus saskaņā ar Tele2
pašapkalpošanās portālu, lietotņu un mājaslapas lietošanas noteikumiem.
1.2. Klients – persona, kurai ir vismaz viens pieslēguma numurs Tele2 tīklā ( Zelta Zivtiņa
priekšapmaksa un/vai Zelta Zivtiņa pēcapmaksa) un kurš izmanto Mana ZZ.
1.3. Pirms Klients veic pakalpojumu pirkumu (turpmāk – Darījums) Mana ZZ, tai ir
pienākums iepazīties ar šiem ZZ Banka noteikumiem.
2.1. Klientam ir pienākums iepazīties ar izvēlētā pakalpojuma aprakstu
www.zeltazivtina.lv un
http://manazz.lv. Darījuma veikšanas brīdī, Klients apliecina, ka
ar šo informāciju ir iepazinies un ka izvēlētais pakalpojums atbilst viņa izvirzītajām
prasībām.
2.2. Klients ar Darījuma veikšanas brīdi piekrīt pakalpojuma cenai, kas ir norādīta
ieskaitot nodokļus.
2.3. Par Darījuma apstrādi netiek piemērota papildus maksa.
3.1. Lai izmantotu noteikumos norādītos priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa
pakalpojumus, Klientam ir jābūt pašapkalpošanās portāla Mana ZZ (
http://manazz.lv)
lietotājam. Klients veicot maksājumu kartes reģistrāciju Mana ZZ kontā, piesaista to
turpmākai pakalpojumu apmaksai.
3.2. Klients apliecina, ka Darījuma veikšanai norādītie dati (vārds un uzvārds, adrese,
maksājumu kartes informācija un citi pieprasītie dati) ir patiesi un precīzi. Citu personu
datu izmantošana un norādīšana ir sodāma rīcība saskaņā ar spēkā esošo tiesību aktu
noteikumiem.
3.3. Klients piekrīt Darījuma veikšanai nepieciešamo personas datu apstrādei.
3.4. Darījumu veikšanai ZZ bankā Klients veic vienreizēju maksājumu kartes reģistrāciju.
Turpmāku Darījumu veikšanai nav nepieciešama atkārtota kartes reģistrācija. Klients
Darījumu veikšanas periodiskumu un kārtību organizē, izmantojot attiecīgos Mana ZZ
pašapkalpošanās portāla uzstādījumus. Klientam ir iespēja jebkurā brīdī mainīt norādīto
maksājuma kartes informāciju vai dzēst to pavisam.
3.5. Tele2 nodrošina ar maksājumu karti veikto Darījumu vēstures glabāšanu līdz 3
mēnešiem Mana ZZ pašapkalpošanās portāla kontā.
3.6. Samaksu par Darījumu Klients veic ar derīgu Latvijā izdotu norēķinu karti – Visa, Visa
Electron, MasterCard, Maestro, American Express, norēķinoties EUR valūtā.
3.7. Klients dienā var veikt vairākus Darījumus. Viena Darījuma maksimālā vērtība ir 20.00
EUR. Klientam ir iespējams veikt tādu Darījumu skaitu, kuru kopējā summa nepārsniedz
Klienta Mana ZZ pašapkalpošanās portālā norādīto mēneša limitu (10.00, 25.00, 50.00,
100.00 EUR).
4.1. Pēc Darījuma veikšanas, Klients tiek informēts ar īsziņu un paziņojumu Mana ZZ
pašapkalpošanās portālā par Darījuma statusu un izpildi. Veikto Darījumu pārskats ir
pieejams klienta kontā Mana ZZ pašapkalpošanās portālā.
4.2. Darījuma izpilde tiek veikta 20 min laikā no pieteikuma iesniegšanas brīža.
4.3. Tehnisku problēmu gadījumā Darījuma izpilde var kavēties līdz 4 (četrām) stundām
vai citā Tele2 informatīvajā paziņojumā norādītajā termiņā.
4.4. Iesniegtā Darījuma izpilde nav iespējama un netiek nodrošināta, piemēram, ja klienta
kartes kontā nav pietiekoši naudas līdzekļi Darījuma apmaksai, reģistrētā maksājumu
karte ir kļuvusi nederīga, nepareizi ievadīta maksājuma kartes informācija u.tml.
4.5. Nesekmīga Darījuma izpildes gadījumā, rezervētā Darījuma summa tiek atjaunota
reģistrētas kartes norēķinu kontā 24 h laikā.
5.1. Klients var pieteikt pretenziju par pakalpojumu, vēršoties Tele2 Klientu apkalpošanas
centros, rakstot e-pastu
info@tele2.lv, zvanot uz uzziņu tālruni 1676, rakstot vēstuli
Mana ZZ pastkastītē.
5.2. Tele2 izskata un sniedz atbildi uz Klienta pretenziju 30 (trīsdesmit) dienu laikā no
pretenziju saņemšanas brīža, ja vien attiecīgajā jautājumā nav nepieciešama papildus
apstākļu noskaidrošana.
5.3. Ar atteikuma tiesībām var iepazīties
šeit.
6.1. Klienta pienākums ir rūpīgi glabāt un nepieļaut Mana ZZ konta paroles izpaušanu.
Klients ir atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies saistībā ar piekļuves informācijas
Mana ZZ kontam izpaušanu trešajām pusēm.
6.2. Darījuma izpildei nepieciešamo norēķinu kartes maksājuma apstrādi un datu
drošību nodrošina AS LHV Paytech (reģ.Nr.12280690, adrese Tartu mnt 2, Kesklinna
linnaosa, 10145 Tallina, Harju maakond). Tele2 nav pieejama informācija par maksājumu
karti. Tele2 tikai saņem informāciju par veiksmīgi/neveiksmīgi veiktu maksājuma
transakciju.
6.3. Mana ZZ datu pārraides drošībai Internetā tiek izmantots šifrēts sakaru protokols
(Secure Sockets Layer).