Jautājumi un atbildes


Kā es varu pāriet uz ZZ Pēcapmaksu, ja šobrīd lietoju ZZ Priekšapmaksu?


Tas ir pavisam vienkārši! Gaidīsim tevi jebkurā Tele2 un ZZ centrā, kur tiksi pie jaunas SIM kartes, saglabājot esošo numuru un varēsi izvēlēties sev vislabāko ZZ Pēcapmaksas tarifu.



Kā varu nomainīt savu pašreizējo ZZ Pēcapmaksas tarifu plānu pret citu?


Pieteikt citu tarifu plānu ērti un ātri vari pašapkalpošanās portālā Mana ZZ.



Kā varu noskaidrot, kādus pakalpojumus šomēnes esmu iegādājies un cik tas izmaksājis?


Detalizēta informācija ir pieejama Mana ZZ.

Informāciju par patērēto pakalpojumu apjomu un kopējo summu uzzināsi, sūtot  bezmaksas īsziņu ar burtu “i” uz 9911.



Kā es saņemšu rēķinu par ZZ Pēcapmaksas pakalpojumiem?


Rēķinu par iepriekšējā mēnesī saņemtajiem ZZ Pēcapmaksas pakalpojumiem saņemsi mēneša sākumā – no 5. līdz 12. datumam. Rēķina apmaksa jāveic līdz 19. datumam. Ir varianti rēķinu saņemt:

  • pašapkalpošanās portālā Mana ZZ;
  • e-pastā;
  • drukātu un pastkastītē (€ 0.50 mēnesī).

Pieteikt rēķina saņemšanas veida maiņu vari:



Kā varu rēķinu apmaksāt?


Rēķinu vari apmaksāt:

Rēķina apmaksa ir jāveic līdz 19. datumam.

 

Mūsu norēķinu konti ir:
Nordea Bank AB Latvijas filiāle LV62NDEA0000080024145
DNB banka LV98RIKO0002010056203
Banka Citadele LV47PARX0000115401017
Swedbank LV12HABA0140803321700
SEB banka LV19UNLA0050001481505



Kā varu saņemt sarunu izdruku?


Sarunu izdruku par iepriekšējā mēnesī veiktajiem zvaniem un saņemtajiem pakalpojumiem iespējams saņemt kopā ar rēķinu. Pēdējo 6 mēnēšu rēķini ir pieejami Mana ZZ.



Kā varu atjaunot pakalpojumu?


Pakalpojumu var atjaunot šādos veidos:

  • Ja Tev sniegtie pakalpojumi ir ierobežoti no Tele2 puses kavēta maksājuma dēļ, noteiktā kredītlimita apjoma sasniegšanas gadījumā vai viesabonēšanas datu patēriņš Eiropas Savienības valstīs pārsniedz 60 EUR, Tu pakalpojumu darbību vari atjaunot veicot kavēto maksājumu vai palielinot kredītlimita apjomu.
  • Ja Tev sniegtie pakalpojumi ir ierobežoti, jo esi izvēlējies kādu no izmaksu kontroles pakalpojumiem vai paaugstinātas maksas pakalpojumu slēgšanu, tad pieslēguma atjaunošana notiek pēc Tava pieprasījuma.
  • Datu pārraides pakalpojums var tikt ierobežots, kad esi sasniedzis tarifu plānā iekļauto apjomu. Pakalpojums tiek atjaunots, tiklīdz Tu iegādājies papildus datu apjomu.