Patērētājam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atdot ar distances un/vai līguma, kas noslēgts ārpus pastāvīgās tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietas starpniecību Tele2 patērētājam izsniegto preci, informējot Tele2 par atteikuma tiesību izmantošanu un atdodot izsniegto preci (informācija par atteikuma tiesību izmantošanu, šo tiesību izmantošanas nosacījumiem, termiņiem, sekām, iespējamām saistītajām izmaksām un atteikuma veidlapas paraugu ir pieejama
šeit.).
Informācija par televizora ierīču atteikuma tiesību izmantošanas nosacījumiem un veidlapas paraugs ir pieejams
https://www.tele2.lv/precu-atgriesana. Televizora ierīču atteikuma tiesības iespējams izmantot, aizpildot pieteikumu mājaslapā
https://www.tele2.lv/precu-atgriesana. Pēc pieteikuma aizpildīšanas Klients uz savu norādīto e-pasta adresi saņems apstiprinājumu par to, ka Tele2 ir saņēmis atteikuma pieteikumu. 14 dienu laikā kopš apstiprinājuma saņemšanas e-pastā, Klientam televizora ierīci pilnā komplektācijā ir jānogādā Tele2 sadarbības partnerim ALSO Latvia SIA, adrese: Liliju iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija, patstāvīgi vai izmantojot kurjerpasta pakalpojumus. Izmaksas, kas saistītas ar preces atdošanu Tele2, sedz Klients. Ja preces atdošana tiek veikta, izmantojot kurjerpasta pakalpojumus, izmaksu apmērs tiek noteikts atbilstoši attiecīgā kurjerpasta cenrādī norādītajām maksām.
Ja televizora ierīce tiks nogādāta ALSO Latvia SIA, adrese: Liliju iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija, pēc norādītā atteikuma termiņa, Tele2 informēs Pircēju par televizora ierīces pieņemšanas atteikumu. Šādā gadījumā Pircējs ir atbildīgs par savas televizora ierīces paņemšanu no ALSO Latvija SIA, adrese: Liliju iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija, patstāvīgi sedzot izdevumus, kas saistīti ar šīs ierīces atpakaļ saņemšanu.