-
TARIFI, TELEFONI UN PAKALPOJUMI
Sazināsimies ar Tevi vienas darbdienas laikā, lai vienotos par tālākajām darbībām.
Tu jau esi ZZ vai Tele2 klients.
Izlasi četrus vienkāršus soļus, kā sākt lietot ZZ Mobilo internetu, ja izmanto modemu:
Ja tu lieto ZZ modemu ar Tele2 Mobile Partner programmu, tad, lai izveidotu savienojumu ar internetu, noklikšķini uz pogas Connection. Tiks parādīti interneta pieejas profili. Izvēlies profilu Zelta Zivtiņa un nospied Connect/Savienot.
Iesakām vispirms apmeklēt pašapkalpošanās portāla manazz.lv/m mobilo versiju un reģistrēties tajā. Tur tu varēsi pārbaudīt datu pakā atlikušo MB skaitu un termiņu, kā arī atjaunot kredītu.
ES un EEZ valstīs izejošā zvana tarifikācijas solis ir par pirmajām 30 sekundēm un pēc tam pa sekundei. Ienākošā zvana tarifikācijas solis ir pa sekundēm. Datu pārraides uzskaites solis ir 1 KB. Izejošiem zvaniem no ES/EEZ uz citām valstīm tarifikācijas solis ir par pilnām minūtēm.
Viesabonēšanas tarifikācija ārpus ES/EEZ valstīm izejošā un ienākošā zvana tarifikācija tiek veikta par pilnām minūtēm. Datu pārraides uzskaites solis ir 100 KB.
1) Lai zvanītu, sastādi taustiņu kombināciju *100*, tad telefona numuru ar valsts starptautisko kodu, tad nospied # un zvana taustiņu. *100*+37129560656 #
2) Telefona ekrānā parādīsies ziņojums: zvans ir saņemts, gaidi savienojumu. Sagaidi atzvanu (tas notiks 30 sekunžu laikā), atbildi uz to un gaidi savienojumu. Maksu par zvanu sāk aprēķināt no brīža, kad zvana saņēmējs atbild.
Visiem Eiropas mobilo sakaru operatoriem ir pienākums nodrošināt alternatīvajiem viesabonēšanas pakalpojumu sniedzējiem iespēju sniegt tā klientiem viesabonēšanas pakalpojumus pēc atbilstoša pieprasījuma saņemšanas no alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja. Saņemot alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja pieprasījumu, Tele2 nodrošinās saviem klientiem iespēju piekļūt alternatīvā viesabonēšanas pakalpojuma sniedzēja ES regulētiem balss, īsziņu un datu viesabonēšanas pakalpojumiem.
Tele2 klienti varēs (izmantojot savu esošo Tele2 SIM karti) izvēlēties alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja viesabonēšanas piedāvājumu, kas nodrošina viesabonēšanas pakalpojumus ES/EEZ valstīs.
Tele2 saviem klientiem saglabā iespēju ērti izmantot viesabonēšanas pakalpojumus gan ES/EEZ valstīs, gan citās pasaules valstīs esošā līguma ietvaros.
AVP pakalpojumu pieejamība
Alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzējam, kas vēlas piedāvāt savus viesabonēšanas pakalpojumus Tele2 klientiem (tai skaitā Zelta Zivtiņa lietotājiem), ir pirms tam jānoslēdz alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja vairumtirdzniecības līgums ar Tele2 (iekšzemes pakalpojumu sniedzēju (ISP)). Pieejamos alternatīvos viesabonēšanas pakalpojuma sniedzējus skatīt šeit.
Ja alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja līgums ar Tele2 tiek pārtraukts, klienta līgums ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju arī tiek izbeigts.
Norēķini ar pakalpojumu sniedzējiem
Alternatīvā viesabonēšanas pakalpojuma sniedzēja maiņa ir bezmaksas, tāpat arī pāreja no viena alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja pie cita, vai atpakaļ pie Tele2.
Klientam, kurš noslēdz viesabonēšanas līgumu ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju, rēķinu par visiem regulētajiem pakalpojumiem (starptautiskajiem viesabonēšanas sakariem ES/EEZ robežās) nodrošina tieši alternatīvais viesabonēšanas pakalpojumu sniedzējs.
Neatkarīgi no līguma ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju rēķinu klientam par nacionālajiem un starptautiskajiem sakariem un par ES neregulētajiem viesabonēšanas pakalpojumiem (starptautiskajiem viesabonēšanas sakariem ārpus ES/EEZ, pakalpojumiem ar pievienotu vērtību, tādiem kā, piem., paaugstinātas maksas zvaniem) nodrošina Tele2, ja vien līgumā ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju nav ietverti konkrēti noteikumi attiecībā uz ES neregulētajiem viesabonēšanas pakalpojumiem.
Kā lietot?
Mobilo sakaru operatora nomaiņa Latvija
Ja klients nomaina savu vietējo mobilo sakaru operatoru, tas var ietekmēt klienta līgumu ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju par šajā līgumā paredzēto piekļuvi pakalpojumiem.
Klientu atbildība
Noslēgt un izbeigt līgumattiecības ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju.
Identificēt un sazināties ar izvēlētā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja klientu servisu, lai uzdotu jautājumus saistībā ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja nodrošinātajiem konkrētajiem pakalpojumiem.
Izvērtēt finanšu nosacījumus un pakalpojuma pieejamības riskus, pirms alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja izvēles. Klients ir personīgi atbildīgs par izdevumiem vai zaudējumiem, kas var rasties alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja pakalpojumu lietošanas laikā.
Sākot no 2014. gada 1. jūlija1, Tele22 klientiem tiek nodrošināta nepastarpināta piekļuve datu viesabonēšanas pakalpojumiem izvēlētajā viesabonēšanas mobilo sakaru operatora tīklā ES/EEZ valstī.
Tele2 klienti varēs (izmantojot savu esošo Tele2 SIM karti) izvēlēties cita vietējā mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēja nepastarpinātu piekļuvi datu pakalpojumam ES/EEZ valstīs ārpus Latvijas.
VNDPV pakalpojumu pieejamība
Tele2 klienti var izmantot nepastarpinātas piekļuves datu pakalpojumus tikai tādu viesabonēšanas operatoru tīklā, ar kuriem Tele2 ir noslēgts sadarbības līgums par viesabonēšanas pakalpojumiem. Pieejamo viesabonēšanas operatoru sarakstu skatīt šeit.
Ja viesabonēšanas līgums starp Tele2 un viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju tiek izbeigts, vietējās nepastarpinātās datu pakalpojumu piekļuves sniegšana klientam tiek pārtraukta.
Norēķini ar pakalpojumu sniedzēju
Vietējās nepastarpinātās datu piekļuves pakalpojumu sniedzēju maiņa ir bezmaksas.
Rēķinu klientam par vietējās nepastarpinātās datu piekļuves pakalpojumiem nodrošina viesabonēšanas operators, kura tīklā šie pakalpojumi ir izmantoti.
Rēķinu klientam par citiem izmantotajiem pakalpojumiem viesabonēšanā nodrošina Tele2 vai alternatīvais viesabonēšanas pakalpojumu sniedzējs, ja tāds ir ticis aktivizēts.
Kā lietot?
Mobilo sakaru operatora nomaiņa Latvija
Ja klients nomaina savu vietējo mobilo sakaru operatoru, tas var ietekmēt klienta līgumu ar vietējās nepastarpinātās datu piekļuves pakalpojuma sniedzēju par šajā līgumā paredzēto pieeju pakalpojumiem.
Klientu atbildība
Noslēgt un izbeigt līgumattiecības ar vietējās nepastarpinātās datu piekļuves pakalpojuma sniedzēju.
Identificēt un sazināties ar izvēlētā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja klientu servisu, lai uzdotu jautājumus saistībā ar vietējās nepastarpinātās datu piekļuves pakalpojuma sniedzēju nodrošinātajiem konkrētajiem pakalpojumiem.
Izvērtēt finanšu nosacījumus un pakalpojuma pieejamības riskus pirms vietējās nepastarpinātās datu piekļuves pakalpojuma sniedzēja izvēles. Klients ir personīgi atbildīgs par izdevumiem vai zaudējumiem, kas var rasties alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja pakalpojumu lietošanas laikā.
Šis pienākums attiecas uz visiem iekšzemes telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējiem, kas sniedz viesabonēšanas pakalpojumus.
[1]Saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2012. gada 13. jūnija Regulas (ES) Nr. 531/2012 4. un 5. pantu.
[2]Šis pienākums attiecas uz visiem iekšzemes telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējiem, kas sniedz viesabonēšanas pakalpojumus.