ES Viesabonēšanas regula III – alternatīvie viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēji (AVP)
Visiem Eiropas mobilo sakaru operatoriem ir pienākums nodrošināt alternatīvajiem viesabonēšanas pakalpojumu sniedzējiem iespēju sniegt tā klientiem viesabonēšanas pakalpojumus pēc atbilstoša pieprasījuma saņemšanas no alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja. Saņemot alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja pieprasījumu, Tele2 nodrošinās saviem klientiem iespēju piekļūt alternatīvā viesabonēšanas pakalpojuma sniedzēja ES regulētiem balss, īsziņu un datu viesabonēšanas pakalpojumiem.
Tele2 klienti varēs (izmantojot savu esošo Tele2 SIM karti) izvēlēties alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja viesabonēšanas piedāvājumu, kas nodrošina viesabonēšanas pakalpojumus ES/EEZ valstīs.
Tele2 saviem klientiem saglabā iespēju ērti izmantot viesabonēšanas pakalpojumus gan ES/EEZ valstīs, gan citās pasaules valstīs esošā līguma ietvaros.
AVP pakalpojumu pieejamība
Alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzējam, kas vēlas piedāvāt savus viesabonēšanas pakalpojumus Tele2 klientiem (tai skaitā Zelta Zivtiņa lietotājiem), ir pirms tam jānoslēdz alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja vairumtirdzniecības līgums ar Tele2 (iekšzemes pakalpojumu sniedzēju (ISP)). Pieejamos alternatīvos viesabonēšanas pakalpojuma sniedzējus skatīt šeit.
Tele2 klientiem pieejamie alternatīvie viesabonēšanas pakapojumu sniedzēji
Šobrīd neviens alternatīvais viesabonēšanas pakalpojumu sniedzējs nav noslēdzis līgumu ar Tele2 par viesabonēšanas pakalpojumu sniegšanu Tele2 klientiem.
Ja alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja līgums ar Tele2 tiek pārtraukts, klienta līgums ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju arī tiek izbeigts.
Norēķini ar pakalpojumu sniedzējiem
Alternatīvā viesabonēšanas pakalpojuma sniedzēja maiņa ir bezmaksas, tāpat arī pāreja no viena alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja pie cita, vai atpakaļ pie Tele2.
Klientam, kurš noslēdz viesabonēšanas līgumu ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju, rēķinu par visiem regulētajiem pakalpojumiem (starptautiskajiem viesabonēšanas sakariem ES/EEZ robežās) nodrošina tieši alternatīvais viesabonēšanas pakalpojumu sniedzējs.
Neatkarīgi no līguma ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju rēķinu klientam par nacionālajiem un starptautiskajiem sakariem un par ES neregulētajiem viesabonēšanas pakalpojumiem (starptautiskajiem viesabonēšanas sakariem ārpus ES/EEZ, pakalpojumiem ar pievienotu vērtību, tādiem kā, piem., paaugstinātas maksas zvaniem) nodrošina Tele2, ja vien līgumā ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju nav ietverti konkrēti noteikumi attiecībā uz ES neregulētajiem viesabonēšanas pakalpojumiem.
Kā lietot?
-
Pieteikšanās alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja izmantošanai
Lai uzsāktu lietot alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja pakalpojumus, klientam ir jānoslēdz līgums. Līgums ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju var būt termiņa un beztermiņa. No šī līguma noslēgšanas brīža un līdz brīdim, kad klientam ir aktivizēts pakalpojums, Tele2 turpina klientam sniegt viesabonēšanas pakalpojumus.
Alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja piedāvājuma aktivizācija aizņem līdz 1 darba dienai.
Tiesības izvēlēties alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju ir tikai personai, kura ir pieslēguma autorizēts (juridiski atbildīgs) lietotājs.
Ja klients izvēlas noslēgt atsevišķu viesabonēšanas līgumu ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju, tas neietekmē starp Tele2 un klientu noslēgtā līguma vispārējos līguma noteikumus un nosacījumus. Ja klients ir noslēdzis līgumu ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju, Tele2 vairs nav atbildīgs par ES regulēto viesabonēšanas pakalpojumu (viesabonēšanas pakalpojumiem ES/EEZ robežās) sniegšanu klientam.
-
Atteikšanās no alternatīvās viesabonēšanas pakalpojuma sniedzēja izmantošanas
Ja klients ir uzsācis izmantot viena alternatīvā viesabonēšanas pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu ,un izvēlas uzsākt lietot cita alternatīvā viesabonēšanas operatora piedāvājumu, pakalpojumu nodrošina pēdējais aktivizētais alternatīvais viesabonēšanas pakalpojumu sniedzējs.
Ja klients vēlas izbeigt līgumu ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju, klientam par to ir jāpaziņo savam alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzējam. Tele2 nav tiesības pārtraukt līgumu starp alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju un alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu lietotāju.
Mobilo sakaru operatora nomaiņa Latvija
Ja klients nomaina savu vietējo mobilo sakaru operatoru, tas var ietekmēt klienta līgumu ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju par šajā līgumā paredzēto piekļuvi pakalpojumiem.
Klientu atbildība
Noslēgt un izbeigt līgumattiecības ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēju.
Identificēt un sazināties ar izvēlētā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja klientu servisu, lai uzdotu jautājumus saistībā ar alternatīvo viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja nodrošinātajiem konkrētajiem pakalpojumiem.
Izvērtēt finanšu nosacījumus un pakalpojuma pieejamības riskus, pirms alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja izvēles. Klients ir personīgi atbildīgs par izdevumiem vai zaudējumiem, kas var rasties alternatīvā viesabonēšanas pakalpojumu sniedzēja pakalpojumu lietošanas laikā.
Šis pienākums attiecas uz telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējiem, kas sniedz viesabonēšanas pakalpojumus tā sauktajam iekšzemes pakalpojumu sniedzējam (IPS).