PĒRC TELE2 VEIKALOS MOBILO TELEFONU, PLANŠETDATORU VAI DATORU UN APDROŠINI PRET

Ierīce
Ražotājs
Modelis
BOJĀJUMIEM, KURUS
NESEDZ GARANTIJA
  • Ekrāna bojājumi
  • Korpusa bojājumi
  • Šķidruma nodarītie zaudējumi
ZĀDZĪBU UN PILNĪGU
ZUDUMU
  • Ekrāna bojājumi
  • Korpusa bojājumi
  • Šķidruma nodarītie zaudējumi
  • Zādzība

 

Neatkarīgi no tā, cik esi samaksājis par savu ierīci (telefonu, planšeti vai datoru), pastāv dažādi riski, kas saistīti ar ierīces lietošanu. Piemēram:

  • saplīst ekrāna stikls (ražotāja garantijas visbiežāk darbojas neilgu laiku, nesedz ekrāna skrāpējumus un neparedz fotokameras remontu);
  • ierīci nav iespējams salabot;
  • ierīci ir nozadzis kāds nelabvēlis;
  • iemūžinot interesantākos dzīves mirkļus atpūtas laikā, telefons iekrīt ūdenī.

Šajos un līdzīgos gadījumos Tev palīdzēs Tele2 sadarbībā ar AAS “Balta”, ja ierīcei būsi iegādājies apdrošināšanu.
Piedāvājam divu veidu programmas: 

  • pret bojājumiem (ierīcei tiks veikts remonts vai aizvietota ar identisku jaunu ierīci);
  • pret bojājumiem un zādzību (tiks nodrošināta jauna ierīce).

Apdrošināšanu var iegādāties gan jaunai, gan 90 dienu laikā pirktai ierīcei.
Apdrošinot ierīci, AAS “Balta” palīdzēs atgriezties ierastajā dzīves ritmā iespējami īsā laika posmā un ar minimāliem tēriņiem! Apdrošināšana pieejama kopā ar ierīces iegādi Tele2 e-veikalā un Tele2 centros

 

  • ar apdrošināt mobilo telefonu, planšetdatoru un datoru;
  • ierīci var apdrošināt pret bojājumiem un zādzību, bet pazaudēšanas risks netiek apdrošināts.
  • apdrošināšana spēkā jebkurā pasaules valstī;
  • apdrošināšanu var nopirkt uzreiz, iegādājoties ierīci, vai 90 dienu laikā pēc pirkuma brīža, ja ierīce ir Tele2 sortimentā;
  • ierīces pirkuma brīdī, pakalpojums pieejams Tele2  interneta veikalā un Tele2 centros;
  • Iepriekš nopirktu ierīci var apdrošināt tikai Tele2 centros, uzrādot pirkuma čeku;
  • var apdrošināt ierīci sev vai citai personai;
  • pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskām personām;
  • pakalpojums pieejams arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie Tele2;
  • maksa par apdrošināšanu tiks iekļauta Tele2 rēķinā;
  • apdrošināšana ir spēkā, kamēr klients pats nav uzteicis apdrošināšanas līgumu, apmeklējot Tele2 centru vai portālā mans.tele2.lv, un kamēr klients veic apdrošināšanas ikmēneša maksājumus;
  • nav minimālā saistību perioda, maksimālais periods – 36 mēneši;
  • atlīdzību var saņemt par četriem apdrošināšanas gadījumiem;
  • piesakot atlīdzību, tiek piešķirta maiņas ierīce.

Pakalpojuma pilnie noteikumi atrodami šeit.

Cenu kategorijas 1. 2. 3.
Cena telefonam, planšetei, datoram bez atlaidēm, EUR Līdz 199,99 200,00-399,99 400,00-999,99
Apdrošināšana pret bojājumiem / EUR mēnesī 1,99 3,99 6,99
Apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību / EUR mēnesī 2.98 4,98 7,98
Pašrisks*, iestājoties apdrošināšanas gadījumam, EUR 30,00 50,00 70,00

 

* pašrisks pirmajam apdrošināšanas gadījumam tiek samazināts par 50%, ja izpildās šādi nosacījumi:
a) ierīcei ir sasists ekrāns, salūzis korpuss vai konstatēts cits bojājums;
b) bojājums iestājas pēc 12 mēnešiem no apdrošināšanas līguma sākuma;
c) klientam nav parādu Tele2

Ja ir iestājies apdrošināšanas gadījums (ierīces bojājums, zādzība vai zudums), tad, lūdzu, vispirms zvani AAS Balta atlīdzību speciālistam +371 675 333 75 un piesaki atlīdzību.

 

Pēc tam bojājuma gadījumā ierīci nes uz Tele2 klientu apkalpošanas centru un nodod ierīci remontam.

 

Obligāti piesaki, ka ierīcei ir apdrošināšana un norādi arī, kāds ir segums – pret bojājumiem vai arī pret bojājumiem, zādzību un pilnīgu zudumu.

 

Zādzības gadījumā tev būs nepieciešama izziņa no policijas.