Nāc, kur izdevīgāk Chevron up Chevron down
Iesūti savu numuru un saņem labāko piedāvājumu!
Inactive radio Active radio
Apliecinu, ka esmu iepazinies ar Privātuma politiku un vēlos, lai Tele2 ar mani sazinās, zvanot uz numuru, kuru norādīju. Lai noslēgtu līgumu, Tev jābūt PILNGADĪGAM un šī numura īpašniekam.
Just must
iPhone 15 Plus silikona vāciņš

Šis modelis šobrīd pieejams tikai ar saņemšanu Tele2 centrā

Pieejams Tele2 centros.

Visas cenas ir norādītas ar PVN.

Krāsas:
Visi aksesuāri

Pirkumu varēsi saņemt šajos Tele2 centros:

Rīga, t/c Spice

Lielirbes iela 29

Darbadienas: 10:00-21:00

Sestdienas: 10:00-21:00

Svētdienas: 10:00-21:00

Just must
iPhone 15 Plus silikona vāciņš

Šis modelis šobrīd pieejams tikai ar saņemšanu Tele2 centrā

Pieejams Tele2 centros.

Visas cenas ir norādītas ar PVN.

Krāsas:
Gatavs pirkumam
Just must iPhone 15 Plus silikona vāciņš

Saistītās preces

Līgumi un noteikumi

Vispārīgie abonēšanas līguma noteikumi
Elektronisko sakaru ierīces pirkuma līgums
Tele2 e-veikala noteikumi
Pakalpojumu labticīgas lietošanas noteikumi
Tele2 viesabonēšanas pakalpojumu ES/EEZ valstīs godīgas izmantošanas noteikumi
Tele2 pakalpojumu un preču piegādes un atgriešanas noteikumi
Vispārīgie abonēšanas līguma noteikumi
Elektronisko sakaru ierīces pirkuma līgums
Tele2 e-veikala noteikumi
Pakalpojumu labticīgas lietošanas noteikumi
Tele2 viesabonēšanas pakalpojumu ES/EEZ valstīs godīgas izmantošanas noteikumi
Tele2 pakalpojumu un preču piegādes un atgriešanas noteikumi
1. Līguma priekšmets
2. Pakalpojumu pieslēgšana
3. Tarifi un norēķini
4. Rēķins
5. Abonenta tiesības un pienākumi
6. Tele2 tiesības un pienākumi
7. Līguma darbības izbeigšana
8. Līguma neievērošanas sekas
9. Pakalpojumu kvalitāte
10. Citi noteikumi
1. Līguma priekšmets
2. Preces cena un norēķinu kārtība
3. Tele2 tiesības un pienākumi
4. Abonenta tiesības un pienākumi
5. Līguma darbības izbeigšana
6. Citi noteikumi
1. Vispārējie noteikumi
2. Pasūtījuma līgumiskās saistības un pasūtījuma cena
3. Pasūtījuma veikšana, apmaksa un saņemšana
4. Preču kvalitāte, garantijas saistības un pretenziju iesniegšanas kārtība
1. Pasūtījuma piegāde ar kurjeru
1.1. Maksa par piegādi
1.2. Piegādes laiki
2. Pasūtījuma saņemšana pakomātā
3. Preces atdošana
1. Līguma priekšmets
1.1. Tele2 sniedz, un Abonents lieto elektronisko sakaru pakalpojumus Tele2 un citu elektronisko sakaru komersantu elektronisko sakaru tīklos, kā arī citus pakalpojumus saskaņā ar līgumu (turpmāk tekstā – Pakalpojumi).

1.2. Līgums nosaka Tele2 Pakalpojumu sniegšanas un lietošanas kārtību, un tas attiecas uz visiem Pakalpojumiem, par kuriem vienojas Tele2 un Abonents.

1.3. Tele2 nodrošina zīmolu “Tele2” un “Zelta Zivtiņa” elektronisko sakaru pakalpojumus, un šī līguma izpratnē un komunikācijas ar klientu procesā ar terminu “Zelta Zivtiņas elektroniskais sakaru tīkls” saprotams Tele2 elektronisko sakaru tīkls un uz to ir attiecināmi visi tiesību aktos ietvertie un uz Tele2 elektronisko sakaru tīklu attiecināmie noteikumi un prasības.

2. Pakalpojumu pieslēgšana
2.1. Tele2 pieslēdz Pakalpojumus pēc līguma noslēgšanas, ievērojot Pakalpojumu pieslēgšanas tehnoloģisko kapacitāti un citus faktorus. Tele2 Abonentam sniedz konsultācijas un atbalstu Pakalpojumu pieslēgšanā un lietošanā.

2.2. Informāciju par Pakalpojumiem, to lietošanas kārtību izvieto redzamā vietā Tele2 centros, attiecīgajā pašapkalpošanās portālā Mans Tele2 vai Mana ZZ, nosūta Abonentam informatīvu īsziņu, ietver ikmēneša rēķinā, publicē mājaslapās www.tele2.lv un www.zeltazivtina.lv, kā arī šī informācija ir pieejama Abonentam, zvanot attiecīgi uz Tele2 vai Zelta Zivtiņas informatīvajiem tālruņiem.

2.3. Piesakot numura saglabāšanu pakalpojumu:

2.3.1. Abonents uzdod Tele2 iesniegt pieprasījumu Donora tīkla operatoram par Numura saglabāšanas pakalpojumu;

2.3.2. Abonents pilnvaro Tele2 veikt visas nepieciešamās darbības, lai pārvietotu saglabājamo numuru uz Tele2 elektronisko sakaru tīklu, tajā skaitā izbeigt līgumattiecības ar Donora tīkla operatoru;

2.3.3. Abonents apliecina, ka ar Numura saglabāšanas noteikumiem ir iepazinies;

2.3.4. Abonents ir informēts un piekrīt, ka līguma ar Donora operatoru izbeigšana neatbrīvo no pienākuma veikt samaksu donora tīkla operatoram par saņemtajiem pakalpojumiem;

2.3.5. Tele2 pieslēgumu izveido ne vēlāk kā otrajā darba dienā pēc apstiprinājuma saņemšanas no Donora tīkla operatora;

2.3.6. Tele2 izsniedz vai nosūta Abonentam SIM karti, kura nodrošina Tele2 elektronisko sakaru pakalpojumu izmantošanu. Tele2 nav atbildīgs par nenodrošinātu numura saglabāšanas pakalpojumu, ja tam par iemeslu ir Donora tīkla operatora prettiesiska darbība vai bezdarbība.

2.4. Līguma noformēšanas vai grozījumu veikšanas brīdī Abonents norāda Līguma paroli, kas ir burtu un/vai ciparu kombinācija.

2.4.1. Līguma parole tiek izmantota Abonenta identificēšanai, ja Abonents vēlas attālināti veikt izmaiņas kādam no saviem pieslēguma numuriem, pieslēgt jaunus pakalpojumus vai iegādāties preces, zvanot uz Tele2 informatīvo dienestu 1600, rakstot elektronisku ziņu uz tele2@tele2.lv, mājaslapās www.tele2.lv un www.zeltazivtina.lv, vai pašapkalpošanās portālos Mans Tele2 un Mana ZZ.

2.4.2. Abonents Līguma paroli var izmainīt pašapkalpošanās portālā Mans Tele2 vai Mana ZZ.

2.5. Būtiskākie noteikumi par Abonenta izvēlēto Pakalpojumu, tā cenu, kvalitāti un termiņu ir norādīti Līguma kopsavilkumā, turpmāk – Kopsavilkums, kas iekļauti Pakalpojuma aprakstā mājaslapās www.tele2.lv vai www.zeltazivtina.lv vai saņemami Tele2 centros. Kopsavilkums ir Līguma neatņemama sastāvdaļa.

2.6. Līgums ir noslēgts uz nenoteiktu laiku, ja vien puses nav vienojušās citādi.

3. Tarifi un norēķini
3.1. Maksu par Pakalpojumiem un Pakalpojumu tarifus, abonēšanas maksu, norēķinu kārtību un kredītlimita apjomu nosaka Tele2.

3.2. Tele2 var mainīt Līguma noteikumus (t.sk., Kopsavilkumā iekļauto informāciju, tarifus, tarifu plānos iekļautos pakalpojumus un citus noteikumus). Par izmaiņām Tele2 informē Abonentu 30 (trīsdesmit) kalendārās dienas iepriekš Līgumā noteiktajā kārtībā. Ja Abonents nepiekrīt Tele2 vienpusēji veiktajām Līguma izmaiņām, Abonentam ir tiesības līdz Līguma grozījumu spēkā stāšanās dienai iesniegt rakstisku iesniegumu par Līguma izbeigšanu, nemaksājot līgumsodu un neveicot 5.13. punktā noteikto saistību izpildi.

3.3. Ja Abonents maksājumu nav veicis rēķinā norādītajā apjomā un termiņā, Tele2 ir tiesības veikt brīdinājuma procedūru, ierobežojot Pakalpojumu sniegšanu līdz pilnīgai Pakalpojuma pārtraukšanai.

3.4. Tele2 Pakalpojumu sniegšanu atjauno, ja Abonents samaksājis par saņemtajiem Pakalpojumiem pilnā apmērā.

3.5. Ja Abonents rēķinu nav saņēmis, tas neatbrīvo Abonentu no rēķina savlaicīgas samaksas pienākuma. Informāciju par maksājumiem var saņemt, izmantojot 2.2. punktā noteiktos veidus.

3.6. Ja Abonents kavē rēķinā iekļauto maksājumu samaksas termiņu, tad Tele2 ir tiesības piemērot līgumsodu 0,5 % apmērā no kavētās maksājumu summas (turpmāk saukts arī “Kavēta rēķina maksa") par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10 % no pamatparāda (kavētā maksājuma summas).

3.7. Kredītlimita noteikumi:

3.7.1. Ja Abonents ir saņēmis Pakalpojumus apmērā, kas pārsniedz Tele2 noteikto kredītlimitu, Tele2 ir tiesības ierobežot Pakalpojumus, un Abonentam ir pienākums veikt drošības naudas iemaksu.

3.7.2. Ja Abonents drošības naudas iemaksu neveic, tad Pakalpojumu sniegšana Abonentam var tikt pārtraukta. Abonentam ir pienākums patstāvīgi kontrolēt saņemto Pakalpojumu apjomu un izmaksas.

4. Rēķins
4.1. Tele2 sagatavo Abonentam vienu normatīvo aktu prasībām atbilstošu rēķinu, neatkarīgi no piešķirto pieslēgumu skaita. Rēķins par Tele2 Pakalpojumu apmaksu Abonentam ir pieejams ne retāk kā reizi mēnesī Abonenta norādītajā rēķina piegādes adresē. Abonentam ir iespēja izvēlēties saņemt bez maksas detalizētu rēķinu.

4.2. Abonentam rēķins jāapmaksā rēķinā norādītajā termiņā.

4.3. Ja Abonents piekrīt rēķinu saņemt elektroniskā veidā, tad Abonents atsakās no rēķina piegādes pa pastu un Abonentam nav jāsedz rēķina piegādes izdevumi.

4.4. Maksa par Abonenta saņemtajiem viesabonēšanas pakalpojumiem tiek iekļauta nākamā mēneša rēķinā pēc viesabonēšanas elektronisko sakaru pakalpojuma sniedzēja – ārvalstu operatora rēķina saņemšanas Tele2.

4.5. Abonenta rēķinā tiek iekļauta maksa par trešo pušu sniegtajiem pakalpojumiem.

4.6. Abonents piekrīt, ka Tele2 veic norēķinu par trešo pušu Abonentam sniegtajiem pakalpojumiem.

5. Abonenta tiesības un pienākumi
5.1. Abonents izmanto Tele2 Pakalpojumus, ievērojot šos Abonēšanas noteikumus, Līgumu un Latvijas Republikā spēkā esošos tiesību aktus.

5.2. Abonents nedrīkst saistības, kas izriet no Līguma, pilnīgi vai daļēji nodot citām personām.

5.3. Abonentam ir pienākums veikt norēķinu par Līguma ietvaros saņemtajiem pakalpojumiem, neatkarīgi no tā, vai Pakalpojumu izmantojis Abonents vai trešā persona.

5.4. Abonentam vienas nedēļas laikā rakstveidā vai, ierodoties personīgi Tele2 centrā, jāinformē Tele2, ja tiek mainīti Līgumā norādītie Abonenta dati vai rekvizīti. Abonenta pienākums ir pārliecināties par savu personas datu pareizību un, nepieciešamības gadījumā, vērsties pie Tele2, lai tos aktualizētu vai labotu. Tele2 neuzņemas atbildību par sekām, kas radušās Abonentam vai trešajām personām, ja Abonents sniedzis nepareizus vai neaktuālus personas datus.

5.5. Abonents patstāvīgi slēdz un izbeidz darījumus par trešo pušu piedāvāto pakalpojumu saņemšanu (piemēram, paaugstinātas maksas satura piegādātāju pakalpojumi), kā arī veic norēķinus par trešo pušu sniegtajiem pakalpojumiem, kas tiek iekļauti Abonenta rēķinā, izmantojot Tele2 uzskaites sistēmu. Abonenta SIM kartes bloķēšana nepārtrauc Abonenta ar trešajām pusēm noslēgto darījumu spēkā esamību un Abonentam ir pienākums patstāvīgi iepazīties ar pakalpojumu lietošanas noteikumiem un bez Tele2 starpniecības veikt trešo pušu pakalpojumu pieslēgšanu vai atslēgšanu.

5.6. Abonentam 24 stundu laikā ir jāinformē Tele2 par SIM kartes zādzību vai pazaudēšanu. Līdz brīdim, kamēr netiks saņemta atbilstoša informācija, maksa tiek aprēķināta par sniegtajiem Pakalpojumiem to faktiskajā apmērā.

5.7. Abonentam ir tiesības iesniegt pretenziju par Tele2 rēķinu pamatotību 30 (trīsdesmit) dienu laikā no rēķina izrakstīšanas brīža. Pretenzijas iesniegšana neatbrīvo Abonentu no rēķina pilnīgas un savlaicīgas apmaksas. Ja Abonenta pretenzija tiek atzīta par pamatotu, Abonenta nepamatoti samaksātā summa tiek izmantota nākamā rēķina attiecīgās daļas apmaksai.

5.8. Ja Abonents lieto Tele2 dotētu vai uz nomaksu iegādātu elektronisko sakaru ierīci, tad gadījumā, ja Abonents kavē Līgumā noteikto maksājumu saistību izpildi vairāk nekā 2 mēnešus, Tele2 ir tiesības noslēgt attiecīgās sakaru ierīces IMEI kodu, iepriekš nosūtot rakstveida brīdinājumu.

5.9. Lai atjaunotu sakaru ierīces IMEI koda darbību, Abonentam ir jāveic pilna parāda apmaksa un jāiesniedz Tele2 rakstveida iesniegums.

5.10. Abonentam ir pienākums iepazīties ar Pakalpojumu lietošanas noteikumiem, tarifiem, abonēšanas maksu, norēķinu kārtību, pakalpojumu labticīgas lietošanas noteikumiem, Tele2 viesabonēšanas pakalpojumu ES/EEZ valstīs godīgas izmantošanas noteikumiem un citu informāciju, kas Abonentam pieejama 2.2. punktā noteiktajos veidos.

5.11. Pirms trešo pušu pakalpojumu izmantošanas uzsākšanas Abonents apņemas iepazīties ar pakalpojuma sniedzēja interneta vietnē publicētajiem pakalpojuma lietošanas noteikumiem.

5.12. Abonents apliecina, ka, šo Līgumu slēdzot, sniegtie dati ir patiesi, pareizi un aktuāli.

5.13. Ja Abonents ir izvēlējies izmantot tādu speciālo piedāvājumu, kas paredz atlaides atmaksu gadījumā, ja Abonents pārtrauc speciālā piedāvājuma izmantošanu pirms noteiktā termiņa (pārtraucot Abonēšanas līgumu, mainot tarifu plānu vai citā veidā, t.sk. 7.2. punktos norādītajos gadījumos), tad Abonentam ir pienākums samaksāt Tele2 tam noteikto atlaižu kopsummu par periodu no speciālā piedāvājuma pirmstermiņa pārtraukšanas līdz attiecīgā speciālā piedāvājuma termiņa beigām.

5.14. Noslēdzot Līgumu, Abonentam pašapkalpošanās portāla Mans Tele2 tiek piešķirtas lietotāja tiesības veikt “Tele2 pašapkalpošanās portālu, lietotņu un mājaslapas lietošanas noteikumi” norādītās darbības. “Tele2 pašapkalpošanās portālu, lietotņu un mājaslapas lietošanas noteikumi” ir Līguma neatņemama sastāvdaļa.

6. Tele2 tiesības un pienākumi
6.1. Tele2 nodrošina elektronisko sakaru tīkla darbību un Pakalpojumu sniegšanu Abonentiem, ievērojot Līguma noteikumus un Latvijas Republikā spēkā esošos tiesību aktus.

6.2. Tele2 apņemas iespējami ātri novērst Pakalpojumu traucējumus. Tele2 neatbild par traucējumiem un nepilnībām elektroapgādes tīklos vai citos elektronisko sakaru tīklos Latvijā un ārvalstīs, ja tie notikuši nepārvaramas varas apstākļu dēļ.

6.3. Tele2 ir tiesības piešķirt Abonenta pieslēguma numuru citam Abonentam ne ātrāk kā 6 mēnešus pēc Līguma darbības izbeigšanas.

6.4. Tele2 ir tiesības mainīt elektronisko sakaru tīkla ģeogrāfiskā pārklājuma teritoriju. Ja Tele2 elektronisko sakaru tīkla pārklājuma teritorija samazinās, Tele2 informē Abonentu 30 (trīsdesmit) kalendārās dienas iepriekš.

6.5. Tele2 ir tiesības viena pieslēguma ietvaros atsevišķiem datu pārraides pakalpojumiem noteikt papildus maksu.

6.6. Tele2 ir tiesības Abonenta personas datus un informāciju par kavētajiem maksājumiem nodot trešajām personām ar mērķi veidot kredītvēstures datu bāzi, iekļaujot tajā Abonenta personas datus, veikt parāda piedziņu un/vai cedēt parādu, kā arī izmantot informāciju kredītvērtējumu veidošanai, ja Abonents savlaicīgi neveic maksājumus un Abonentam Pakalpojumu sniegšana tiek pārtraukta. Abonentam ir pienākums apmaksāt Tele2 izdevumus, kas saistīti ar juridiskajiem pakalpojumiem, tiesvedību un citiem zaudējumiem.

6.7. Ja Abonents neveic maksājumus un Abonentam Pakalpojumu sniegšana tiek pārtraukta, tad ir uzskatāms, ka Abonents ir izbeidzis Līgumu pirms Līguma termiņa beigām ar visām no tā izrietošajām sekām.

6.8. Abonents var iesniegt rakstveida pretenziju par kvalitātes kritēriju neizpildi Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajos termiņos. Tele2 sniedz atbildi uz Abonenta kā patērētāja iesniegto rakstveida pretenziju par Līguma noteikumiem neatbilstošu pakalpojumu vai preci Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Pārējos gadījumos Tele2 izskata un sniedz atbildi uz Abonenta pretenzijām 30 (trīsdesmit) dienu laikā no pretenzijas saņemšanas brīža.

6.9. Ja Abonents, slēdzot līgumu, ir sniedzis nepatiesas Līgumā iekļaujamās ziņas, un šāda nepatiesu ziņu sniegšana ir izraisījusi Tele2 zaudējumus, tad uzskatāms, ka Abonents, parakstot šo Līgumu, ir pilnvarojis Tele2 iepriekšminētos zaudējumus ieturēt no Abonenta iemaksātās drošības naudas vai iekļaut kārtējā rēķinā.

6.9.1. Lai piešķirtu pieslēgumu, Tele2 ir tiesības prasīt Abonentam drošības naudu.

6.10. Tele2 nodrošina Abonentam iespēju izsaukt operatīvos dienestus.

6.11. Tele2 nodrošina elektronisko sakaru pakalpojumu ārkārtas situācijās ar Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestu, Valsts policiju, Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestu, gāzes avārijas dienestu, Jūras meklēšanas un glābšanas dienestu, numura „112” dienestu un valsts pārvaldes iestādēm.

6.12. Ja Abonenta izmantotais elektronisko sakaru pakalpojumu apjoms ir sasniedzis maksas ierobežojumu, pēc kura tiek pārtraukta elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšana, Tele2 nosūta Abonentam īsziņu par pakalpojuma sniegšanas pārtraukšanu.

6.13. Ja Abonenta izmantotais elektronisko sakaru pakalpojumu apjoms viesabonēšanā ir sasniedzis maksas ierobežojumu, pēc kura atbilstoši normatīvajiem aktiem un Tele2 nosacījumiem tiek pārtraukta elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšana, Tele2 nosūta Abonentam īsziņu par pakalpojumu sniegšanas pārtraukšanu.

6.14. Ja Abonentam ir ierobežoti elektronisko sakaru pakalpojumi šo noteikumu 6.12. un 6.13. punktos minētajos gadījumos, tad tie tiek atjaunoti, ievērojot mājaslapās www.tele2.lv un www.zeltazivtina.lv noteikto kārtību.

7. Līguma darbības izbeigšana
7.1. Abonents var izbeigt Līgumu, zvanot pa tālruni 29560600 (maksa par zvanu – saskaņā ar tarifu plāna nosacījumiem), nosaucot tālruņa numuru un Līgumā norādīto paroli vai, iesniedzot rakstveida iesniegumu Tele2 un veicot pilnu norēķinu par saņemtajiem Pakalpojumiem.

7.2. Tele2 ir tiesības nekavējoties izbeigt Līgumu šādos gadījumos:

7.2.1. ja Abonents izmanto savu pieslēgumu, lai sniegtu pakalpojumus vai pārraidītu signālus citām personām par atlīdzību bez Tele2 rakstiskas piekrišanas;

7.2.2. ja Abonents pretlikumīgi izmanto elektronisko sakaru ierīces sakaru plūsmas novirzīšanai Tele2 tīklā vai uz citiem elektronisko sakaru tīklu operatoriem, radot traucējumus Tele2 elektronisko sakaru tīklam, to abonentiem vai citam operatoram, to klientiem;

7.2.3. ja Abonentam Pakalpojumu sniegšana ir pārtraukta kavētu maksājumu dēļ un, neskatoties uz brīdinājumiem, maksājumi nav veikti noteiktajos termiņos;

7.2.4. ja ir konstatēts, ka pieslēgums izmantots komercdarbības veikšanai elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanas jomā;

7.2.5. ja Abonents pieslēgumu izmanto pretrunā Tele2 elektronisko sakaru pakalpojumu labticīgas izmantošanas noteikumiem, kas publicēti (www.tele2.lv);

7.2.6. ja ir konstatēts, ka pieslēgums izmantots, lai apzināti traucētu elektronisko sakaru tīklu darbību, veiktu prettiesiskus trešo personu aizskārumus, vai citu prettiesisku darbību veikšanai;

7.2.7. ja Abonents ir atzīts par maksātnespējīgu vai uzsākts likvidācijas process.

7.3. Pēc Līguma darbības izbeigšanas Abonents veic gala norēķinu kārtējā rēķinā.

7.4. Līgums par pieslēgumu ar Numura saglabāšanas pakalpojumu ir uzskatāms par izbeigtu, ja Donoroperators noraida Tele2 iesniegto numura pārvietošanas pieprasījumu atbilstoši šā Līguma 2.3. punkta noteikumiem.

8. Līguma neievērošanas sekas
8.1. Ja kāda no pusēm neievēro Līgumā ietvertās saistības, otra puse var izbeigt Līgumu tā noteikumos paredzētajā kārtībā.

8.2. Jebkurš strīds, domstarpības vai prasības, kas izriet no šī Līguma, skar to vai tā pārkāpšanu, izbeigšanu vai spēkā neesamību, tiek risināts sarunu veidā. Ja vienošanās netiek panākta, tad strīds tiks izšķirts Latvijas Republikas tiesu iestādēs.

9. Pakalpojumu kvalitāte
9.1. Tele2 sniedz Pakalpojumus un nodrošina Pakalpojumu kvalitāti Tele2 elektronisko sakaru tīkla darbības zonā, ievērojot ierobežojumus, kas var rasties atbilstoši attiecīgās pakalpojuma izmantošanas vietas īpašajiem apstākļiem.

9.2. Tele2 neuzņemas atbildību par sniegto Pakalpojumu kvalitāti un zaudējumiem, kas radušies Abonentam, ja Abonents lieto bojātas elektronisko sakaru ierīces, kurām nav novērtēta un deklarēta atbilstība noteiktām prasībām.

9.3. Tele2 nodrošina Pakalpojumu kvalitāti, atbilstoši mājaslapās www.tele2.lv un www.zeltazivtina.lv sadaļā “Līgumi un noteikumi” norādītajām kvalitātes parametru deklarētajām vērtībām. Ja Tele2 nesniedz Pakalpojumus atbilstoši norādītajām kvalitātes parametru deklarētajām vērtībām, Abonentam ir tiesības atkāpties no noslēgtā Līguma, nemaksājot līgumsodu un neveicot 5.13. punktā noteikto saistību izpildi.

9.4. Lai nodrošinātu elektronisko sakaru pakalpojuma kvalitāti, Tele2 ir tiesības atsevišķos gadījumos samazināt datu pārraides ātrumu.

9.5. Ja Tele2 vainas dēļ nav iespējams izmantot pakalpojumus vai tie netiek nodrošināti kvalitātē, kāda ir publiskota 2.2. punktā uzskaitītajos veidos, Tele2 var izvērtēt konkrētos apstākļus un lemt par abonēšanas un minimālās mēneša maksas pārrēķinu par laika periodu, kad nebija iespēja saņemt Tele2 tīkla pakalpojumu vai tīkla pakalpojumi netika sniegti noteiktajā kvalitātē.

10. Citi noteikumi
10.1. Nepārvaramas varas apstākļu dēļ Pakalpojumu sniegšana var tikt pārtraukta uz laiku līdz Nepārvaramas varas apstākļu darbības beigām. Tele2 neatbild par Līguma saistību neizpildi vai nepienācīgu izpildi, ja tās cēlonis ir nepārvarama vara. Par nepārvaramas varas apstākļiem šī Līguma izpratnē ir uzskatāmi apstākļi, kas ir ārpus Tele2 kontroles un traucē Tele2 pildīt saistības, piemēram, dabas katastrofas, trešo personu prettiesiska rīcība, elektroapgādes traucējumi, eksplozijas un ugunsgrēki, streiki, traucējumi citos elektronisko sakaru tīklos, valsts un pašvaldību iestāžu noteiktie aizliegumi, ierobežojumi un cita rīcība.

10.2. Abonents apliecina, ka viņš ir novērtējis Pakalpojuma derīgumu un atbilstību, un viņam ir pieejama visa nepieciešamā informācija par Pakalpojuma saturu, kvalitāti, norēķinu kārtību un Līguma izpildi un atbildību.

10.3. Abonents uzņemas materiālo atbildību par tās personas rīcību, kam ir nodevis lietošanā savu pieslēguma numuru un/vai darījis zināmu Līgumā norādīto paroli.

10.4. Parakstot šo Līgumu, Abonents ir informēts, ka Tele2 veiks viņa personas datu apstrādi nolūkā noformēt šo līgumu un sniegt Pakalpojumus, kā arī citu mērķu sasniegšanai, kā detalizēti aprakstīts “Tele2 Privātuma politikā”, kas ir Līguma neatņemama sastāvdaļa. Personas datu apstrādi Tele2 veic saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas (ES) 2016/679 prasībām. “Tele2 Privātuma politika” ir pieejama drukātā veidā Tele2 klientu apkalpošanas centros un elektroniski mājaslapās www.tele2.lv un www.zeltazivtina.lv. Parakstot šo Līgumu, Abonents apliecina, ka ir iepazinies ar “Tele2 Privātuma politikā” sniegto informāciju. Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Tele2”, reģistrācijas numurs LV40003272854, juridiskā adrese Dēļu Iela 5, Rīga, LV-1004, Latvija.

10.5. Līgums un tā pielikumi stājas spēkā ar tā parakstīšanas brīdi, vai brīdī, kad Tele2 ir saņēmis Abonenta apstiprinājumu, kas sniegts ar elektronisko sakaru līdzekļu starpniecību, un ir noslēgts uz nenoteiktu laiku. Ja Puses šo Līgumu un tā pielikumus noslēdz, izmantojot elektroniskos sakaru līdzekļus – autorizējoties ar pašapkalpošanās portāla Mans Tele2 identifikācijas līdzekļiem, internetbanku vai izmantojot citus elektroniskos sakaru līdzekļus, piemēram, veicot pakalpojuma pieteikumu telefoniski, tad Līgums un visi tā pielikumi ir saistoši Abonentam. Attālinātās tirdzniecības noteikumi, kas ir iekļauti mājaslapā www.tele2.lv, ir Līguma neatņemama sastāvdaļa.

Redakcija: 2023. gada 1. jūnijs.
1. Līguma priekšmets
1.1. Tele2 Abonentam pārdod un Abonents pērk elektronisko sakaru ierīci, turpmāk - Ierīce.

2. Preces cena un norēķinu kārtība
2.1. Abonents norēķinu par Ierīci veic Tele2 noteiktajā kārtībā.

2.2. Ja Abonents ir izvēlējies norēķinu par Ierīci veikt nomaksas veidā noteikta termiņa ietvaros, tad ikmēneša maksājumi par Ierīci tiek iekļauti Abonenta ikmēneša rēķinā par Tele2 sniegtajiem Pakalpojumiem. Ikmēneša maksājuma apjoms par Ierīci un norēķinu termiņš ir norādīts Līguma sadaļās „Ierīces apraksts”.

2.3. Rēķinu par Ierīces ikmēneša maksājumu un sniegtajiem Pakalpojumiem Tele2 nosūta Abonentam reizi mēnesī uz Abonenta norādīto rēķina saņemšanas vietu.

2.4. Gadījumā, ja Abonents rēķinu nav saņēmis parastajā laikā un kārtībā, tas nav attaisnojošs iemesls kavētiem vai neveiktiem maksājumiem. Informāciju par maksājumiem var saņemt, zvanot uz informatīvo tālruni vai Tele2 klientu apkalpošanas centros.

2.5. Ierīces nomaksas periodā Abonentam ir Ierīces lietojuma tiesības. Pēc Ierīces nomaksas perioda Abonents iegūst Ierīces īpašuma tiesības.

3. Tele2 tiesības un pienākumi
3.1. Ja Ierīce tiek nodota Abonentam Līguma parakstīšanas brīdī. Abonenta paraksts uz līguma apliecina Ierīces saņemšanu. Noslēdzot šo Līgumu izmantojot elektroniskos sakaru līdzekļus, Ierīce tiek uzskatīta par nodotu Abonentam ar tās piegādes brīdī.

3.2. Tele2 garantē Abonentam Ierīces atbilstību ražotāja garantijām un standartiem. Garantijas saistības neattiecas uz defektiem, kas radušies Ierīces nepareizas lietošanas un glabāšanas rezultātā, kā arī attiecībā uz vispārēju Ierīces nolietojumu tās ekspluatācijas laikā.

3.3. Ja Abonents lieto Tele2 dotētu vai norēķinu par ierīci veic nomaksas veidā un kavē Līgumā noteikto maksājumu saistību izpildi vairāk nekā 2 mēnešus, Tele2 ir tiesības bloķēt attiecīgās Ierīces IMEI kodu, iepriekš nosūtot par to rakstveida brīdinājumu.

4. Abonenta tiesības un pienākumi
4.1. Abonentam ir pienākums savlaicīgi veikt Līgumā noteiktos maksājumus, neatkarīgi no tā, vai to izmantojis Abonents vai cita persona, kurai Abonents to nodevis lietošanā.

4.2. Ja Abonents norēķinu par Ierīci veic nomaksas veidā, tad viņam nav tiesības izbeigt Līgumu pirms noteiktā samaksas termiņa beigām.

4.3. Ja Abonents ir iegādājies Tele2 dotētu Ierīci, tad viņam nav tiesību izbeigt Līgumu ar Tele2 pirms Līgumā noteiktā termiņa.

4.4. Ja Abonents ir pārkāpis Līguma 4.2. vai 4.3. punktos noteiktās saistības vai Līgums tiek izbeigts Līguma 5.1.1.-5.1.3. punktos minētajos gadījumos, tad Abonentam ir pienākums samaksāt Tele2 Ierīces kopējās vērtības atlikušo daļu.

4.5. Ja Abonents kavē rēķinā iekļauto maksājumu samaksas termiņu, tad Tele2 ir tiesības piemērot līgumsodu 0,5 % apmērā no kavētās maksājumu summas (turpmāk saukts arī “Kavēta rēķina maksa") par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10 % no pamatparāda (kavētā maksājuma summas).

5. Līguma darbības izbeigšana
5.1. Tele2 ir tiesības nekavējoties izbeigt Līgumu šādos gadījumos:

5.1.1. ja Abonentam Pakalpojumu sniegšana ir pārtraukta kavētu maksājumu dēļ un, neskatoties uz brīdinājumiem, maksājumi nav veikti noteiktajos termiņos;

5.1.2. ja Abonents ir atzīts par maksātnespējīgu vai uzsākts likvidācijas process;

5.1.3. ja pirms noteiktā termiņa tiek izbeigtas līgumsaistības par līguma sadaļā “Piezīmes” norādītā Tele2 pieslēguma numura izmantošanu (izņemot gadījumus, kad pieslēguma numurs, Pusēm vienojoties, aizstāts ar citu numuru).

5.2. Pēc Līguma darbības izbeigšanas Abonents veic pilnu gala norēķinu kārtējā rēķinā.

5.3. Pēc Līguma izbeigšanas visas Abonenta neizpildītās saistības paliek spēkā līdz to pilnīgai izpildei.

6. Citi noteikumi
6.1. Tele2 neatbild par Līguma saistību neizpildi vai nepienācīgu izpildi, ja tās cēlonis ir nepārvarama vara. Par nepārvaramas varas apstākļiem šī Līguma izpratnē ir uzskatāmi apstākļi, kas ir ārpus Tele2 kontroles un traucē Tele2 pildīt saistības, piemēram, dabas katastrofas, trešo personu prettiesiska rīcība, elektroapgādes traucējumi, eksplozijas un ugunsgrēki, streiki, traucējumi citos elektronisko sakaru tīklos, valsts un pašvaldību iestāžu noteiktie aizliegumi, ierobežojumi un cita rīcība.

6.2. Abonents apliecina, ka viņš pirms Līguma parakstīšanas ir novērtējis Ierīces derīgumu un atbilstību, un viņam ir pieejama visa nepieciešamā informācija par Ierīces kvalitāti, norēķinu kārtību un Līguma izpildi un atbildību.

6.3. Tele2 veic Klienta personas datu apstrādi, nolūkā noslēgt Līgumu un izpildīt ar to uzņemtās saistības. Personas datu apstrādi Tele2 veic saskaņā ar “Privātuma politiku”, kas ir neatņemama šī Līguma sastāvdaļa un ir iekļauta www.tele2.lv. Datu pārzinis ir SIA “Tele2”, reģistrācijas Nr. LV40003272854; juridiskā adrese Dēļu iela 5, LV-1004, Rīga, Latvija.

6.4. Līgums stājas spēkā ar tā parakstīšanas brīdi, vai brīdī, kad Tele2 ir saņēmis Abonenta apstiprinājumu, kas sniegts ar elektronisko sakaru līdzekļu starpniecību, un ir spēkā līdz visu Līgumā paredzēto maksājumu vai citu saistību izpildei.

Redakcija: 2020. gada 15. jūnijs.
1. Vispārējie noteikumi
1.1. Vietne – www.tele2.lv (tālāk tekstā- E-veikals) ir SIA “Tele2” (PVN reģ. Nr. LV40003272854, juridiskā adrese: Dēļu iela 5, LV-1004, Rīga, Latvija, tālrunis: +371 67060069, Fakss: +371 67060176, E-pasts: info@tele2.lv) uzturēta attālinātas iepirkšanās sistēma, kurā iespējams iepazīties ar SIA “Tele2” (turpmāk – Tele2) un Tele2 sadarbības partneru precēm un pakalpojumiem un veikt to pasūtījumu.

1.2. Pirms persona (turpmāk – Klients) veic preču un/vai pakalpojumu pasūtījumu (turpmāk – Pasūtījums) E- veikalā, tai ir pienākums iepazīties ar šiem Tele2 E-veikala noteikumiem, Piegādes noteikumiem, Apmaksas drošības informāciju, kas tajā skaitā ietver informāciju par iespējamu drošības naudas iemaksu un Privātuma politiku. Ar Pasūtījuma veikšanas brīdi Klients apliecina, ka ir iepazinies ar iepriekš minētajiem noteikumiem un apņemas tos ievērot.

1.3. Klientam – patērētājam (fiziskai personai - kas iegādājas preci nolūkam, kas nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību) ir pienākums iepazīties ar Informāciju par atteikuma tiesību izmantošanu, šo tiesību izmantošanas nosacījumiem, termiņiem, sekām, iespējamām saistītajām izmaksām un Atteikuma veidlapas paraugu, kas viss kopā ir neatņemama šo noteikumu sastāvdaļa. Ar Pasūtījuma veikšanas brīdi, Klients apliecina, ka ar šiem noteikumiem ir iepazinies. Šī informācija Klientam pieejama šeit.

1.4. Tele2 rūpējas par Klienta iespējām ilgtermiņā pildīt saistības, tāpēc, ja informācija par Klienta kredītvēsturi ir negatīva vai tiek konstatēti citi apstākļi, kas pamatoti liek apšaubīt Klienta spēju ilgtermiņā pildīt saistības, Pasūtījums Klientam var tikt atteikts. Atteikuma iemesls var nebūt minēts.

2. Pasūtījuma līgumiskās saistības un pasūtījuma cena
2.1. Veicot Pasūtījumu E-veikalā par preces(-ču) iegādi, Klients no vienas puses un Tele2 no otras puses noslēdz distances līgumu, kā rezultāta Klients tiek apveltīts ar visām normatīvajos aktos noteiktajām tiesībām un pienākumiem, tajā skaita Klientam – patērētājam rodas tiesības atteikties no Pasūtījuma 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā, neminot atteikuma iemeslu.

2.2. Veicot Pasūtījumu, kas paredz jauna pakalpojumu pieslēgšanu (tajā skaitā, bet ne tikai jauna pieslēguma numura piešķiršanu, pāreju no cita elektronisko sakaru operatora), Klients no vienas puses un Tele2 no otras puses noslēdz Tele2 elektronisko sakaru pakalpojuma līgumu. Pirms pasūtījuma veikšanas Klientam ir pienākums iepazīties ar Tele2 pakalpojuma līguma noteikumiem. Pasūtījuma izdarīšanas brīdī, Klients apliecina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem un apņemas tos ievērot.

2.3. Klientam ir pienākums iepazīties ar izvēlētās preces un/vai pakalpojuma aprakstu. Pasūtījuma veikšanas brīdī, Klients apliecina, ka ar šo informāciju ir iepazinies un ka izvēlētā prece un/vai pakalpojums atbilst viņa izvirzītajām prasībām.

2.4. Klients ar Pasūtījuma veikšanas brīdi piekrīt izvēlētās preces un/vai pakalpojuma cenai, kas ir norādīta ieskaitot nodokļus.

2.5. Maksu par Pasūtījuma piegādi (ja tāda ir paredzēta) norāda atsevišķi no Pasūtījuma cenas.

3. Pasūtījuma veikšana, apmaksa un saņemšana
3.1. Ar pasūtījuma izdarīšanas brīdi, Klients apliecina, ka norādītie dati (personas kods, vārds un uzvārds, kontakttālrunis un citi pieprasītie dati), kas nepieciešami Pasūtījuma nodrošināšanai, ir patiesi un precīzi. Neprecīzu vai nepatiesu datu sniegšanas gadījumā Pasūtījums tiek atteikts.

3.2. Pasūtījuma noformēšanai Tele2 veic Klienta personas datu apstrādi. Datu apstrādes kārtība, mērķi un nolūki ir skaidroti “Privātuma politikā”. Datu pārzinis ir SIA “Tele2”, reģistrācijas Nr. LV40003272854; juridiskā adrese Dēļu iela 5, LV-1004, Rīga, Latvija.

3.3. Tele2 nenodrošina patstāvīgu informācijas glabāšanu E-veikala vidē, tāpēc Klientam ir pienākums patstāvīgi saglabāt ar Pasūtījumu saistīto dokumentāciju.

3.4. Samaksu par Pasūtījumu Klients veic vienā no piedāvātajiem maksājuma veidiem - apmaksa ar norēķinu karti vai apmaksa ar internetbankas starpniecību.

3.5. Pēc pasūtījuma izdarīšanas, Klientam tiek nosūtīts informatīvs e-pasts uz Klienta norādīto e-pasta adresi.

3.6. Tele2 pārstāvis 24 (divdesmit četru) stundu laikā no Pieteikuma saņemšanas brīža (darba dienā) sazinās ar Klientu, lai veiktu pasūtījuma apstiprināšanu, zvanot uz Pasūtījumā norādīto kontakttālruni. Zvana laikā tiek apstiprināta Pasūtījuma pieteikumā ievadītās informācijas pareizība, un tiek veikta vienošanās par Klientam ērtu piegādes laiku un vietu.

3.7. Pasūtījuma piegāde tiek nodrošināta visā Latvijas teritorijā 1-2 darba dienu laikā.

3.8. Pirms pasūtījuma piegādes ar Klientu sazinās kurjers, lai precizētu piegādes laiku un vietu.

3.9. Piegādes brīdī Klienta pienākums ir atrasties norunātajā vietā un laikā, uzrādot personas apliecinošu dokumentu un Pasūtījumā norādītos dokumentus. Citai personai, kas nav Pasūtījumā norādītā persona, nav iespējams pasūtījumu saņemt.

3.10. Ja Pasūtījuma piegādes brīdī Klients norunātajā vietā neatrodas un tāpēc piegādi neizdodas veikt, Pasūtījuma piegāde tiek veikta tad, kad ar Klientu tiek veikta jauna vienošanās par piegādes laiku un vietu. Par atkārtotu Pasūtījuma piegādi var tikt aprēķināta papildu maksa par piegādes izdevumiem.

3.11. Ja Pasūtījums paredz jauna pakalpojuma līguma noformēšanu, Klientam Pasūtījuma saņemšanas brīdī jāparaksta Tele2 pakalpojuma līgums, ar kura noteikumiem Klients var iepazīties šeit.

3.12. Saņemot Pasūtījumu, Klientam ir pienākums pārliecināties par Pasūtījuma saturu, kvalitāti un atbilstību.

3.13. Pasūtījuma saņemšanas brīdī, konstatējot iepakojuma bojājumu vai iepakojuma ārējas iedarbības sekas vai, ja Klientam ir aizdomas, ka prece iepakojumā var būt bojāta, Klientam ir tiesības atteikties no preces pieņemšanas. Tādā gadījumā Pasūtījums tiek atcelts, Klientam tiek atmaksāta no Klienta saņemtā nauda, vai, ar Klienta piekrišanu, bojātās preces vietā tiek piegādāta jauna tāda pati prece.

4. Preču kvalitāte, garantijas saistības un pretenziju iesniegšanas kārtība
4.1. Klients var iesniegt rakstveida pretenziju par Līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu vēršoties Tele2 Klientu apkalpošanas centros.

4.2. Tele2 sniedz atbildi uz Klienta – patērētāja iesniegto rakstisko pretenziju Līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Pārējos gadījumos Tele2 izskata un sniedz atbildi uz Klienta pretenziju 30 (trīsdesmit) dienu laikā no pretenziju saņemšanas brīža, ja vien attiecīgajā jautājumā nav nepieciešama papildus apstākļu noskaidrošana.

4.3. Pasūtījumā iegādātās preces garantijas termiņu nosaka ražotājs. Garantijas termiņš neietekmē normatīvajos aktos noteiktās Klienta tiesības.

4.4. Klientam ir tiesības iesniegt prasījumu par Pasūtījumā iegādātas preces iespējamu defektu, vēršoties pie Tele2. Tādā gadījumā prece tiks nosūtīta pārbaudei ražotāju sertificētā servisa centrā, lai konstatētu preces defekta veidu: ražotāja defekts vai defekts, kas radies pēc preces nodošanas Klientam.

4.5. Tele2 lemj par Klienta prasījuma apmierināšanu pēc ražotāja sertificēta servisa centra atbildes sniegšanas Tele2, pamatojoties uz servisa centra izdoto atzinumu. Garantija netiek piemērota un Klienta prasījums netiek apmierināts, ja tiek konstatēts, ka:

4.5.1. defekts radies preces dabiskās nolietošanās rezultātā vai, ja precei ir ierobežots lietošanas resurss, kas izriet no preces vai tās daļas lietošanas mērķiem;

4.5.2. Klients nav ievērojis preces ekspluatācijas noteikumus un/vai ražotāja instrukcijas noteikumus;

4.5.3. ir tikusi veikta nesankcionēta iejaukšanās preces programmnodrošinājumā un/vai iejaukšanās preces modifikācijās;

4.5.4. Klients nevar uzrādīt apliecinošus dokumentus par preces iegādes un garantijas talonu.

4.6. Visas domstarpības, kas saistītas ar Pasūtījuma izpildi un citiem ar Pasūtījumu saistītiem jautājumiem, risina sarunu ceļā. Ja vienošanos netiek panākta, tad strīds tiek izšķirts Latvijas Republikas tiesu iestādēs.

Redakcija: 2018.gada 2. oktobris.
Jūsu tiesības saņemt drošus un kvalitatīvus mobilo sakaru pakalpojumus ir mūsu prioritāte! Tādēļ ik dienu pārliecināmies, lai pakalpojumu godīgas izmantošanas prakse tiktu nodrošināta un veicināta. To darām rūpīgi uzraugot, lai atsevišķu lietotāju krāpnieciskas, negodīgas vai netipiskas rīcības dēļ Jums netiktu ierobežota mobilo sakaru pakalpojumu pieejamība un netiktu ietekmēta kvalitāte. Tāpat mēs rūpējamies, lai datu pārraides pakalpojums Jums būtu vienmēr pieejams un drošs.

Pakalpojumu godīgas izmantošanas pamatprincipi
Tele2 mobilo sakaru pakalpojumi (zvani, īsziņas, MMS, e-pasta vēstules un citi) ir paredzēti, lai nodrošinātu klientu savstarpējo saziņu. Tele2 mobilo sakaru tīklā nodrošinātos pakalpojumus nav paredzēts izmantot komercdarbības veikšanai vai citiem mērķiem, kas nav saistīti ar personu saziņas vajadzību nodrošināšanu vai var traucēt citiem klientiem saņemt kvalitatīvus elektronisko sakaru pakalpojumus.

Tele2 sakaru pakalpojumu prettiesiskas vai nelabticīgas izmantošanas pazīmes
Par prettiesisku vai nelabticīgu uzskatāma tāda mobilo sakaru pakalpojumu izmantošana, kas atbilst kādai no šādām pazīmēm:
pakalpojumi tiek izmantoti komercpaziņojumu izsūtīšanai vai citai komercdarbībai;
klientam lietošanā nodotais numurs tiek izmantots komercdarbības veikšanai vai citām numura lietošanas mērķim neatbilstošām aktivitātēm;
pakalpojumi tiek izmantoti saziņai neraksturīgu savienojumu veikšanai, piemēram, veikti vai saņemti vienveidīgi, atkārtoti, ilgstoši vai citādi netipiski savienojumi vai ziņojumi starp tehniskajām iekārtām vai lietotājiem;
pakalpojumi tiek izmantoti saziņai neraksturīgu savienojumu veikšanai, kā rezultātā rodas nelietderīga vai mākslīgi radīta noslodze un, iespējams, pazeminās sakaru kvalitāte;
tiek veikti savienojumi, kuru mērķis ir gūt papildu labumu no Tele2 vai cita mobilo sakaru operatora.

Darbības klientu interešu aizsardzībai konstatējot prettiesiskas vai nelabticīgas izmantošanas gadījumus
Ja konstatējam, ka sniegtie mobilo sakaru pakalpojumi tiek izmantoti prettiesiski vai nelabticīgi, mēs paturam tiesības veikt šādas darbības:
izteikt brīdinājumu un aicināt nekavējoties pārtraukt prettiesisku vai nelabticīgu mobilo sakaru pakalpojumu izmantošanu;
noteikt īslaicīgus ierobežojumus mobilo sakaru pakalpojumu saņemšanai;
ja brīdinājumā noteiktajā termiņā nav novērsta prettiesiska vai nelabticīga pakalpojumu izmantošana – pārtraukt mobilo sakaru pakalpojumu sniegšanu.

Drošs datu pārraides pakalpojums
Nolūkā nodrošināt pakalpojumu stabilu un netraucētu funkcionēšanu, kā arī, lai datu pārraides pakalpojums Jums būtu drošs, reģistrējot pazīmes par neraksturīgiem savienojumiem, nosūtīsim informatīvu paziņojumu, lai pasargātu Jūs no iespējams nevajadzīga datu apjoma patēriņa.

Redakcija: 2018.gada 2. oktobris.
1. Nolūkā novērst ļaunprātīgu vai neraksturīgu viesabonēšanas pakalpojumu izmantošanu Eiropas Savienībā un Eiropas Ekonomikas zonas valstīs (ES/EEZ), Tele2 klientiem ir pienākums ievērot šajos noteikumos ietvertās prasības.

2. Viesabonēšanas pakalpojumi ir lietojami periodiskiem ceļojumiem un nav izmantojami pastāvīgai lietošanai ārzemēs (skat. BEREC vadlīnijas par 2012. gada 13. jūnija Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas Nr. 531/2012 par viesabonēšanu publiskajos mobilo sakaru tīklos Savienībā un 2016. gada 15. decembra Komisijas Īstenošanas regulas Nr. 2016/2286 piemērošanu D daļas 17. - 39. punktu).

3. Par pazīmēm, kuras Abonēšanas līguma noslēgšanas vai Tarifu plānu izvēles brīdī var apliecināt fiziskās personas uzturēšanos vai noturīgas saites ar Latvijas Republikas teritoriju tiks uzskatītas šādas pazīmes:

3.1. ilglaicīga - pilna laika nodarbinātība Latvijas Republikas teritorijā, t.sk. pierobežu darbinieki;

3.2. noturīgas līgumattiecības, kuras pēc savas būtības ir līdzvērtīgas pašnodarbinātībai un paredz personas patstāvīgu uzturēšanos Latvijas Republikas teritorijā;

3.3. studijas pilna laika studiju programmā;

3.4. citos gadījumos, piemēram, norīkojumā esošie darbinieki vai pensionāri, ja to klātbūtni Latvijas Republikas teritorijā var uzskatīt par līdzvērtīgu iepriekš minētajām pazīmēm.

4. Par pierādījumiem, kas apstiprina fiziskās personas uzturēšanos Latvijas Republikas teritorijā vai arī citām noturīgām saitēm ar Latvijas Republiku Tele2 Abonēšanas līguma noslēgšanas vai Tarifu plāna izvēles brīdī tiks uzskatīti vismaz šādi dokumenti:

4.1. fiziskās personas apliecinājums par atbilstību prasībām;

4.2. jebkādi citi derīgi dokumenti, kuri apliecina, ka persona atbilst vismaz vienai pazīmei, lai atzītu, ka fiziskai personai ir noturīgas saites vai tā patstāvīgi uzturas Latvijas Republikas teritorijā;

4.3. informācija par dzīvesvietas adresi un/vai citi pierādījumi, kas apliecina, ka persona saņem pakalpojumus norādītajā adresē (piem., komunālo pakalpojumu rēķins);

4.4. darba devēja vai Izglītības iestādes izsniegta izziņa vai citi pierādījumi;

4.5. pierādījumi par darba devēja norīkojumu darba pienākumu izpildei Latvijas Republikas teritorijā;

4.6. citas valsts rezidentiem (pārrobežu darbiniekiem) papildus pierādījumi par nodarbinātību Latvijas Republikas teritorijā;

4.7. jebkuri citi pierādījumi, kas nav uzskaitīti šajos noteikumos un var tikt izmantoti, lai pierādītu personas patstāvīgu uzturēšanos vai noturīgas saites Latvijas Republikas teritorijā, piemēram, spēkā esošs nekustamā īpašuma īres līgums.

5. Juridiskām personām par pierādījumiem, kas Abonēšanas līguma noslēgšanas vai Tarifu plāna izvēles brīdī apliecina patstāvīgu uzturēšanos vai noturīgas saites Latvijas Republikas teritorijā tiks uzskatīti dokumentāli pierādījumi par reģistrāciju vai apliecinājums par juridiskās personas pamatdarbību Latvijas Republikā.

6. Ja Tele2 Abonēšanas līguma noslēgšanas vai Tarifu plāna izvēles brīdī, izmantojot tās rīcībā esošo informāciju nevarēs identificēt personas atbilstību kritērijiem, lai uzskatītu, ka persona pārsvarā uzturas vai arī tai ir noturīgas saites Latvijas Republikas teritorijā, klientam ir pienākums iesniegt Tele2 šo Noteikumu 4. un 5. punktā norādītos dokumentus pirms Abonēšanas līguma noslēgšanas, bet ne vēlāk kā 1 (vienas) dienas laikā pēc pieteikuma iesniegšanas par numura saglabāšanas pakalpojumu.

7. Atbilstoši Eiropas Komisijas 2016. gada 15. decembra īstenošanas Regulas Nr.2016/2286 noteikumu par godīgas izmantošanas politikas piemērošanu 4. panta un 5. panta trešajā punktā noteiktajam, lai nodrošinātu, ka pakalpojumi netiek izmantoti patstāvīgai lietošanai ārzemēs Tele2 ir tiesības piemērot godīgus, pamatotus un samērīgus kontroles mehānismus, lai novērtētu vai klienta patēriņš viesabonēšanā ES/EEZ valstīs nepārsniedz patēriņu Latvijas Republikas teritorijā un vai klienta pakalpojumu izmantošana viesabonēšanā ES/EEZ valstīs nepārsniedz pakalpojumu izmantošanu Latvijas Republikas teritorijā, neatkarīgi no tā vai Klients Abonēšanas līguma noslēgšanas vai Tarifu plāna izvēles brīdī ir vai nav iesniedzis Noteikumu 4. un 5. punktā minētos pierādījumus.

8. Ja Tele2, konstatēs faktu, ka klienta viesabonēšanā ES/EEZ valstīs izmantotais pakalpojumu apjoms vai termiņš pārsniedz Latvijas Republikas teritorijā izmantoto pakapojumu apjomu vai termiņu, atbilstoši 9. punktā norādītajām pazīmēm, Tele2 aprēķinās papildmaksu par regulētu mazumtirdzniecības viesabonēšanas pakalpojumu izmantošanu vairumtirdzniecības tarifu apjomā, iepriekš nosūtot klientam Noteikumu 11. punktā minēto brīdinājumu. Tele2 informāciju nosūtīs rakstiski uz klienta norādīto e-pastu vai īsziņas veidā.

9. Klienti viesabonēšanā bez papildus maksas varēs izmantot datu pārraides pakalpojumus apjomā, kas aprēķināts atbilstoši turpmāk norādītajiem principiem:

9.1. priekšapmaksas pieslēgumam viesabonēšanā bez papildus maksas pieejamais datu apjoms tiks aprēķināts, kredīta, kas pieejams sākot viesabonēšanas pakalpojumu izmantošanu, atlikumu izdalot ar attiecīgajā periodā spēkā esošo vairumtirdzniecības tarifa likmi*;

9.2. bez papildus maksas datu pārraides viesabonēšanā izmantošanas apjoms bezlimita tarifu plāniem ir aprēķināms, ņemot vērā faktisko mēneša abonēšanas maksu bez pievienotās vērtības nodokļa, izdalot to ar attiecīgajā periodā spēkā esošo vairumtirdzniecības tarifa likmi*, un reizinot ar 2;

9.3. bez papildus maksas datu pārraides viesabonēšanā izmantošanas apjoms tādiem tarifu plāniem, kur iekļautās vienības cena ir vienāda vai zemāka par regulēto vairumtirdzniecības tarifu ir aprēķināms, ņemot vērā faktisko mēneša abonēšanas maksu bez pievienotās vērtības nodokļa, izdalot to ar attiecīgajā periodā spēkā esošo vairumtirdzniecības tarifu likmi* un, reizinot ar 2. Uzsākot datu pārraides pakalpojuma izmantošanu viesabonēšanā jāņem vērā, ka izmantojamais datu patēriņš ir ierobežots atbilstoši attiecīgajam tarifu plānam noteiktajam datu apjomam. Datu apjomam viesabonēšanā, kas pārsniedz tarifu plānā noteikto datu apjomu līdz brīdim, kad izmantoto datu apjoms sasniedz viesabonēšanai bez papildus maksas izmantojamo datu limitu, maksa tiek aprēķināta identiski noteikumiem, kā turpinot lietot datu pārraides pakalpojumus pēc attiecīgā datu tarifu plāna limita pārsniegšanas Latvijā;

9.4. datu pārraides viesabonēšanā pakalpojumiem, kuru apjoms pārsniedz Noteikumu 9.1., 9.2. un 9.3. punktos noteikto bez papildus maksas izmantojamo datu apjomu, var tikt piemērota papildus maksa apjomā, kas nepārsniedz regulēto viesabonēšanas vairumtirdzniecības datu pārraides tarifu.

10 Nolūkā novērst pārmērīgu (neraksturīgu) balss savienojumu, īsziņu un datu pārraides pakalpojumu izmantošanu viesabonēšanā, var tikt noteikta papildmaksa, kumulatīvi konstatējot faktu par uzturēšanos pārsvarā ārpus Latvijas citās ES/EEZ valstīs (noturīgu saišu ar Latvijas Republiku trūkumu) pēdējo 123 dienu periodā un šādas pakalpojumu izmantošanas pazīmes:

10.1. balss savienojumu viesabonēšanā pakalpojumu izmantošana jebkurā pēdējo 123 dienu periodā pārsniedz pakalpojumu izmantošanu Latvijā;

10.2. SMS viesabonēšanā pakalpojumu izmantošana jebkurā pēdējo 123 dienu periodā pārsniedz pakalpojumu izmantošanu Latvijā;

10.3. datu pārraides viesabonēšanā pakalpojumu izmantošana jebkurā pēdējo 123 dienu periodā pārsniedz pakalpojumu izmantošanu Latvijā.

11. Ja atbilstoši šajos Noteikumos ietvertajām prasībām Tele2 ir konstatējusi pamatu piemērot papildmaksu, tad, Tele2 vismaz 14 dienas pirms papildmaksas piemērošanas uzsākšanas nosūtīs Klientam brīdinājumu īsziņas vai citā formā. Papildmaksa netiks piemērota, ja minēto 14. dienu laikā būs zudis 10. punktā noteiktais papildmaksas piemērošanas pamats.

12. Ja klienta viesabonēšanas pakalpojumu izmantošanā pēdējo 123 dienu periodā vairs nav konstatējamas Noteikumu 10. punktā minētās pazīmes, tad Tele2 nekavējoties pārtrauc piemērot papildmaksu, nosūtot klientam attiecīgu īsziņas paziņojumu.

13. Pakalpojumu izmantošana var tikt ierobežota vai pārtraukta Abonēšanas līgumā noteiktajos gadījumos un šādos apstākļos:

13.1. ja pieslēgums tiek izmantots tikai (galvenokārt) viesabonēšanā un papildus ir konstatējami ilglaicīgi periodi, kad pieslēgums nav izmantots,

13.2. persona īsā laika periodā ir izmantojusi vairākus pieslēgumus viesabonēšanā, kur lietošanas raksturs liecina par pieslēgumu izmantošanu mērķiem, kas nav raksturīgi parastai viesabonēšanas pakalpojumu izmantošanai.

14. Klients var iesniegt sūdzību Tele2 par papildmaksas piemērošanu 15 (piecpadsmit) dienu laikā pēc Tele2 šī noteikuma 11. punktā norādītā brīdinājuma nosūtīšanas. Tele2 izskata sūdzību un sniedz atbildi 15 (piecpadsmit) dienu laikā no pretenzijas saņemšanas brīža. Ja Klienta sūdzība tiks atzīta par pamatotu, papildmaksa netiks piemērota.

* "EIROPAS PARLAMENTA UN PADOMES REGULA (ES) 2022/612 (2022. gada 6. aprīlis) par viesabonēšanu publiskajos mobilo sakaru tīklos Savienībā" 11. pants

Redakcija: 2024. gada 1. janvāris
Preču un/vai pakalpojumu pasūtījuma (turpmāk – Pasūtījums) piegāde ar kurjera vai pakomāta starpniecību tiek nodrošināta visā Latvijas teritorijā 1 - 3 darba dienu laikā.
Saņemot Pasūtījumu, fiziskai personai, kas iegādājas preci vai pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību (turpmāk – Klients), ir pienākums pārliecināties par Pasūtījuma saturu, kvalitāti un atbilstību.
Pasūtījuma saņemšanas brīdī, konstatējot iepakojuma bojājumu vai iepakojuma ārējas iedarbības sekas vai, ja Klientam ir aizdomas, ka prece iepakojumā var būt bojāta, Klientam ir tiesības atteikties no preces pieņemšanas. Tādā gadījumā Pasūtījums tiek atcelts, Klientam tiek atmaksāta no Klienta saņemtā nauda, vai, ar Klienta piekrišanu, bojātās preces vietā tiek piegādāta jauna tāda pati prece.

1. Pasūtījuma piegāde ar kurjeru
Ja Klients ir izvēlējies Pasūtījuma piegādi ar kurjera starpniecību vai Līgums par preci un/vai pakalpojumu tiek parakstīts ar Klientu klātienē, pirms pasūtījuma piegādes ar Klientu sazinās kurjers, lai precizētu piegādes laiku un vietu. Ja Klients Pasūtījuma brīdī paraksta Tele2 Elektronisko sakaru pakalpojumu abonēšanas līgumu un/ vai Elektronisko sakaru pakalpojumu ierīces pirkuma līgumu, Klientam ir jāuzrāda personas apliecinošs dokuments (pase vai eID karte), kas tika norādīts, veicot Pasūtījumu.
Piegādes brīdī Klienta pienākums ir atrasties norunātajā vietā un laikā, uzrādot personas apliecinošu dokumentu un Pasūtījumā norādītos dokumentus. Citai personai, kas nav Pasūtījumā norādītā persona, nav iespējams pasūtījumu saņemt.
Ja Pasūtījuma piegādes brīdī Klients norunātajā vietā neatrodas un tāpēc piegādi neizdodas veikt, Pasūtījuma piegāde tiek veikta tad, kad ar Klientu tiek veikta jauna vienošanās par piegādes laiku un vietu. Par atkārtotu Pasūtījuma piegādi var tikt aprēķināta papildu maksa par piegādes izdevumiem.
Ja Pasūtījuma svars ir līdz 31.5 kg, kurjers Pasūtījumu izkraus no automašīnas un aiznesīs līdz Klienta mājas durvīm.
Ja kaut viens no Pasūtījuma iepakojumiem ir lielgabarīta prece, kas sver vairāk nekā 31.5 kg vai ierīces iepakojuma izmērs lielāks nekā 1,10 metri (turpmāk – Lielgabarīta prece), kurjers nodrošinās tikai Pasūtījuma izkraušanu no automašīnas un nepalīdzēs to aiznest līdz mājas durvīm.
Pircējam ir iespēja pasūtīt Lielgabarīta preces izkraušanas pakalpojumu – Pasūtījuma piegādi veic divi kurjeri/krāvēji, nodrošinot Lielgabarīta preces nogādāšanu līdz durvīm bez Pircēja iesaistes, ievērojot, ka preču piegāde līdz dzīvokļa durvīm daudzdzīvokļu mājā tiek veikta ne augstāk par 5.stāvu, ja mājā nav pieejams preces gabarītiem atbilstošs lifts. Preču piegādi līdz durvīm netiek nodrošināta arī šādos gadījumos:
● durvju izmēri neatbilst preču gabarītiem;
● pārāk šauras kāpnes;
● citas telpu īpatnības, kas liedz ienest Lielgabarīta preces.

1.1. Maksa par piegādi
Ja preču kopējā vērtība vienā Pasūtījumā* ir līdz 200,00 EUR (ar PVN), tad maksa par piegādi ar kurjeru ir 4,99 EUR.
Ja preču kopējā vērtība vienā Pasūtījumā* ir sākot no 200,01 EUR (ar PVN), tad maksa par piegādi ar kurjeru netiek piemērota.
Pircējs atsevišķi Lielgabarīta preces piegādei var izvēlēties preču izkraušanas pakalpojumu par 19,99 EUR (ar PVN). Izkraušanas pakalpojuma maksa netiek piemērota Pasūtījumiem, kas vienlaicīgi ietver arī balss un/vai datu tarifu plānu SIM karšu piegādi.

* maksa par piegādi netiek piemērota Pasūtījumiem, kas ietver arī balss un/vai datu tarifu plānu SIM karšu piegādi.

1.2. Piegādes laiki
Piegādes dienā Klients saņems informatīvu īsziņu ar informāciju par piegādi, un par to, kā mainīt piegādes laiku un vietu.
Klientam ir iespēja izvēlēties šādus piegādes laikus:
Rīgā, Jēkabpilī, Jelgavā, Daugavpilī, Rēzeknē, Saldū, Liepājā, Talsos, Ventspilī, Valmierā, Gulbenē vai Cēsīs:
8.00 - 18.00, 18.00 – 22.00
Pārējā Latvijas teritorijā: 8.00 - 18.00.

2. Pasūtījuma saņemšana pakomātā
Maksa par piegādi:
Ja preču* kopējā vērtība vienā Pasūtījumā ir līdz 30,00 EUR (ar PVN), tad maksa par piegādi uz pakomātu ir 1,99 EUR.
Ja preču* kopējā vērtība vienā Pasūtījumā ir sākot no 30,01 EUR (ar PVN), tad maksa par piegādi uz pakomātu netiek piemērota.

* maksa par piegādi netiek piemērota Pasūtījumiem, kas ietver arī balss un/vai datu tarifu plānu SIM karšu piegādi.

Izvēloties saņemt Pasūtījumu ar pakomāta starpniecību, Pasūtījuma piegādes dienā Klients saņem īsziņu ar piekļuves kodu no izvēlētā kurjerdienesta pakalpojumu sniedzēja.
Ja Klients neizņem Pasūtījumu no pakomāta piegādātāja noteiktajā laika periodā, tas tiek atdots Tele2. Par atkārtotu Pasūtījuma piegādi var tikt aprēķināta papildu maksa par piegādes izdevumiem.
Televizoru ierīces piegāde uz pakomātiem netiek veikta.

3. Preces atdošana
Patērētājam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atdot ar distances un/vai līguma, kas noslēgts ārpus pastāvīgās tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietas starpniecību Tele2 patērētājam izsniegto preci, informējot Tele2 par atteikuma tiesību izmantošanu un atdodot izsniegto preci (informācija par atteikuma tiesību izmantošanu, šo tiesību izmantošanas nosacījumiem, termiņiem, sekām, iespējamām saistītajām izmaksām un atteikuma veidlapas paraugu ir pieejama šeit.).
Informācija par televizora ierīču atteikuma tiesību izmantošanas nosacījumiem un veidlapas paraugs ir pieejams https://www.tele2.lv/precu-atgriesana. Televizora ierīču atteikuma tiesības iespējams izmantot, aizpildot pieteikumu mājaslapā https://www.tele2.lv/precu-atgriesana. Pēc pieteikuma aizpildīšanas Klients uz savu norādīto e-pasta adresi saņems apstiprinājumu par to, ka Tele2 ir saņēmis atteikuma pieteikumu. 14 dienu laikā kopš apstiprinājuma saņemšanas e-pastā, Klientam televizora ierīci pilnā komplektācijā ir jānogādā Tele2 sadarbības partnerim ALSO Latvia SIA, adrese: Liliju iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija, patstāvīgi vai izmantojot kurjerpasta pakalpojumus. Izmaksas, kas saistītas ar preces atdošanu Tele2, sedz Klients. Ja preces atdošana tiek veikta, izmantojot kurjerpasta pakalpojumus, izmaksu apmērs tiek noteikts atbilstoši attiecīgā kurjerpasta cenrādī norādītajām maksām.
Ja televizora ierīce tiks nogādāta ALSO Latvia SIA, adrese: Liliju iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija, pēc norādītā atteikuma termiņa, Tele2 informēs Pircēju par televizora ierīces pieņemšanas atteikumu. Šādā gadījumā Pircējs ir atbildīgs par savas televizora ierīces paņemšanu no ALSO Latvija SIA, adrese: Liliju iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija, patstāvīgi sedzot izdevumus, kas saistīti ar šīs ierīces atpakaļ saņemšanu.

Redakcija: 2022. gada 6. septembris

Kur pirkt?

Atrodi tuvāko Tele2 centru


Ievadi pilsētas nosaukumu meklētājā un noskaidro centru adresi, darba laikus un aktuālo informāciju.


Rīga, t/c Spice, Lielirbes iela 29


Darba dienās:

10:00-21:00

Sestdienās:

10:00-21:00

Svētdienās:

10:00-21:00

Visi Tele2 centri

Rīga, t/c Spice

Lielirbes iela 29

Darba dienās: 10:00-21:00

Sestdienās: 10:00-21:00

Svētdienās: 10:00-21:00

Rīga, t/c Spice

Lielirbes iela 29

Darba dienās: 10:00-21:00

Sestdienās: 10:00-21:00

Svētdienās: 10:00-21:00

Silicone back cover iPhone 15 Plus Black

EAN: 6973297908882

Aksesuāri Skatīt visus aksesuārus
Coin
Gribi vēl izdevīgāk?
Nāc uz ZZ Pēcapmaksu!