150 minūtes uz visiem tīkliem Latvijā un ceļojot Eiropas valstīs, bezlimita īsziņas un 1 GB lieto Latvijā un ceļojot Eiropas valstīs.
ZZ JUNIORI radīti ZZ jaunākajai paaudzei – bērniem un jauniešiem vecumā no 6 līdz 17 gadiem (ieskaitot). Līgumu var slēgt vecāki vai aizbildņi, uzrādot kādu no šiem dokumentiem:
Bērna dzimšanas apliecība
Vecāka pase, kurā ir ieraksts par bērnu
Aizbildņa pase un dokuments, kas pierāda aizbildņa tiesības
Piegāde Latvijas teritorijā jebkuram pasūtījumam vietnēs www.zeltazivtina.lv un www.tele2.lv ir bez maksas.
Mūsu pārstāvis 24h laikā no pieteikuma saņemšanas brīža (darba dienās) sazināsies ar tevi, zvanot uz pasūtījumā norādīto kontakttālruni, lai vienotos par tev ērtāko
piegādes laiku un vietu.
Piegādes laiki:
Piegāde tiek veikta visā Latvijas teritorijā 1-2 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža.
Tev ir iespēja izvēlēties šādus piegādes laikus:
Pilsēta
Rīgā, Jēkabpilī, Jelgavā, Daugavpilī, Rēzeknē, Saldū, Liepājā, Talsos, Ventspilī, Valmierā, Gulbenē vai Cēsīs
Piegādes laiki (darba dienās)
8.00 - 18.00 18.00 – 22.00
Pārējā Latvijas teritorijā piegāde tiek veikta no plkst. 8.00 līdz 18.00.
Pasūtījuma saņemšana:
Piegādes dienā saņemsiet informatīvu īsziņu ar precizējošu laiku, kurā DPD kurjers veiks piegādi.
Pasūtījumu var saņemt tikai pieteikumā (līgumā) minētā persona, uzrādot pieteikumā (līgumā) norādīto dokumentu.
Saņemot pasūtījumu, kas paredz jauna līguma noformēšanu, Jums būs jāparaksta līgums par Tele2 pakalpojumiem. Ar līguma noteikumiem Jūs varat iepazīties
šeit.
Saņemot preci, neaizmirsti kurjera klātbūtnē pārliecināties par sūtījuma saturu.
Konstatējot iepakojuma bojājumu vai iepakojuma ārējas iedarbības sekas, kā arī, ja tev ir aizdomas, ka prece, kas atrodas iepakojumā, var būt bojāta, tev ir tiesības
atteikties no preces pieņemšanas. Šajā gadījumā tavs pasūtījums tiks atcelts un tiks atgriezta samaksātā nauda, vai arī piegādātās preces vietā tev tiks piegādāta
cita tāda pati prece.
Patērētājam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atgriezt ar distances un/vai līguma, kas noslēgts ārpus pastāvīgās tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas
vietas
starpniecību patērētājam izsniegto preci, informējot SIA “TELE2” par atteikuma tiesību izmantošanu un atgriežot izsniegto preci (informācija par atteikuma tiesību
izmantošanu, šo tiesību izmantošanas nosacījumiem, termiņiem, sekām, iespējamām saistītajām izmaksām un atteikuma veidlapas paraugu ir pieejama
šeit).
1.1. Vietne – www.zeltazivtina.lv un www.tele2.lv(tālāk
tekstā - E-veikals) ir SIA “TELE2” (PVN reģ. Nr. LV40003272854, juridiskā adrese: Dēļu iela 5, LV-1004, Rīga, Latvija, tālrunis: +371 67060069, Fakss: +371 67060176,
E-pasts: info@tele2.lv) uzturētas attālinātas iepirkšanās sistēmas, kurās iespējams iepazīties ar piedāvātajām precēm un
pakalpojumiem vai veikt to pasūtījumu.
1.2. Pirms persona (turpmāk – Klients) veic preču un/vai pakalpojumu pasūtījumu (turpmāk – Pasūtījums) E - veikalā, Klientam ir pienākums iepazīties ar šiem
E-veikala noteikumiem, Piegādes noteikumiem, Apmaksas drošības informāciju, kas tajā skaitā ietver informāciju par iespējamu drošības naudas iemaksu un Privātuma politiku. Ar Pasūtījuma veikšanas brīdi Klients apliecina, ka ir iepazinies ar iepriekš minētajiem noteikumiem un apņemas tos
ievērot.
1.3. Klientam – patērētājam (fiziskai personai - kas iegādājas preci nolūkam, kas nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību)
ir pienākums iepazīties ar Informāciju par atteikuma tiesību izmantošanu, šo tiesību izmantošanas nosacījumiem, termiņiem, sekām, iespējamām saistītajām izmaksām un
Atteikuma veidlapas paraugu, kas viss kopā ir neatņemama šo noteikumu sastāvdaļa. Ar Pasūtījuma veikšanas brīdi, Klients apliecina, ka ar šiem noteikumiem ir
iepazinies. Šī informācija Klientam pieejama šeit.
1.4. Ievērojot, ka ir jānodrošina Klienta iespējas ilgtermiņā pildīt saistības, tādejādi, ja informācija par Klienta kredītvēsturi ir
negatīva vai tiek konstatēti citi apstākļi, kas pamatoti liek apšaubīt Klienta spēju ilgtermiņā pildīt saistības, Pasūtījums Klientam var tikt atteikts. Atteikuma
iemesls var nebūt minēts.
2. Pasūtījuma līgumiskās saistības un pasūtījuma cena
2.1. Veicot Pasūtījumu E-veikalā par preces(-ču) iegādi, tiek noslēgts distances līgums, kā rezultāta Klients tiek apveltīts ar visām normatīvajos aktos noteiktajām tiesībām un pienākumiem, tajā skaitā Klientam – patērētājam rodas tiesības atteikties no Pasūtījuma 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu
laikā, neminot atteikuma iemeslu.
2.2. Veicot Pasūtījumu, kas paredz jauna pakalpojumu pieslēgšanu (tajā skaitā, bet ne tikai jauna pieslēguma numura piešķiršanu, pāreju no
cita elektronisko sakaru operatora), ar Klientu tiek noslēgts jauns elektronisko sakaru pakalpojuma līgums. Pirms pasūtījuma veikšanas Klientam ir pienākums iepazīties
ar pakalpojuma līguma noteikumiem. Pasūtījuma izdarīšanas brīdī, Klients apliecina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem un apņemas tos ievērot, ar noteikumiem Klients
var iepazīties šeit.
2.3. Klientam ir pienākums iepazīties ar izvēlētās preces un/vai pakalpojuma aprakstu. Pasūtījuma veikšanas brīdī, Klients apliecina, ka ar
šo informāciju ir iepazinies un ka izvēlētā prece un/vai pakalpojums atbilst viņa izvirzītajām prasībām.
2.4. Klients ar Pasūtījuma veikšanas brīdi piekrīt izvēlētās preces un/vai pakalpojuma cenai, kas ir norādīta ieskaitot nodokļus.
2.5. Maksu par Pasūtījuma piegādi (ja tāda ir paredzēta) norāda atsevišķi no Pasūtījuma cenas.
3. Pasūtījuma veikšana, apmaksa un saņemšana
3.1. Ar pasūtījuma izdarīšanas brīdi, Klients apliecina, ka norādītie dati (personas kods, vārds un uzvārds, kontakttālrunis un citi
pieprasītie dati), kas nepieciešami Pasūtījuma nodrošināšanai, ir patiesi un precīzi. Neprecīzu vai nepatiesu datu sniegšanas gadījumā Pasūtījums tiek atteikts.
3.2. Pasūtījuma noformēšanai Tele2 veic Klienta personas datu apstrādi. Datu apstrādes kārtība, mērķi un nolūki ir skaidroti “Privātuma politikā”. Datu pārzinis ir SIA “Tele2”, reģistrācijas Nr. LV40003272854; juridiskā adrese Dēļu iela 5, LV-1004, Rīga, Latvija
3.3. Ievērojot, ka netiek nenodrošināta patstāvīga informācijas glabāšana E-veikala vidē, Klientam ir pienākums patstāvīgi saglabāt ar
Pasūtījumu saistīto dokumentāciju.
3.4. Samaksu par Pasūtījumu Klients veic vienā no piedāvātajiem maksājuma veidiem - apmaksa ar norēķinu karti vai apmaksa ar internetbankas
starpniecību.
3.5. Pēc pasūtījuma izdarīšanas, Klientam tiek nosūtīts informatīvs e-pasts uz Klienta norādīto e-pasta adresi.
3.6. no Pēc Pieteikuma saņemšanas brīža (darba dienā) 24 (divdesmit četru) stundu laikā Pārstāvis sazinās ar Klientu, lai veiktu pasūtījuma
apstiprināšanu, zvanot uz Pasūtījumā norādīto kontakttālruni. Zvana laikā tiek apstiprināta Pasūtījuma pieteikumā ievadītās informācijas pareizība, un tiek veikta
vienošanās par Klientam ērtu piegādes laiku un vietu.
3.7. Pasūtījuma piegāde tiek nodrošināta visā Latvijas teritorijā 1-2 darba dienu laikā.
3.8. Pirms pasūtījuma piegādes ar Klientu sazinās kurjers, lai precizētu piegādes laiku un vietu.
3.9. Piegādes brīdī Klienta pienākums ir atrasties norunātajā vietā un laikā, uzrādot personas apliecinošu dokumentu un Pasūtījumā norādītos
dokumentus. Citai personai, kas nav Pasūtījumā norādītā persona, nav iespējams pasūtījumu saņemt.
3.10. Ja Pasūtījuma piegādes brīdī Klients norunātajā vietā neatrodas un tāpēc piegādi neizdodas veikt, Pasūtījuma piegāde tiek veikta tad,
kad ar Klientu tiek veikta jauna vienošanās par piegādes laiku un vietu. Par atkārtotu Pasūtījuma piegādi var tikt aprēķināta papildu maksa par piegādes izdevumiem.
3.11. Saņemot Pasūtījumu, Klientam ir pienākums pārliecināties par Pasūtījuma saturu, kvalitāti un atbilstību.
3.12. Pasūtījuma saņemšanas brīdī, konstatējot iepakojuma bojājumu vai iepakojuma ārējas iedarbības sekas vai, ja Klientam ir aizdomas, ka
prece iepakojumā var būt bojāta, Klientam ir tiesības atteikties no preces pieņemšanas. Tādā gadījumā Pasūtījums tiek atcelts, Klientam tiek atmaksāta no Klienta
saņemtā nauda, vai, ar Klienta piekrišanu, bojātās preces vietā tiek piegādāta jauna tāda pati prece.
4. Preču kvalitāte, garantijas saistības un pretenziju iesniegšanas kārtība
4.1. Klients var iesniegt rakstveida pretenziju par Līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu vēršoties Klientu apkalpošanas
centros.
4.2. Atbilde uz Klienta – patērētāja iesniegto rakstisko pretenziju Līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu Latvijas
Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Pārējos gadījumos tā tiek izskatītaun atbilde tiek sniegta uz Klienta pretenziju 30 (trīsdesmit) dienu laikā no
pretenzijas saņemšanas brīža, ja vien attiecīgajā jautājumā nav nepieciešama papildus apstākļu noskaidrošana.
4.3. Pasūtījumā iegādātās preces garantijas termiņu nosaka ražotājs. Garantijas termiņš neietekmē normatīvajos aktos noteiktās Klienta
tiesības.
4.4. Klientam ir tiesības iesniegt prasījumu par Pasūtījumā iegādātas preces iespējamu defektu, vēršoties ar attiecīgu iesniegumu Klientu
apkalpošanas centros. Tādā gadījumā prece tiks nosūtīta pārbaudei ražotāju sertificētā servisa centrā, lai konstatētu preces defekta veidu: ražotāja defekts vai
defekts, kas radies pēc preces nodošanas Klientam.
4.5. Lēmums par Klienta prasījuma apmierināšanu tiks pieņemts pēc ražotāja sertificēta servisa centra atbildes saņemšanas, pamatojoties uz
servisa centra izdoto atzinumu. Garantija netiek piemērota un Klienta prasījums netiek apmierināts, ja tiek konstatēts, ka:
4.5.1. defekts radies preces dabiskās nolietošanās rezultātā vai, ja precei ir ierobežots lietošanas resurss, kas izriet no preces vai tās
daļas lietošanas mērķiem;
4.5.3. ir tikusi veikta nesankcionēta iejaukšanās preces programmnodrošinājumā un/vai iejaukšanās preces modifikācijās;
4.5.4. Klients nevar uzrādīt apliecinošus dokumentus par preces iegādes un garantijas talonu.
4.6. Visas domstarpības, kas saistītas ar Pasūtījuma izpildi un citiem ar Pasūtījumu saistītiem jautājumiem, risina sarunu ceļā. Ja
vienošanos netiek panākta, tad strīds tiek izšķirts Latvijas Republikas tiesu iestādēs.
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,6500 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,6500 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,2300 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,2300 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,2300 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,6500 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,6500 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Zvanot uz Jaunkeldonijas numuriem, kas sākas ar 6871xxx, 6873xxx, 68755xxx, 68756xxx, 68757xxx, 68758xxx, 68766xxx vai 687881xxx maksa būs 1,8755 EUR/min.
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,6500 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,6500 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,6500 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,4900 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,4900 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,6500 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,4560 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,2300 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 2,4200 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,6500 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5600 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 1,15 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,5630 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,4900 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Visu diennakti
€ 0,6500 / MIN
Ņem vērā, ka zvanot uz ārvalstu numuriem, zvanu tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm, sākot ar pirmo sekundi.
Ceļo kopā ar savu ZZ! Izbraucot no Latvijas, pieslēdzies ar ZZ citu valstu operatoram un zvani, sūti SMS un sērfo internetā. Jūties kā mājas, bet atceries, ka esi ciemos :-) To sauc par VIESABONĒŠANU.
Pārliecinies, ka valstī, uz kuru Tu dodies, darbojas ZZ VIESABONĒŠANA. Iepazīsties ar viesabonēšanas tarifiem šeit.
Ārzemēs mobilajiem telefoniem operatora meklēšana notiek automātiski, taču ne visi operatori nodrošina sakarus arī Zelta Zivtiņai. Tāpēc var gadīties, ka operatoru jāizvēlas manuāli.
Iebraucot jebkurā valstī, Tu automātiski saņemsi SMS, kurā būs norādīti VIESABONĒŠANAS tarifi ienākošajiem un izejošajiem zvaniem, īsziņām un internetam.
VIESABONĒŠANĀ izmantojiet automātisko tīkla meklēšanu. Telefons automātiski tiks reģistrēts labākajā pieejamā tīklā.
Viesabonēšanas pakalpojumu tarifikācija valsts ietvaros starp operatoriem neatšķiras.
Atrodoties viesabonēšanā ārpus EEZ valstīm:
- izejošā zvana tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm;
- ienākošā zvana tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm;
- datu pārraides uzskaites solis ir 10 KB.
Atrodoties viesabonēšanā EEZ valstīs:
- ienākošie zvani – bez maksas;
- tarifikācija zvaniem uz EEZ valstīm - par sekundēm;
- tarifikācija zvaniem uz pārējām pasaules valstīm - par pilnām minūtēm;
- datu pārraides uzskaites solis ir 1 KB.
INTERNETA TARIFI
VIESABONĒŠANĀ visās pasaules valstīs Tev tiks aktivizēts € 60,00 limits datu pārraidei. Tas Tevi pasargās no neplānotiem augstiem tēriņiem.
Sasniedzot datu pārraides limita robežu, tiek atslēgta iespēja izmantot datu pārraidi (lietot internetu):
līdz nākamā mēneša sākumam (limits atjaunojas katru mēnesi);
līdz brīdim, kad pieprasīsi palielināt limitu vēl par € 60,00;
līdz brīdim, kad pats atcelsi limitu.
Lai palielinātu limitu konkrētā mēnesī vēl par € 60,00, sūti īsziņā tekstu "veldatus" uz numuru 1679. Pēc limita palielināšanas saņemsi apstiprinājuma SMS.
Lai atceltu datu limitu, sūti īsziņā tekstu "apturet" uz numuru 1679. Pēc limita atcelšanas saņemsi apstiprinājuma SMS.
Lai atjaunotu limitu, ja tas bijis iepriekš atcelts, sūti īsziņā tekstu "datulimits" uz numuru 1679. Pēc limita atjaunošanas saņemsi apstiprinājuma SMS.
Katra mēneša pirmajā datumā limits atjaunojas, un Tu atkal vari izmantot € 60,00 datu pārraidei visās valstīs.
Lai zvanītu, sastādi telefona numuru ar valsts starptautisko kodu un tad nospied zvana taustiņu.
Lai sūtītu SMS, pievieno telefona numuram valsts starptautisko kodu, citādi adresāts ziņu nesaņems.
Lieto "+" zīmi vai "00" pirms starptautiskā koda (+371XXXXXXXX vai 00371XXXXXXXX).
VĒL VAIRĀK INTERNETA TELEFONĀ!
Iesaki pārnākt uz ZZ pēcapmaksas tarifu draugam un abi saņemiet +1 GB telefonā bez maksas!
Tavs mob. tel. numurs
Drauga mob. tel. numurs
Saņem 1 GB par katru draugu, kurš pārnāks pie ZZ. Max 10 GB.
Hei! Iesaku pieteikties Zelta Zivtiņai un saņemt +1 GB interneta telefonā veselu gadu! Ja ieteiksi citiem, saņemsi līdz 10GB pilnīgi bezmaksas! goo.gl/EBCmfM